Hirdetés
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
Not bad!
Elnezve az eredmenyeket, lesz meg "elhibazott koncepcio az egesz DX12" - az intel/nvidia szovivoi szerint.OK
-
bodo753
tag
Az nvidia dx 11 alatt majdnem 2x többet tudott kirajzolni az amd-nél,ez jelentheti azt hogy ennyire jobb drivert tudnak írni a zöldek?mert akkor az amd már tényleg jobb lehet.
-
flashpointer
őstag
Azért ugyanolyan mérési eredményeket érdemes lenne ugyanolyan skálázású tengelyen megjeleníteni, (Persze azt látom hogy nem itteni az ábra) netalántán velük egy grafikonba, így nem kellene kibogarászni és utánaszámolva összehasonlítani az igp és vga-k egymáshoz való képességét hogy pl a 750Ti-nek dx11-ben több mint háromszoros pontja van az amd igp-vel szemben, dx12-ben az utóbbi majdnem utoléri.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez teljes tévedés. Pont ugyanúgy lehet drivert írni, csak nem minden a grafika, így jó lenne, ha az AI-ra is maradna például processzoridő. Ez egy nagyon bonyolult probléma, ami igazából eléggé érinti a felhasználókat. Az AMD a saját driverét megpróbálja úgy alakítani, hogy lehetőleg csak egy-két mag kelljen a működéséhez. Az Intel is nagyjából így van, míg az NVIDIA drivere már három magit is elvesz, ami egy kétmagos procinál igen kellemetlen. Ez a fő oka annak, ami miatt ma a minimum gépigényekben négymagos proci szerepel. Túl sok magot elvesznek a driverek, és valamin még a szimulációt is számolni kell. Ez egy óriási hibája a mostani modellnek, és főleg ezért nem fejlődik a szimulációs része a játékoknak. Ezért lesz komoly előrelépés a DX12. Eltűnnek a kernel driver szerver szálak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
Nekem csak annyi a kérdésem, hogy teljesen ua. hardveren DX11-ben miért 1.5X akkora a DX11 pontszám, mint DX12 alatt DX11-ben? GTX970 esetében 1.8M vs. 1.2M. Csak nem azért, hogy látványosan legyen gyorsabb a DX12? (Mintha amúgy nem lenne.) Mert más okot nem nagyon látok.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GeryFlash
veterán
Magot vagy szálat? Azért 3 magot elvenni kicsit erősnek hangzik, gyakorlatilag egy teljesen szabad magon fut akkor a játék? Jó értem hogy nem foglalja le teljesen a grafikus driver a procit de azért nekem ez durván hangzik. Meg az is, hogy ezek után a játékok még elég 4 mag, tehát még mindig nem tud kihasználni csak a játék 4 magot?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Duck663
őstag
Nem! A driver működése más. Amúgy benne van a cikkben a válasz! "Például a DirectX 11 teljesítménye főleg attól függ, hogy a grafikus meghajtó mennyi kernel szerver szálat enged futtatni."
Az AMD egy szálon és több szálon is azonos teljesítményt produkál, tehát a driver erre csak egy szálat használ/foglal le, míg az nv esetében többet.
DX12/Mantle alatt a driver nem foglal le egy vagy több szálat erre, hanem az összes rendelkezésre állót használja, DX12 esetében 6 szálig Mantle esetében 16 szálig. (szintén ott van a cikkben)
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
bunfi
őstag
De ezzel hova lyukadunk ki? Látványos a javulás, a grafikonokon, de mit fog ez eredményezni a valóságban? Mert mindent szoftveroldalról kell támogatni és ott bizony nagyon keményen figyelembe kell venni, hogy a felhasználó milyen hardverkiépítéssel rendelkezik. Profánul megfogalmazva, hiába a DX12, ha nem tudja/akarja ugyanolyan szinten támogatni mindhárom nagy hardvergyártó, mert az elképzelhetetlennek tartom, hogy 30-50-100 fps különbségek legyenek a játékokban... Vagy én látom a kérdést rosszul? Hiszen eddig is kb. semmilyen fejlődést nem váltott ki HD7000 széria, mivel csak az AMD által "támogatott" asszinkron compute nem lett implementálva.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szálat, de a legtöbb processzoron egy szálhoz fizikai erőforrások tartoznak. Csak a Hyper-Threading a kivétel.
A játékok szimulációja évek óta stagnál. Hiába erősebbek a procik, a grafika minősége nő, és ehhez több erőforrást vesz el a driver. Maguk a játékok egyébként nagyon skálázhatók lennének, ha nem lenne akadály előttük az aktuális programozási modell. Az, hogy a driver rengeteg soros feldolgozást kényszerít ki, abszolút nem segíti azt, hogy a fejlesztők jól használják a többmagos procikat. Ezért lesz hatalmas előrelépés, ha a kernel driver szerver szálak eltűnnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
RyanGiggs
őstag
Milyen érdekes, hogy DX12 alatt mennyivel gyorsabb egy 60ezer Ft-os R9 285 egy 160 ropis GTX 980-nál. Ha-ha-ha
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg lesznek olyan játékok, ahol már egyáltalán nem foglalkoznak a DX11-gyel, és ez már idén is opció lehet. Ilyenkor az AI-ra komoly extra teljesítmény áll majd rendelkezésre.
A grafika az mindegy, az skálázható. Ha valaki nem akar támogatni valamit, akkor egyszerűen le kell tiltani és kész. Ettől a játék még tökéletesen futni fog. Itt a lényeg, hogy tűnjön el a driver, ami most megakadályozza a szimuláció fejlődését.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Ez a ,,kernel driver szerver szál" micsoda? És mikorra fog eltűnni?
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
katt777
félisten
Fent erről beszéltem. A DX11 játékok DX12 alatt látványosan lassabban futnak majd, mivel 33%-kal be vannak lassítva (a teszt szerint, és megnéztem jó párat, vmint magam is teszteltem). Ide fogunk kilyukadni. El kell adni a W10-et (mintha nem lehetne beépíteni akár W7 alá is).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értem miről beszélsz. A DX11 és a DX12 két teljesen különálló API. Az egyik nem fut a másikon belül. Egyáltalán nem kompatibilisek egymással. Ha valamit DX11-re írsz, akkor az nem fog futni DX12-n.
(#13) GeryFlash: Az menedzseli a hardver működését. A low-level API-kban eltűnik. A DX12-ben még definiálva van, de csak erőforrás kreálással kapcsolatos funkciókra. Valójában nem fog futtatni semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bunfi
őstag
Ha valaki nem akar támogatni valamit, akkor egyszerűen le kell tiltani és kész. Ettől a játék még tökéletesen futni fog.
Tehát akkor folyik majd tovább ez az értelmetlen pártoskodás a két nagy gpu gyártó (és híveik) részéről a játékokat tekintve? Mert akkor sokat nem haladtunk előre, a kihasználtság pedig továbbra sem lesz elfogadható szinten...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
-
Kicsimix
őstag
Pedig de.. Igaz nem egy mai darab de lassan még egy kis előnyt tud kovácsolni magának abból, hogy hozzá érett a soft oldal is. Elméletileg nagyon is lehetséges, hogy ez a kari gyorsulni fog. Ahogy azt még a másik topikban láttad is a titan vs 290-nél.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Cseneles
őstag
AMD vs Nvidia az mindig volt van és lesz Én példa értékűen tekintek az AMD elmúlt 4 évére... elindítottak valamit a MANTLE-vel amit kényszerből de követni kell a Microsoft és a játékiparnak is! Ha egy PS4/XO képes szinte azonos grafikai minőségben FullHD-ban futtatni a mai modern játékok zömét 30 de van amelyiket 60 fps-el....akkor illene ezt egy mai középkategóriás(i5/FX6300,R9 270X/GtX960) PC-nek is teljesíteni
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
MaUser
addikt
-
Cseneles
őstag
A Játékipar nagyon nagy húzóerő a PC fronton...ha összehoznának egy olyan API-t mint PS4/XO-n hatalmasat csökkenne a hardverpiaci eladások száma...ez egy ördögi kör amit kénytelenek fenntartani...mesterséges gépigények a hardver eladások miatt! Példaképpen ha konzolnak adnának Billentyűzet és Egér támogatást rengetegen átpártolnának Senki nem költene 3*annyit egy PC-re, hiába drágábbak ott a játékok akkor is ha veszünk egy 5 éves intervallumot még mindig olcsóbb rengeteggel arról nem is beszélve h támogatod az eredeti játékvétel miatt a játékipart! Ha normálisan megírnák pc-re a dolgokat..maradjunk AMD oldalon..egy FX8350 és R9 290 kombóval még legalább 5-6 évet ki kellene húzni a felhasználóknak FullHD felbontásban magas részletesség mellett..de ez az iparnak nem éri meg
Kövezzetek meg ha rosszúl látom
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
bunfi
őstag
Vagy a nemrég az AMD-hez visszatért (az Inteltől) APU vezető mérnök esete.
#25 Nagyságrendileg én is így vélekedem. Jó lenne ha szavatolnának némi elavulási időt a ma megvett csúcshardverekre...
#26 Az csupán a véletlen műve lenne, hogy épp ők gyártották/tervezték a konzolokban lévő APU-t? Nem. Ezt a fejlődést ami elindult nagy részben az AMD-nek lehet megköszönni felekezeti hovatartozástól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Cseneles
őstag
válasz #06658560 #26 üzenetére
Az is full AMD hardver szerintem olyan szinten nem fogja soha kihasználni a játék a hardvert mint konzolokon pedig nem lenne akadálya Mivel fogyasztói társadalomban élünk ez senkinek nem kifizetődő és a gyártóknak is el kell tudni adni az új videó kártyákat és a folyamatosan meg újuló hardvereket
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
sb
veterán
De az is lehet, hogy a konzolokba is legyártották az API-t, a hozzá illő hw-vel és csak a véletlen műve, hogy nagyon hasonlít a Mantle-re/DX12-re az ottani API.
Ezt soha nem értettem, hogy miért lényeges mi volt előbb... egy jól behatárolt helyről és kb. ugyanaz jön most akár PC-ről akár konzolról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
bunfi
őstag
Elméletileg. Ugyanis elméletileg hosszú hosszú évek óta az AMD gyártja a technológiailag és számszerűsített teljesítményben jobb kártyákat. Milyen kár, hogy szoftveres oldalról ennek éppen az ellenkezője mutatkozott meg. Ennyi év AMD-s szívás után én már reménykedni sem merek.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Duck663
őstag
Az a baj, hogy hiába jobbak a hardvereik, nagyobb tudásúak, ha senki és semmi sem támogatja őket. Lásd DX11.1 és 11.2 nincs ami használná. Még techdemó se. Így hogy várnak fellendülést? Ezeket mind nyomni kellett volna. Most ugyanez a helyzet a True Audioval, Senki sem használja, mert nem nyomják. Az Alien Isolationba is bele kellett volna tenni, nem azon szarakodni, hogy elfut CPU-n is, azzal egy szem hardvert sem fognak eladni. 0 üzleti szemlélet van az AMD-nél, nem is tudom valami jótékonysági intézménynek gondolják magukat, vagy nem tudom, de ha ezt így folytatják tovább pár év és csőd lesz a vége. Ez így nem működik. Ha nem lenne a két (három) konzol, akkor már most csődben lennének.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Kicsimix
őstag
válasz #06658560 #26 üzenetére
A konzolok is az amd architektúráját használják. Nyilván a microsoft és a sony is tudta, hogy ez egy előre mutató dolog és ezért az amd-t bízták meg a fejlesztéssel. De ezt az arcitekturát az amd már jóval azelött vizionizálta mielött belekerültek a konzolokba. Már elötte is jelentek meg GCN-es vga-k amik kicsit meghaladták a korukat de a szoftveres oldal nem volt adott a teljesítmény normális kihajtásához. Ezt tudta az amd és ezért hozták létre a mantle-t ,hogy megmutassák több lehetőség van ezekben a vga-kban de a szoftver rossz. Sajnos akkor még egyoldalú dolog volt és nem sokan támogatták ezért elhalványult kicsit a mantle remény. Visszatérve ..Idővel megjelentek a konzolok amik ugye technikailag amd kezei közül kerültek ki így már egységesebb kép tárult a fejlesztők elé mivel lett egy kis átjárhatóság a platformok között is.(pc-konzol).. Mivel a ms konzoljában és a sony konzoljában is amd dübörög és az amd megmutatta, hogy elméletileg gépen is hatékonyabbak lehetnek a dolgok ezért az Ms a win10-et már úgy tervezte, hogy ez a kompatibilitás valamilyen szinten megmaradjon és a fejlesztők dolga könnyebb legyen a dx12-vel a teljesítmény növekedésével együtt . Tehát de. A mantle-nek nagyon is volt köze ahhoz, hogy ennyire beindultak a dolgok. Az új dx is és vulcan is épít az amd ötleteire. A mantle hibája az volt, hogy akkor még csak az amd kártyáira volt jó.Most az, hogy csak az amd nevéhez köthető. Ezért csinálnak új egységes apikat amik szintén nagyon fekszenek az amd-nek..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
sb
veterán
Azért nem szívtál, mert kb. egálban volt a két gyártó. Viszont plusszt sem kaptál sajnos amit kaphattál volna a papíron fejlettebb architektúrától.
A Maxwell óta meg azért a teljesítmény/fogyasztás mutató már erősen a zöldek felé billen, szóval azóta meg inkább negatív sajnos a kép. Továbbra is tudva, hogy elvileg fejlettebb a GCN... de hiába, ha ez nem jön ki.
De majd idén... -
bunfi
őstag
Pontosan, azt a pluszt nem kaptam meg. A fogyasztásra meg teljesen felesleges apellálni (éves szinten nem tétel a jelenlegi energiaárakkal), maximum a hőtermelésre, de tekintve, hogy az AMD soha nem tiltotta a saját tervezésű hűtők használatát (ellenben a Titannal), ez nem olyan marginális probléma.
#32 nekem sem ez az első (2900XT, 5770, 5850 és most a 290), de az nVidia driveres és Meant to be played kampányai néha betettek, hogy a legjobb példát említsem GTA IV, amit még a 290-el sem tudtam játszani olyan színvonalon játszani, ami elvárható lett volna.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Sinesol
veterán
Nemsok értelmét látom ennek a cikknek.
Mégis mit számít az nekem hogy adott progi/játék alatt miért nincs meg a kellő teljesitmény...Csak azért mert tudjuk, hogy mi a korlátozó tényező, attól még nem lesz több teljesítményünk.Sarkított példával élve, pl van egy játek aminek kell 2.2gb Vram, de nekem csak 2 gb van, ezért akad. Attól hogy ezt tudom, nem vagyok előbbre, nem lesz hirtelen akadásmentes játék csak mert tudatában vagyok a problémának.
[ Szerkesztve ]
-
Cseneles
őstag
így igaz Itt nagy változás nem lesz Fps terén...túl szép is lenne h mindenki még vagy 5 évig nem cserélne hardvert lennének problémák a gyártóknál Egy abszolút megoldás a játékosok számára nem más mint egy billentyűzet és egért támogató kicsit erősebb konzol mint a PS4/XO ami mondjuk kitolna 75Fps-t stabilan minden játékban 1080p-ben Multisrészt külön szedni kontroller/bill-egér és nem lenne felháborodás sem Ha ez akár 200000Ft-ba is kerülne... igen erős alternatíva lenne a játékosok számára... Tuti elsők között rendelném
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
BoogeyM@n
tag
De ha tudod akkor már tudsz is tenni vmit veszel egy 2.2-est
[
3d furmark genyóról meg az a véleményem hogy egy elég nagy szarság anno mikor a dx11 kijött még kb 2009 környékén sehol nem voltak, nem voltak felkészülve rá mert nem volt tesztprogramjuk se hozzá
le voltak maradva és évek kellettek mire elkészítettek egy teszt programot hozzá mikor már mások rég túl voltak rajta na most egy ilyen cég akar itt spanyol viaszt adni mennyire lehet alapozni egy ilyen cégre
amúgy is nem teszt programmal játszunk akármennyi pontot is adjon hanem az a program/játék a lényeg és az fps azon kell jól teljesíteni.
Nem hiszem hogy sokáig ezzel eltud játszani valaki hogy nyomkodja fúrmákját és nézegeti a fényes pontjait bár lehet vannak ilyenek akik csak ezen játszanak egész nap -
Sinesol
veterán
-
sb
veterán
1-1 közeli volt inkább a fogysztás, az nv kicsit előtte is jobb volt már a 7-es szériával. De az nem volt nagy különbség. Maxwell óta viszont jelentős és kézzelfogható.
Nem megijedni kell tőle vagy fikázni. Rosszak nem voltak ezek a kártyák. De jók se... mármint annyira amennyire várható lenne.
bunfi
A fogyasztás vagy elhanyagolható vagy nem. Ez egyéni preferencia és felhasználás függvénye. Én szoktam rá figyelni olyan mértékben amennyire nekem megéri.
De a lényeg soha nem ez, hanem ahogy írtad: a hőtermelés, hűtés, tápigény (és annak hőtermelése, hűtése)...Szóval a fogyasztásban van 3-4 fontosabb tényező, mint önmaga. És ezek a tényezők igencsak jelentősek szerintem az átlag számára aki.
-
wednesday
őstag
Én nem így látom.
Nem csökkene, pont, hogy kis lökést adhatna neki. Olyan nincs, hogy elég erőforrás. Pillanatok alatt "el lehet költeni" a nyert teljesítményt.
Legalább tényleg látványosabb és/vagy összetetebb játékok jelennének meg, mint a mostani langyos állóvízben. Kinézetben egy 2010-es és 2014-es játék között van, hogy hirtelen nem mondod meg melyik az újabb. Ez a 90-es évek végén, ezredforduló elején nem így volt. Ott 2 év is nagy különbséget jelenthetett.
-
Cseneles
őstag
válasz wednesday #46 üzenetére
Nézzük csak.... PS4/XO kb egy 1,6ghz-n járatott alacsony fogyasztású FX8120 és egy HD7850-nek felel meg ennél szinte minden komolyabb játékosnak erősebb a gépe ki a franc költene erősebb gépre ha ezek is bőven futtatják 30-60Fps-el a mai játékokat és még a fejlesztőknek köszönhetően vagy 5 évig futtatnák? tudom pc fronton 60+ az elvárt de ez a lényegen nem változtat... persze játszhat valaki egy dual Xeon alapokon nyugvó géppel is de minek is mikor a gyorsulás nulla!! A lények ,hogy jó irányba tartanak a fejlesztések felhasználói szemmel viszont ez a piacnak nem érdeke...el kell tudniuk adni a bazierős VGA-kat és CPU-kat....de még a CPU haggyám mert azt az ipar is kihasználja!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
gyilkos répa
tag
Akkor most azt mondjátok meg lsz, hogy a dx12-vel az nvidia kártyámon lesz-e számottevő előrelépés, vagy hibát követtem el, mikor nem amd kártyát vettem?
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-