Hirdetés

  • PlayStationre tarthat a Palworld?

    gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz jokeph #47975 üzenetére

    tegnap beszelgettem meloban munkatarssal, hogy anno milyen jo kis jatekok voltak, es vajon mi indokolja a jelenlegi game-k elkepeszto merteku hardver igenyet azokhoz kepest
    pl a Quake3 Arena milyen atlagos gepen is tok jól elszaladt 1999-2000-ben, nem kellett hozza par eve meg szervernek/workstation-nak beillo gep ala

    most egy BF-hez ahhoz kepest egy eromu kell
    ha csak CPU logikai reszet figyelmen kivul hagyod, hogy SSE-2-3-4...8 meg minden kis mutimedias baszt tud mar azóta ezek kivul, amivel amúgy pont a orajel igenye kene csokkenjen, megis orajelben eleve 8-10x annyit tudnak, mint akkor, 4-8core kell a gamehez, RAM-bol 8Gb alatt proli vagy, akkor meg 128Mb RAM-n elment a game-k 98%-a teljesen normalis sebesseggel
    VGA mondjuk a 800x600 helyett 1920x1200 indokol vmi plusz loerot nyilvan, de egy Voodoo2 vagy TNT2-nel ezek maiak 5000x gyorsabbak egyebkent is
    látványban ahhoz kepest meg mi is a tobb? :U hiszen 3D volt mar akkoris
    ha szamitasi kapacitas igenyt nezed, akkor az akkor altalanos 800x600x16bit helyett a fullHD 1920x1200x32bit kb 10-12x annyi adat "csak", viszont ennel sokkal okosabbak a mai VGA-k GPU-i, 5-8x orajelen jarnak es orajelenkent is tobbezerszer annyit tudnak kiszamolni, meg a 16-32Mb-s VGA-k helyett mar a 4Gb-s szamit alapnak
    aztán ha tud 40-45fps-t mar a seggunket a földhöz verjuk

    foleg azóta szallt el a lo, amióta a 64bit miatt nincs megkötve a kezuk a game altal hasznalhato RAM-ban, 32bit-nel 3Gb-nel megallt a tudomany, most 512Gb-nal tobbet a Win10 nem kezel 64bit-n

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák