Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #7 üzenetére

    Szálat, de a legtöbb processzoron egy szálhoz fizikai erőforrások tartoznak. Csak a Hyper-Threading a kivétel.

    A játékok szimulációja évek óta stagnál. Hiába erősebbek a procik, a grafika minősége nő, és ehhez több erőforrást vesz el a driver. Maguk a játékok egyébként nagyon skálázhatók lennének, ha nem lenne akadály előttük az aktuális programozási modell. Az, hogy a driver rengeteg soros feldolgozást kényszerít ki, abszolút nem segíti azt, hogy a fejlesztők jól használják a többmagos procikat. Ezért lesz hatalmas előrelépés, ha a kernel driver szerver szálak eltűnnek.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák