Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 5-ös kezelő

    senior tag

    válasz hoffman_ #161003 üzenetére

    Az adót a költségvetés kapja, abból nem kap a szerviz semmit. Ha nem szerződött a forgalmazó és a hazai szerviz, tudomásul kell venni. Forgalmazó írja is a legtöbb esetben, h ún. korlátozott garancia van az órához, ami a legtöbb esetben azt jelenti, h vissza kell küldeni nekik javításra./Vosztoknál is így van, nem is küldtem vissza, hanem szegedi mesterünkkel javíttattam/. A nemzetközi garancia-kártya még lepecsételve is csak erre jó - szerintem. Én kaptam üreset meg pecsétest is Seikókhoz, de meg sem próbáltam a szervizben bemutatni, mert a forgalmazótól E-mailben kiokosodtam. Azt írta, h ha nem vásároltam hozzá külön garanciát, akkor vissza kell küldeni, mert csak gyártói garancia van rajta. Ez nem a Sky volt, de hasonló lehet a helyzet. Zsebből fizettem egy szervizt, túléltem. Azzal nyugtattam magam, h rendes mesternek fizettem, jó helyre került az összeg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák