- Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
morca
csendes tag
Hali
Egy kis segítség kellene. Ma megjavítottam a formanban a kilóméterszámlálót.
Valóban a fogaskerék volt kilazulva. sajnos a szerelés közben történt egy kis baj.
A műszerfal közepén a középső levegő nyílások alatt van egy piros led, amiből kiszakadtak a vezetékek.Nem tudom ezzel van-e összefüggésben de az indexem sem megy.
Ha bekapcsolom a vészvillogót akkor csak a jobb oldali index villog,
Teljesen tanácstalan vagyok mit tegyek. Sajnos a ledből teljesen tőből szakadt ki az egyik vezeték.
Ha valakinek van tanácsa azt megköszönném -
morca
csendes tag
most jöttem fel a kocsitól.
Találtam egy fekete vezetéket ami le volt csúszva. Sajnos nem jöttem rá honnan.
Előző tulaj nagyon provizórikusan kötötte össze a vezetékeket.
Ha ezt a vezetéket rákötöm egy másik vezetékre akkor megy az index, de nem villog.
Most itt tartok.
Holnap folytatás.
Minden ötletet szivesen veszek, és köszönök. -
Tibcee
tag
Múlt héten sikeresen levizsgázott a Skodrány, ennek örömére ma átruccantunk Esztergomba, illetve Párkányba is. Nagyon durva, hogy arrafelé kb, minden ötödik autó Favorit, két óra alatt láttam vagy 20-at, úgyhogy kellőképpen megnyugodtam, jóideig lesz még alkatrész.
-
printer
csendes tag
Többen keresték a szakaszos ablaktörlővezérlést .Találtam a vaterán valami ilyesmit ,az eladó "ütemszabályzónak" mondja . Ha jól látom még állítható is egy potméterszerűséggel.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/elektronika/egyeb_elektronika/skoda_favorit_ablaktorlo_utemszabalyzo_170745762.html
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
[link]
Na gyerekek ez az valóban amit kerestetek.
Mindenkinek ajánlom a megvételt ennyiért bagóRenault power
-
Tompie
őstag
Ami a gyújtáselosztótól nem messze a motortér szélére van felerősítve az a szürke kütyü amiből pár vezeték jön ki és van rajta egy gumi harang és megy a gyújtáselosztó felé az a trafó? Mert azt a gumit is ki kéne cserélni, csak mi annak a neve ?
-
wrx-sti
csendes tag
Sziasztok!
Seítségeteket szeretném kérni, hogy mennyit kérhetnék ezért a vasért!
Friss műszaki, olajcsere, 1 éves akksi.
91 es évjárat, a 68 lóerős változat.
Központi zár(2 távirányító-2kulcs, sziréna dudának kötve, CD-MP3 fejegység, 6 hangszóró+láda, Dupla csövű Zeus kipuff műbiznylattal (Bolti ára 55000.-), könyöklő, króm szőnyegek, fordulatszámmérős óracsoport.. Egyedi matricázás (~15000.-), szép állapot, bal első ajtót meghúzták de nem vészes.
Képek mellékelve. Az utolsó képen még kevesebb matricával.
kép
kép
kép
Szóval egy árra lennék kiváncsi amit el lehet kérni érte. Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
válasz wrx-sti #1418 üzenetére
Szép, de kissé túlzásba vitték a matricát.
A külső ne tévesszen meg, egy-két dolgot mindenféleképp érdemes átnézni. Magam részéről még hozzátenném a kézifék (illetve a hátsó fékek műszeres) ellenőrzését.
A 68 lóerő érdekesen hangzik, vajon eredetileg is ennyi volt, vagy utólag tuningolták? -
wrx-sti
csendes tag
Hátsó fékmunkahengerek cserélve semmi gond velük. 50KW van a forgalmiba, azért írtam a 68lóerőt.
-
wrx-sti
csendes tag
Karburátoros.
-
wrx-sti
csendes tag
Ugyan olyan a motortere mint a többi favonak. Láttam már párat ránézésre ugyan az. Nem nagyon értek hozzá, de a forgalmiba 50kw van az biztos. Csak azért tettem fel a kérdést, mert most viszem műszakira és utánna lehetséges, hogy eladnám. De bagóért nem adom oda ezért hátha tud rá valaki egy korrekt árat amit elkérhetek érte és valószínű al is megy annyiért. Ja amugy van egy 5 ésves, 1,4 es 75 lovas Peugeot 206-unk is, annál szerintem jobban húz Csak hasonlítás képpen, bár a kipu is dob rá (55000Ft, nem gagyi noname) a gyártó oldalán 8-10 lóerő pluszt írnak, meg 10% nyomaték növekedést. Plusz a középdobot is kikapattam ez is talán dob rá kicsit. Ja meg vettem bele 4 pólusú sport gyertyákat. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1429 üzenetére
A sport gyertya valóban dob rajta sokat.
De könyörgöm olvass utánna, mert a kipufoggó rendszer ha teljes rendszert veszel is maximum 5% teljesítmény növekedést okozhat.Komoly rally sport rendszerek szoktak 5% teljesítmény növekedést okozni ahol gázgyorsító dobok polírozott elvezető csövek és leömlő van 4:2:1 es rendszerben kötve.
Neked nem ilyen a rendszer, hangban sokat számít, de hogy lóerőben maximum 1 lóerő arra a nyakamat teszem.
Egyébként tényleg szép állapotú az autó, de belső képet is lőhettél volna, mert a beltér motortér, illetve a tornyok állapota nagyon sokat számít.
Renault power
-
wrx-sti
csendes tag
Én azt írtam ami a gyártó oldalán van! Írtam hogy nem értek hozzá...Biztos igazad van...A lényeg végülis azon van, hogy nem egy kókány valami durrog a kipu helyett...
-
semetka
őstag
Kellene egy kis segítség.
Nyáron a nagy melegbe mindig előjön hogy ropog a kormány mikor kanyarodok.
Ha hűvösebb van vagy tél akkor egyáltalán nem ropog.
Mi miatt van ez? Rohadtul idegesít.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Joci77
csendes tag
régen javítottam ilyet,emlékszem a boltban olyan műanyag valamiket(gyűrű aminek neki ül a gömb) adtak hozzá,
csuklók ropogtak nekem is,aztán rászedtem magam ,(98-ban drága volt az új) elég babra munka inkább ajánlom a bontót- vagy az újat -
Yoda76
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnek segitseget kerni egy Favoritom van 93-as, most ismerkedem vele.
nem tudja valaki hol lehet megnezni a valto olajszintjet? A tompitott fenyszorom megszunt letezni, a biztositek tablan lesz valami erintkezesi difi, mert ha le fel nyitogatom a helyzet jelzom is el el tunedezik, de az legalabb vissza jon. Csak azt tudnam melyik csokiba van bekotve, van itt annyi !Souvenir nyihaha nye kukucsku protku !!!
-
favoRITA
csendes tag
Hello! Nekem 90es a favom, és az érdekelne, hogy az újabb változat, mondjuk egy 93as autonak a fordulatszámmérős komplett műszerfal egysége mennyire kompatibilis ezzel, és ilyent hol tudnék kapni! Az enyém alapbol nem fordulatszámmérős!
-
gaben200
csendes tag
üdv urak megtudná mondani valaki kb mennyibe fáj egy első ajtó kárpit 91-es 136L-hez
Mert marha rossz helyen van az enyémbe kivágva a hangszórónak a helye....Ha valaki meg berúgná azt amit most vetem...lehet infartust kapnék....Szeretném vagy a fogantyúval egyvonalba hozni,vagy pedig a kárpit felsőrészébe elrakni....[ Szerkesztve ]
-
Yoda76
csendes tag
Orok hala neked!
Tenyleg csak ennyi volt a baj, illetve ki se csereltem csak az erintkezoin kellett hajlitani, hogy mukodjon. Koszonom!
A valto olaj szintrol nem tudsz valamit? Az elso es masodik sebbeseget neha olyan nehez kapcsolni, annyira balra huzzom a valto kart, hogy az egesz muanyag konzol is mozdul vele. Recsegni nem szokott, nagy a holt jatek, normalis ez?Souvenir nyihaha nye kukucsku protku !!!
-
Yoda76
csendes tag
Udv Skodasok!
Valaki vilagositson mar fel, hogy a 93-tol gyartott Favoritok mar VW motorral szereltek, vagy csak a segedberendezesek VWsedtek el?
[ Szerkesztve ]
Souvenir nyihaha nye kukucsku protku !!!
-
rob210
nagyúr
Na szóval, kezdem azzal, hogy mivel témába vágnak a kérdéseid, ne off ba tedd.
A másik a 94es favoritoknak is csak a futóművét és a benzinellátó egységét építette át a VW meg hát beszerelte a katalizátort.
Szóval a válaszom semmi köze a skoda motorhoz a VWnek.
Sőt megnyugtatlak a feliciákban ugyan az a motor van mint a favoritokban csak módosított hengerfejjel meg injektorral.A sebességváltó holtjátéka miatt nem tudsz rendesen váltani.
Az olajnak semmi köze hozzá.A teendő bemész a kocsi alá és a villás rudban található csavart kiszeded.
Annak a két oldalán egy egy műanyag persely van.
Ezeket kell kicserélni és megszűnik a holtjátéka a váltókarnak.
Kb 10 perces munka. a csavart is cserélheted, ha gondolod, ugyan az a csavar mint ami a kipuffogó könyöknél van a tűzkarikánál.
Egy ilyen csavar 2 műanyag betét, lét 13 as villás kulcs és mehet a szekér tovább.Renault power