- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értem miről beszélsz. A DX11 és a DX12 két teljesen különálló API. Az egyik nem fut a másikon belül. Egyáltalán nem kompatibilisek egymással. Ha valamit DX11-re írsz, akkor az nem fog futni DX12-n.
(#13) GeryFlash: Az menedzseli a hardver működését. A low-level API-kban eltűnik. A DX12-ben még definiálva van, de csak erőforrás kreálással kapcsolatos funkciókra. Valójában nem fog futtatni semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hugo chávez
aktív tag
Rossz helyen nézted. Minden GCN GPU támogatja a DX12-t, ez teljesen biztos. Bekötési szinten meg 99% (azért nem 100, mert, mint te is írtad, a DX12 specifikációi még nem véglegesek), hogy Tier 3-at. Jelenleg ezek a legfrissebb infók erről: [link], [link]
Ja, az M290X bizony nem Tahiti. Ez egy 3 átnevezést megért kártya, kezdte HD 7970M-ként a pályafutását, aztán HD 8970M-ként folytatta, most meg M290X. Remélem, az utódja már minimum Tonga alapú lesz...
(#81) bunfi:
Ne is törődj vele, csak felakadt nála a lemez. Látott egy idióta táblázatot egy fórumban, amit valami vicces kedvű troll, vagy NV fanboy rakott össze, aztán most az neki a Bibliája.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
félisten
Szerintem valamit félreértesz.
Van AMD GCN 1.0, 1.1, 1.2, és talán lesz most majd 1.3. Pár helyen GCN1, GCN2, stb.-t írnak, nem tudom, hogy melyik a hivatalos elnevezés. (Olyan ez, mint nV oldalon a Fermi, Kepler, Maxwell, stb.)
A Tier 1,2,3 a dx12 bekötési szintjeit jelenti. Konyhanyelven fogalmazva a dx12 tudás szintjei.
A jelenlegi infók alapján az összes GCN felépítésű AMD kari (GCN 1.0-tól, vagyis a 7000 szériától) képes támogatni a DX12 Tier3-at, vagyis a legmagasabb szintet.
Lehetséges ebben még változás, mivel a dx12-n még az utóbbi időben is változtatott a microsoft.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Xmister
senior tag
Úgy látom még mindig rosszul értelmezed.
GCN-ben nincsenek Tier-ek. GCN-ben verziók vannak. 1.0, 1.1, 1.2
DX12-ben vannak Tier-ek, amik bekötési szintet jelentenek. Képzeld úgy, mint funkció halmazokat.
Tier1 a legkisebb halmaz, ez a maximum az Intel IGP-knek.
Tier2 már egy bővebb halmaz, ez a maximum az újabb Nvidia GPU-knak.
Tier3 a legbővebb halmaz, ez támogat mindent. Ide tartoznak a GCN GPU-k. (Az összes) -
bunfi
őstag
Egyszerűen azt jelenti, hogy valami miatt nem üti meg az elvárt szintet. De mivel egy ez egy HD 8970M, ami pedig egy mobilosított Pictrain, vagyis konkrétan majdnem egy 7870. Ami Tier 3, szóval vagy a forrás ír baromságot (belinkeled honnan van az infó az m290-ről?), vagy mi nem tudunk valamit.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Xmister
senior tag
M290X -hez kapcsolódóan csak a notebookcheck oldalán látok egy DX11.2 Tier1 feliratot (ami ebben az esetben a tiled resources nem támogatását jelenti, ha jól tudom), de ez nem keverhető a DX12 Tier szintekkel.
Az NV nyilván nem fogja szétkürtölni, hogy ebből a szempontból hátrányban van az architektúrája.
Hogy mekkora hátrány ez gyakorlatban, azt egyelőre nem tudni.Ha hasonlóan mennek a dolgok, mint eddig, akkor lesz 1-2 játék, ahol az AMD kártyákon több/szebb effekt futhat, de sok fejlesztő a Tier2-es szintet célozza majd addig, amíg az NV ki nem jön egy újabb architektúrával.
Ezen csak az változtathat, hogy különösebb erőfeszítés nélkül lehet majd a Tier3-as szintet megtartani egy konzolról portolt játéknál, ezért felmerülhet a kérdés, hogy miért is csökkentenék az effekteket, ha egyszerűen opcionálissá is tehetik őket a beállításokban.
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Nagyon el vagy tévedve mert egy speciális esetből, a sajátodból indulsz ki:
Olyan játékod, vga-d és cpu-d van amik szeretik egymást. Ez nem nagy csoda, hiszen mindig van egy optimális arány a két hw között és a játékokat is erre írják. Nyilván ha egy mai vga-hoz 28x erősebb proci kéne meg írnának rá egy maiaknál 50x részletesebb játékot akkor az egész konfigod használhatatlan lenne... ezért nem csinálnak ilyet.De most próbálj ebből az egyedi helyzetből kiszabadulni:
1. Tegyél be Mantle mellett egy jóval gyengébb procit: Azt látod, hogy ugyanúgy elég lesz. Nyertél vele? Ja.
2. Indíts el egy igényesebb játékot - mondjuk multiban: Látni fogod, hogy még erősebb proci kellene... Mantle mellett meg nem. Nyertél vele? Ja.
3. Képzeld el, hogy kapsz egy jóval több ojjektumból álló, jóval több rajzolási paranccsal dolgozó új játékot. Ma még nincs ilyen mert el se tudnád indítani kb. De az új apikkal lehetséges. Jobb/szebb lehet egy 1-2 nagyságrenddel többet rajzoló játék? Ja.Szóval a hsz-ed nagyon nem helytálló. Max a jelenlegi helyzetben ami egy ugyanolyan speciálisan generált helyzet mint a többi lesz.
-
hugo chávez
aktív tag
Mantle(1.0)=Vulkan. DX12~Mantle(1.0) Ha ezen felül még érdekel, mit nyújthatnak a "low level", vagyis explicit API-k, akkor: [link], [link], [link], [link], [link]
Na ezt nyújtják az explicit API-k."sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
Nem azt írtam, hogy DX12=Mantle. Csak annyit, hogy nagyon hasonló, mivel közös alapból született mindkét API.
A gyakorlatban igazából soha lesz összehasonlítási alapod, ugyanis, ha készül egy olyan játék, ami valóban ki tudja használni az új API-k valódi képességeit, abból nem lesz DX11-es verzió.
Ezt a "DX12 rendszeren"-es részt meg úgy kell érteni, hogy egy olyan Win 10 verzión, amiben még nincs (vagy nem aktív?) a DX12, a DX11-es játékok, tesztek jobban futnak? Mert, ha igen, akkor ez szerintem valami hiba lehet... Talán WDDM probléma. Írni kéne akkor a Microsoftnak.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...