- Billentyűzet gondom van
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- 5G-s változatban is választható a Redmi Pad Pro
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Terítette a friss Cortex magokat az ARM
ph Háromból igazából kettő, ami ténylegesen új, a legkisebb inkább frissítésnek számít.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz kets520 #26810 üzenetére
Pedig ez nem vicces, inkább szomorú.
Mind a régi Ptk alapján kiadott rendelet, mind a mostani alapján kiadott rendelet alapján a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy 15 napon belül javítson vagy cseréljen a jótállási igény érvényesítése során.
Az nem a szerviz hibája, hogy 8 hétig tart alkatrészt szerezni, de ilyenkor a forgalmazónak tényleg elegáns lenne cserét felajánlania.
Különösen mert már belép a gyártói felelősség is, azaz itt a cserét erre hivatkozva is lehetne kérni, amennyiben a vásárlás már az új Ptk. alapján történt, mert szerintem a 8 hét a 15 naphoz viszonyítva nem minősül megfelelő határidőnek.No money, no honey.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen