Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FazekasLaci

    aktív tag

    válasz mzeperx #1648 üzenetére

    Igen, de azért azt tudd, hogy 1 pixel 3 subpixelből (kék, vörös, zöld) áll, így ha fekete vagy fehér pixelhibája van valakinek, kapásból 3 subpixel nem működik... Így jön ki a 13 a stuck pixel :) A 13. valószínűleg a biztonsági a gyártónál, vagyis 4-nél több teljes pixelhiba ritkán szokott lenni...

    Ha jól emlékszem, az emberi szem 0,015 - 0,02 mm (15-20 mikron) nagyságú pontot képes meglátni, egy pixel pedig pont a határon mozog, így csak az élesebb szeműek veszik észre.

    Mellesleg ha valaki jobban elolvassa a garanciát, akkor abban láthatja, hogy a Sony kötelezettséget vállal arra, hogy 2 évig a készülék tökéletesen, meghibásodás nélkül működik, vagy ha meghibásodik, akkor azt garancián belül kijavítja. Megnézném, hogy egy fogyasztóvédelmi eljárásban az összes TFT-gyártó hogyan tud kibújni az egyértelmű gyártási hibából eredő hiba kijavítása iránti kérelmek alól. Különösen, mivel enélkül a termék értéke is alacsonyabb, mint egy teljesen hibátlan példányé, vagyis az emberrel ilyenkor felárat fizettetnek és niincsenek kényszerítve a gyártási technológiájuk tökéletesítésére. (Mellesleg a pixelhibát nem lehet javítani, mivel a gyártás során keletkezik, így ilyenkor kuka a TFT a gyártónál, ezért is próbálják ezt megkerülni jogi kiskapukkal).

    Engem, ami a legjobban zavar, hogy erre a gyártók soha nem hívják fel a figyelmet sem a termékleírásukban, sem a vásárlás helyén, csak ha az ember rákérdez... És ez azért a fogyasztók megtévesztése...

    A 8 napos csere meg csak az online vásárlásokra igaz, ha boltban bemész, személyesen átveszed, akkor már 3 nap sincs, az egész az eladó hozzáállásán múlik, mivel törvényileg már nincsenek kötelezve. A 8 napos cserét a "távollévők közötti szerződés"-t szabályozó kormányrendelet alapján lehet igényelni, ott az előnyös, hogy nem kell indokolni, tehát online vásárlás és házhozszállíttatás esetén szimplán vissza kell cseréltetni, hogy nem ilyet akartál és máshol meg rendelsz egy másikat. Tudom, ez nem kereskedőbarát, de járható út...

    Laci - Ide is írhatsz nekem: fazekas@grasshopper.hu, vagy hívhatsz: 70/429-3200

Új hozzászólás Aktív témák