Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz hoffman_ #161003 üzenetére
Az adót a költségvetés kapja, abból nem kap a szerviz semmit. Ha nem szerződött a forgalmazó és a hazai szerviz, tudomásul kell venni. Forgalmazó írja is a legtöbb esetben, h ún. korlátozott garancia van az órához, ami a legtöbb esetben azt jelenti, h vissza kell küldeni nekik javításra./Vosztoknál is így van, nem is küldtem vissza, hanem szegedi mesterünkkel javíttattam/. A nemzetközi garancia-kártya még lepecsételve is csak erre jó - szerintem. Én kaptam üreset meg pecsétest is Seikókhoz, de meg sem próbáltam a szervizben bemutatni, mert a forgalmazótól E-mailben kiokosodtam. Azt írta, h ha nem vásároltam hozzá külön garanciát, akkor vissza kell küldeni, mert csak gyártói garancia van rajta. Ez nem a Sky volt, de hasonló lehet a helyzet. Zsebből fizettem egy szervizt, túléltem. Azzal nyugtattam magam, h rendes mesternek fizettem, jó helyre került az összeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- További aktív témák...