- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Hobby elektronika
- Apple asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #2837 üzenetére
A külömbség kb 1l/100km, nem több. Régebben havonta 200euronyi benzint égetem el, és amikor apum MPI ével jártam, akkor is belement 195euro, és még nem is reagál rendesen a gázadásra.
Ha jól számolom az 7es átlag, 2000km-re, 1-tank benzin nálam 1 hétig (se) tartott. Most már más a helyzet, több autón oszlik meg az a hó/kilóméter.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #2848 üzenetére
Milyen kocsiról van szó? Mem állitom, h lehetetlen, csak érdekel, h ez elmélet, vagy gyakorlat. Mert én a gyakorlatban elég sürün járok egy 1,9tdi octaviával, ami 1300 fordulat felett gyakorlatilag 0l/h fogyasztással üzemel domrol lefelé motorfékkel, csak akkor nem ha a tempomat be van kapcsolva, akkor törekszik arra, h az autó ne lassuljon, és ne is gyorsuljon, ami nem nagyon sikerül neki, amilyen dombok és völgyek itt vannak.
Szoval 1300-4500k fordulat között motorfékkel a fogyasztás 0, szerintem a benzineseknél is..
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #2856 üzenetére
Beülsz az autóba, ha barna a műszerfal, az a 136-s, ha fekete( szürke ) az 135-s. Az évjáratból is lehet következtetni, én még nem láttam 93-nál régebbit 135-sben, és 93-st sem 136-ban. Azért a belsőt írtam elsődlegesen, mert a hűtőmaszkot, hátulra a Skoda jelet szeretik feltenni a 136 tulajok, hogy 135-nek nézzen ki a verdájuk.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #2922 üzenetére
Ritka esetben az után állítás és zsírzás is megoldja a csapágy búgást, de az esetek 75%-ban ha elkezd búgni egy csapágy az valóban csere érett.
Illetve én is csak kammilázok, hogy a gömbfej, hogy búghat, ebben maximálisan igazad van, hogy ha valami búg akkor az inkább csapágy.
Renault power
-
-
Szláj74
csendes tag
-
-
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #3467 üzenetére
OK, köszönöm a tanácsot. Melyik csövet vegyem le? Nem idióta vagyok, csak óvatos...
Pl. ha kiveszem a termosztatot, összerakom a termosztatházat és a kiegyenlítőtartálytól jövő csövet veszem le az megfelel? Vagy akkor csak a hűtőt mosom át?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #3475 üzenetére
Űgy teszek.
ma reggelre megkértem a kollegámat taposson már párszor rá a gázpedálra... Letekertem a kiegyenlítőtartály fedelét, de semmi mozgást nem láttam, fordulatszámnál sem.Rob! Ott rendesen folynia kellene a hűtőfolyadéknak?
Ha a vízpumpám lenne lemneve azt hogy veszem észre? Vagy azt már észrevettem volna?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Szláj74
csendes tag
válasz Atuska75 #3578 üzenetére
A fékfolyadékkal szoktak a legkevésbé foglalkozni (pedig nem elhanyagolandó), én sem nagyon foglalkozom vele.Konkrétan még sosem cseréltem.De 2 évente tényleg fölösleges cserélgetni.Spontán csak a kora miatt föképp.Max akkor ha valamilyen egyéb fékjavítás miatt amúgy is le kell engedni.
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #3584 üzenetére
Ne haragudj de nem tudom te milyen fékolajat használsz.
Nekem DOT4 kell a kocsiba és a dobozon rajta van hogy 4évig a csereciklusa.
A DOT 3 valóban 2 éves csereciklusú de azt nagyon kevesen használnak már.
A nedvszívó hatásáról pedig annyit hogy neked a zárt fékrendszeredben hol kap vizet?Egyébként ha valaki ennyire oda figyel a dolgokra az valóban dícséretes.
Vitatkozni pedig szabad és kell is de csak ha pontosak az infókRenault power