Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz Ysthvaan #846 üzenetére

    Na hol is kezdjem.
    A hütővíz fogyása jelzi biztosan a hengerfejességet.
    Ha fogy a víz a kocsiból és úgy fúj fehér füstöt akkor tuti hogy hengerfejes.
    Az olajat nézd meg milyen van benne. Ha tejeskávé színű akkor hengerfejes.
    Ha a vízben van olaj kiegyenlítő tartályt nyisd ki akkor hengerfejes.

    Ha ezek nem állnak fenn akkor inkább rég volt az autó használva és azért fújt fehér füstöt.
    Nekem van hogy 300kilóméter után is fehér füstöt fúj a golf.
    Hideg párás időben ezek az autók ezt produkálják.

    Következő:D
    Na akkor a generátornak semmi baja! ezt szögezzük le akkor ugyanis 2000-es fordulaton sem lenne világitásod rendesen.
    Az ékszíjat nézd meg az valószínüleg alapjáraton csúszik és ezért nem ad le elég feszt a generátor, vagy alacsonyra van beállítva az alapjáratod.
    Üresben gáz nélkül 800-900között kell hogy legyen egy normálisan beállított favorit fordulatszáma amin a generátor megfelelő feszt termel. (itt kicsit mosolyogtam is 5000-es fordulatot ezzel az autóval sose fogsz elérni ott már kinéz a dugatyú a hengerfej tetején:) )
    Szóval a ford mérőd nem biztos, hogy jól mér.

    Következő:D
    A szélvédő mosó fújókáit egy egyszerű varrótűvel be lehet állítani beleszúrod a nyilásba és addig mozgatod amig jó helyre nem fúj.
    A tartályban nézd meg mennyi folyadék van az nagyban meggyorsitja a reakció időt ha nem egy deci van a tartály alján akkor nehezbben kapja már fel.

    köv:
    Intervalum kapcsoló beszerelése autósbolt 980.- intervalum relé. a biztosíték táblába be kell nyomni oda ahol a hajlított lemez köti össze a lábakat egy ilyen van a bizt táblán onnantól az alsó állása a bajusz kapcsolónak a szakaszos törlés lesz.
    A végálás már macerásabb azt javaslom nyáron csináld meg mert szét kell szedni a motort ahol a csuszkákat szarul tették vissza.

    köv.:
    Szét van kopva a kuplungtárcsád gyalázatosan és valószinűleg már fém a fémmel érintkezik.
    Tárcsacsere azonnal.
    Illetve tesztelése a következő képpen:
    Kuplung kinyom kézifék behúz 2-esbe teszed a kocsit nagyon óvatos lassú kuplungcsúsztatással engeded fel a pedált közben 1500felett tartod a fordulatszámotde 2000alatt ebben a tartományban gázpedállal tartod az értéket.
    Ha elindul az autó akkor a kuplung jó ha lefullad akkor tárcsa csere.

    A hang azért van mert csúszik a kuplung tehát beállítani minden képpen be kell.
    Azt hiszem mindenre írtam választ.
    :C

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák