- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szabonagyur
félisten
-
-
őstag
válasz slett27 #66646 üzenetére
nyilván igen, hangos a motor, sokat forog, sokat eszik (130 körül ~7-7.5).
2 vagy 4 hetente megyek vele 40km-t pályán, azért azt ki lehet bírni - de egyáltalán nincs bennem semmi félelem emiatt. Van rajta gumi, fék, visszaváltva 1-2 fokozatot azért el lehet vele indulni 90-110-ről is (ugye az 1.3 Swift óra szerint 100-on tiltja a második fokozatot, 130-nál a harmadikat ).
Nyilván nem a belsőben szoktam levillogni vele Porsche-kat, de nincs is halálfélelmem azért mert 130-150-el kell menni vele néha. De ha minden nap mennem kéne ennyit vagy még többet, akkor mindenképpen másik autót választanék - leginkább a komfort és fogyasztás miatt.
Mondjuk nekem a nyári szett kicsit szélesebb (195/55 R15), lehet kicsit dob a stabilitáson"... and I hope you have a great day!"
-
eddie17
addikt
válasz slett27 #66918 üzenetére
Próbálkozott, ez volt a Liana. Nem jött be nekik. Bár én most vettem egyet, nagyon praktikus, tágas, egész nagy a csomi, szinte kombi, de nem sikerült igazán vonzóra. Az 1.6-os motorral egész fürge, van benne anyag. Nagyjából az akkori Golf Variant méret. De újonnan drága volt Suzukihoz képest.
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66918 üzenetére
Ahogy az előttem szóló is írta, anno nem jött be neki.
És szerintem el is engedték a dolgot, nem hiszem, hogy a kardjukba dőlnek, főleg így, hogy a Crosst és a Vitarát évek óta viszik mint a cukrot az árérzékeny szegmensben.Amúgy nem teljesen értek egyet, hogy családos=kombi. Régebben ez volt valóban a trend, ha akár egy gyerek is született, akkor nem vagy normális ember, ha legalább egy nyerges vontató méretű autót nem veszel. Egy jó ideje viszont a SUV mánia miatt inkább azokat veszik a csalódások is. Én pont abban a korban vagyok, amikor az ismerősök 90%-a babaprojektben van és kb mindenkinek kisgyereke van körülöttünk újszülött és 3 éves kor között. A legtöbb családnak inkább SUV-ja van, mint kombi. Olyan autókat ismertem meg, amelyekről eddigi nem is hallottam. Hyundai ix35 típust pl, vagy amit még annyira sem láttam, Fiat Freemont. 3 gyerekkel is suvokkal nyomják, max tetőboxoznak.
-
fogkefe21
kezdő
válasz slett27 #66918 üzenetére
Szerintem ilyesmi próbálkozás volt a Baleno, ami szintén ideális választás lehet 1 gyerekkel mondjuk, csak ugye az indiai és borzalmas az egész autó minősége európai mércével, tehát nem lett egy sikeres történet. Bár Angliában a második szériáját futja és sokkal jobb lett igazából, de hazánkba nem hozták el.
-
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66967 üzenetére
Fordítva lenne veszélyes. Mindegyik felfelé csal.
Ezért is van az a hőbörgés, hogy ááá a mocskos kamionosok 100-al tepernek, mert hát én 90-el megyek, az meg megy el mellettem.
Igen, mert neked 90-et mutat, de valójában mész 84-el, ő meg az illesztett tachográffal, ha 90-et mutat, akkor az GPS szerint is annyi. Tehát ő megy igazából 90-el, te meg szüttyögsz.Anno a Ladámon kisebb átmérőjű kerék, másik váltó és másik difi volt. Óra szerint 180-nál ment GPS szerint 140-et. Anno az ilyenekből születtek a dumák, hogy húú öcsém, nekem fekteti az órát a Zsiguli és akkor el is képzelték, hogy tényleg annyival ment. Amúgy minél nagyobb sebességgel mentem, annál többet csalt. Ha GPS szerint mentem vele 150-et, akkor a mutató már a számozás feletti tartományban járt.
Régi szép idők. Sosem felejtem el az arcokat, mikor a pályán elmész 140-150-el egy zöld kereklámpással a népek mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66976 üzenetére
Én is a szedán formák szerelmese vagyok, nekem az Az Autó, a többi egy funkcionális tárgy, ami A-ból B-be visz, de a racionálisabb felem meghajolt az ár/érték arány felett és a Cross lett. Vagy csak öregszem. Ami érdekes, hogy szeretem, pedig azt hittem, hogy teljesen semlegesen tekintek majd rá pont azért, mert nem szedán és nem az én formavilágom.
Amúgy a Kizashi szerintem egy szép autó, de a lényeget a TC használttesztjénél le is írják:
"Kicsit sajnálom, hogy nem fogyott jobban, így a használtpiacon sem igazán gyakori. Meglepődni ugyanakkor nem tudok rajta, hiszen drágább volt a maga idejében, mint egy Mondeo, vagy egy rendesen felszerelt dízel Superb. Sőt, akár BMW-t, Mercedest is lehetett venni az árából, még ha nem is a legextrásabb változatokat. Én sem vagyok bolond, nyilván nem a Kizashit választottam volna, ha tíz évvel ezelőtt van tízmillió forintom autóra"[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz slett27 #67006 üzenetére
Nem tudom hová szállították, gondolom Európán belül mentek le és nem hiszem, hogy nagy darabszámban.
Ausztriában járva pl. láttam ilyet hegyi terepen egy háznál parkolva. Mivel ezek 4x4-esek, ott pl. lehetett némi kereslet iránta ócsó telekjáróként. És hát Subaru emblémás, mégsem Suzuki. :-).
(A Subaru nem gyártott ilyen kis kategóriás autót de kellett valami az árlista aljára akkoriban, így hol egyik, hol másik gyártótól rendelt kisautót Subaru emblémával. Az Ignis után talán valamelyik koreai gyártó szállított nekik kisautót.) -
ViZo72
tag
válasz slett27 #67006 üzenetére
A kerékméret itt a legkevésbé probléma szerintem.
Ahogy dunc fórumtárs is írja, a magasabb felépítés, keskeny nyomtáv, kis tengelytáv mellé jön még egy elavult futómű. Nem lesz kanyarvadász az Ignis, mindenképp igényel megszokást. A jó hír, hogy mivel magasabban ülsz, előbb kezded el érezni a dőlést oldalra, hamarabb elveszed a gázt, mielőtt baj lenne (jó esetben legalábbis).
Ez a dőlés érzet később megszokható és már gyorsabban is mersz majd kanyarodni, csak ne legyen keresztirányú úthiba az úton mert az bizony megdobja a hátulját... Még ha csak pár centi is, érzésre ijesztő...
Régen amikor még voltak lelkesebb Ignis-esek, páran építettek bele toronymerevítőt előre, az állítólag sokat segített a kanyarodási, stabilitási érzeten. -
dethroner
veterán
válasz slett27 #67006 üzenetére
Volt fél évig egy Forester a családban. 30 centivel nagyobb a tengelytáv, majdnem 1 méterrel hosszabb, fél tonnával nehezebb az Ignisnél. Plusz állandó négykerékhajtás, szintszabályozós hátsó lengéscsillapítók, bár nem tudom hogy számít-e ebben az esetben. Szóval volt hogy bennem is meghűlt a vér, mer ahol a megszokott tempóval bementem a nulla extrával és mindenmentes R19-el, ott bizony hatalmasat dobott a bucka a kanyar közepén a Subarun. Biztos van jó SUV, ami majdnem úgy viselkedik mint egy normális kocsi, de akkor megfogadtam hogy a nagy őrület és divat ellenére én elkerülöm ezt az állatfajtát.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ViZo72
tag
válasz slett27 #67013 üzenetére
Ignis fórumból (link):
"A hangszóró rácsa kipattintós, semmi nem kell hozzá. A hangszóró rögzítő csavarjait utána meglátod már. Ki lehet cserélni, de alapvetően az a hely rossz ott, szerintem mindegy, mi van benne. Ráadásul az egész kocsi döng-búg, komolyabb csillapítás nélkül nem lehet benne normális zenét csinálni. De kísérletezni mindig érdemes."Valami vékony műanyag lappal (gitárpengető, fixit szerelőkészlet valamely darabja, stb.) -ami nem karcolja meg a műszerfalat- felülről, elölről (az ülés felől nézve) a rács széle mellett bedugva, feszegetve ki tudod pattintani a hangszóró rács egyik fülét, aztán már kipattan a többi is körbe feszegetve emlékeim szerint. Onnan már látszik, hogy 2 (vagy 3) csavar fogja felülről a hangszórót.
Kiveheted, de hogy mit tegyél helyette (nyilván a megfelelő fizikai mérettel és megfelelő elektronikus illesztéssel), na azt nem tudom...
Egyetértek a fentebb idézett hozzászólással: annyira minden más zaj jelen van az autóban menetzajként, hogy sok energiát nem fektetnék bele. Persze hangerővel el lehet nyomni...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Energiaital topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Max
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs