- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Milyen RAM-ot vegyek?
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz burgatshow #55947 üzenetére
Lementem es megneztem. A vilagitas alatt van ilyen menupont de az nem az, a valasztasi lehetosegek kimerulnek egy On/Off-ban.
-
burgatshow
veterán
válasz Kolondrum #55974 üzenetére
Én megnéztem Papp Tibi videóját és elolvastam a linkelt cikket is, szerintem teljesen rendben van. Nem degradáló, nem fizetett hirdetés, olyan realisztikus. Kb. pontosan ugyanezt gondolom az új S-Cross-ról is, illetve magáról a Suzukiról. Tökéletes helyváltoztató doboz (akár családnak is), amiben elég sok praktikus technika benne van alapból. Kvázi szerintem best buy ár-értékben.
-
burgatshow
veterán
-
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #56109 üzenetére
Szerintem az uj Crossnal mar nem eri meg. A navi semmikeppen, barmelyik telefonos app lenyomja. A 360 kamerat ki kell probalni, de mivel itt mar van tolatokamera es radar is, szerintem nelkulozheto.
A tobbire meg mar irtak (holtter, keresztirany figyelo), hogy a GL+-ban is benne van. Szoval szerintem most nem eri meg a GLX. Mar az elozo generacional is rezgett a lec en is megelegedtem a GL+-szal, pedig belefert volna a GLX is. Es ott raadasul a radar csak a GLX-ben volt. -
burgatshow
veterán
válasz yaneez #56388 üzenetére
Nekem volt uvegtetos autom (igaz Ford Mondeo), de ha ram hallgatsz akkor nem adsz ki erte penzt. Annyit nem ad, mint amennyivel tobbe kerul. Telen, hidegben hideg, nagy temponal (> 50 km/h) nem tudod kinyitni mert zajos, nyaron csak a meleget hozza. Ha egyedul ulsz/mesz a kocsival nem annyira fogod elvezni (hiszen vezetsz).
Ugyse fogod elhinni amit most irtam, de hatha.
Biztonsag szempontbol: tobb suly mint az azonos feluletu lemez, de azert no para, ha tetore rakod a kocsit is elbirja. Jegkar szempontbol pedig ha mar akkora a jegeso, hogy az uvegen is latszodik, akkor ugy is az lesz a legkisebb gondod, rohadt vastag uveg (mar az oldalsokhoz viszonyitva). -
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #56442 üzenetére
Nekem egy '21 októberi S-Cross GL+ van, abban már van tolatókamera meg adaptív tempomat, de parkolóradar nincs. Utóbbit elengedtem, az elejét látom, hátulra meg ott a kamera. Minimális szituban kellene a radar, de azokhoz meg nem olyan nagy a kocsi. A korábbi 5m körüli kombi kocsijaimnál viszont jó volt hogy volt, de oda a méret miatt szerintem indokolt is.
Viszont az új S-Cross-ban már a GL+-nál is bekerült a parkolóradar, ami szerintem így kissé érvényteleníti a GLX-t (ha csak tényleg nem kell a navi, a 9 colos média kijelző meg a 360-as kamera).
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz tatararpad #56448 üzenetére
Vegyes. Nekem a Passatban volt ilyen, ugye allora tudja fekezni a kocsit (foleg automataval kenyelmes), de elindulni magatol nem fog csak ha gombot/gazpedalt nyomsz. Pont azert, hogy figyelj. De az 1m/s tempoju folyamatos araszolasban viszont tenyleg kenyelmes.
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #56454 üzenetére
Pont akkora tavolsagot tart megfigyelesem szerint meg a legkozelebbi beallitasnal is, amennyi kb. az allora fekezes fektavja lenne +1 kis tartalek az adott temponal. Mert ha nezitek, a tempo novelesevel aranyosan no a tartott tavolsag is. Szerintem tok kenyelmesen csinalja. Idovel az ember azt is megtanulja beloni, hogy mikor kell kirakni az indexet ahhoz, hogy az auto egyaltalan ne vegye el es tok szepen el lehet a masik mellett haladni.
-
burgatshow
veterán
válasz ugri77 #56559 üzenetére
Nekem az S-Crossom most a 3. kulcs nelkuli kocsim, az elozo kettot a gyari elemmel adtam vissza 4 (Mondeo) ill. 2 (Passat) eves koraban. Nem tudom mennyit mennek el ezek a kulcsok normal korulmenyek kozott, de legroszabb esetben is ha 4-6 evente kell bennuk elemet cserelni en nem elem meg akkora traumanak.
-
burgatshow
veterán
válasz zsolt19900 #56581 üzenetére
A legtobb ilyen kulcs csak akkor aktiv, ha mozgasban van. Azt hiszem a Ford talalta ki, miutan loptak a kocsikat mint a cukrot, mert eleg volt a bejarati ajto melletti kulcstartohoz kozel lenni (leven a kulcsok folyamatosan adtak) es mar mehetett is a bugi.
Tudtommal ma mar mind igy mukodik. -
burgatshow
veterán
Az XDA fórumon kiszivárgott a 1790/1890-es SLDA frissítés. A linkelt PDF-ben elolvasható a javított hibák listája is.
A PDF a hibákról és a frissítés menetéről ill. maga a firmware update image.
Csak SAJÁT FELELŐSSÉGRE játszon vele / telepítse bárki is, nem néztem még meg közelebbről és ugye hivatalosan sem jelent még meg a Bosch oldalán.
Én felelősséget nem vállalok senkinek!
-
burgatshow
veterán
Más téma, gondolkodom az első gyári parkolószenzoron az S-Cross-hoz (cikkszáma: 990E0-61M56-010). De nem látom sehol, hogy ezt a márka szervizek képesek is beszerelni, vagy arra más embert/céget kell találnom.
Van ilyenben valakinek tapasztalata?
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #56611 üzenetére
A szerviz doksi alapján elvileg fel kell másolni egy legalább 4 GB méretű SD kártyára, betenni és követni az utasításokat a képernyőn / doksiban. De gondolom a teljesen hivatalos út a márkaszervíz, ahol díjmentesen meg kéne, hogy csinálják.
De ilyen szempontból még szűz vagyok, csak tavaly okt. végén lettem tulajdonos és nekem a 1880-as verzióval jött az autó (akkori legfrisebb).
-
burgatshow
veterán
SLDA 1890 frissítési téma: nyilván akasztják a hóhért... Megpróbáltam frissíteni, de beragadtam a frissítés folyamatba, eddig 3 SD kártya és 2 pendrive van a kontón. Ami bosszantóbb, hogy nem tudok kilépni a frissítési folyamatból... A végén még szervíz lesz a vége...
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Vigneau #56653 üzenetére
Vegul sikerult amint pendrive-ot dugtam ra SD kartya helyett. Valamiert egyik SD kartyat se ette meg. Nem tudom miert. A lenyeg: [kép]
Igazan beleirhatnak a doksiba, hogy csak pendrive mert a kepernyokepek levo USB host felirat kapcsan probaltam meg a pendrive-ot.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz zsolt19900 #56699 üzenetére
Nem mert trukkozni kell a memoria kartyaval is. A kocsi kem fogad el akarmit. Az SD kartya CID erteke kotott.
Erre nyilvan 2 megoldas van:
- szerzel olyan kartyat aminek a CID-je elfogadhato a kocsi altal (gyari kartyak, no-go)
- talalsz olyan kartyat aminek a CID-je modosithato (keves van nagyon), cserebe kell forras az uj terkepszoftverhez.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Rogiii #56763 üzenetére
Szerelésben nincs még tapasztalatom (mármint beraktam de még nem vezettem el szépen - a mostani hideg a műanyag alkatrészeknek nem annyira barátja - majd ha kicsit jobb lesz az idő). Viszont én a totalcar kameratesztje alapján a 70mai Dash Cam Pro Plus+-t vettem meg. És tényleg jó a képminősége, kezel hátsó kamerát is ha megveszi az ember külön, és szintén kapható hardware kit hozzá (amivel állandó tápot lehet neki adni). Ajánlom.
-
burgatshow
veterán
Erosen gondolkodom, hogy a tavaly oktoberben vasarolt GL+, automata S-Cross-t, amiben jelenleg van 3100 km becserelnem egy azonos uj S-Cross-ra. Gyozzetek meg, hogy hulyeseg.
a parkoloradarnak es a stop & go adaptiv tempomatnak nagyon orulnek, de persze ott a papirmunkas macera, meg kerdes, hogy mennyit kene ra varni.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
Koszonom. Valoban nem elhanyagolhato a design, de nalam nagyon nincs az elso helyen. A funkcionalis dolgoknak jobban orulok, tobb hasznat veszem mikor benne ulok, mint annak, hogy szubjektiv megitelesem szerint szep vagy nem (amugy a regi valoban jobban tetszik, de az ujtol sem kapok hanyingert).
A tobbi extrat fel sem soroltam meg, mert kiment a fejembol.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #56863 üzenetére
Nem gyakorlatilag hanem AZ. Csak a korábbi generációs tempomat megoldásoknál volt/van egy alsó/felső határ sebességben (pl.: 30-180 kmh között). Automata váltónál kezdtek el megjelenni pár éve az állóra fékezés és elindulás képessége (én először a 2019-es Passat-ban találkoztam vele). A lényeg ezeknél a megoldásoknál, hogy az autó újra elindítását csak bizonyos időhatáron belül teszi meg (pár másodperc szokott lenni - a Passat-nál 4 volt). Ha azon túl megy az idő, akkor gázpedál, gomb nyomás ellenére teszi csak meg (felelősség).
Az igazi dugó mód az, amikor az adaptív tempomat mellé még beteszik a sávtartó és egyéb elektronikákat (VW például Traffic Jam Assist-nak hívja), akkor már kanyarogni is képes alacsony sebességnél az autó dugózás közben, a klasszik ACC nem.
-
burgatshow
veterán
válasz zsolt19900 #56886 üzenetére
Sok baleset- és műszaki hiba mentes kilométert!
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Ingatlanos topic!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Autós topik
- Politika
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest