- Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értem miről beszélsz. A DX11 és a DX12 két teljesen különálló API. Az egyik nem fut a másikon belül. Egyáltalán nem kompatibilisek egymással. Ha valamit DX11-re írsz, akkor az nem fog futni DX12-n.
(#13) GeryFlash: Az menedzseli a hardver működését. A low-level API-kban eltűnik. A DX12-ben még definiálva van, de csak erőforrás kreálással kapcsolatos funkciókra. Valójában nem fog futtatni semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.