- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez teljes tévedés. Pont ugyanúgy lehet drivert írni, csak nem minden a grafika, így jó lenne, ha az AI-ra is maradna például processzoridő. Ez egy nagyon bonyolult probléma, ami igazából eléggé érinti a felhasználókat. Az AMD a saját driverét megpróbálja úgy alakítani, hogy lehetőleg csak egy-két mag kelljen a működéséhez. Az Intel is nagyjából így van, míg az NVIDIA drivere már három magit is elvesz, ami egy kétmagos procinál igen kellemetlen. Ez a fő oka annak, ami miatt ma a minimum gépigényekben négymagos proci szerepel. Túl sok magot elvesznek a driverek, és valamin még a szimulációt is számolni kell. Ez egy óriási hibája a mostani modellnek, és főleg ezért nem fejlődik a szimulációs része a játékoknak. Ezért lesz komoly előrelépés a DX12. Eltűnnek a kernel driver szerver szálak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szálat, de a legtöbb processzoron egy szálhoz fizikai erőforrások tartoznak. Csak a Hyper-Threading a kivétel.
A játékok szimulációja évek óta stagnál. Hiába erősebbek a procik, a grafika minősége nő, és ehhez több erőforrást vesz el a driver. Maguk a játékok egyébként nagyon skálázhatók lennének, ha nem lenne akadály előttük az aktuális programozási modell. Az, hogy a driver rengeteg soros feldolgozást kényszerít ki, abszolút nem segíti azt, hogy a fejlesztők jól használják a többmagos procikat. Ezért lesz hatalmas előrelépés, ha a kernel driver szerver szálak eltűnnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg lesznek olyan játékok, ahol már egyáltalán nem foglalkoznak a DX11-gyel, és ez már idén is opció lehet. Ilyenkor az AI-ra komoly extra teljesítmény áll majd rendelkezésre.
A grafika az mindegy, az skálázható. Ha valaki nem akar támogatni valamit, akkor egyszerűen le kell tiltani és kész. Ettől a játék még tökéletesen futni fog. Itt a lényeg, hogy tűnjön el a driver, ami most megakadályozza a szimuláció fejlődését.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értem miről beszélsz. A DX11 és a DX12 két teljesen különálló API. Az egyik nem fut a másikon belül. Egyáltalán nem kompatibilisek egymással. Ha valamit DX11-re írsz, akkor az nem fog futni DX12-n.
(#13) GeryFlash: Az menedzseli a hardver működését. A low-level API-kban eltűnik. A DX12-ben még definiálva van, de csak erőforrás kreálással kapcsolatos funkciókra. Valójában nem fog futtatni semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #113 üzenetére
A Microsoft két lehetőséged ad a gyártóknak a WDDM 2.0-n keresztül a DX11 implementációkhoz. Az egyik a natív elérés, amikor a WDDM 2.0 legacy módjával elérhetők a DX11 funkciói és a program úgy fut DX11-en, ahogy más Windows OS-en. A másik lehetőség a DX11 wrapper használata, amikor a program valójában a DirectX 12-n keresztül fut a beépített DX11->DX12 wrapperen. Ezzel a driverből kompletten kidobhatók a DX11-es natív implementációk. Ugyanez történt a DX9-nél is. Az is már egy DX9-DX11 wrapperen megy a mai driverekben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- További aktív témák...