Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz stol #10657 üzenetére

    Annyiban igaza van, hogy nektek - a törvény szerint - kötelességetek bevizsgáltatni a lapot egy szakértővel, lehetőleg függetlennel (így a beszállító "elvileg" nem játszhat ebben).

    A helyzet az benne, hogyha a független szakértő azt állapítja meg, hogy a készülék hibája garanciális, akkor titeket terhel a költsége. Ha viszont azt, hogy nem garanciális a hiba akkor a vevőé.

    Privát vélemény: Akármilyen díszokleveles "szakértő úrhoz" küldöd is a cuccot, meglátja görbe a láb már írja is a hiba okát vizsgálat nélkül, úgyhogy nem hinném, hogy ebbe bele tudnál bukni, ezekután meg user mehet reklamálni a szakértőnél.

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák