Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz Fiery #130 üzenetére

    Nem beszelem mar tul jol a magyart. Elnezest.

    Mi kertunk SDKt 2014 elejen. Nyaron irtak eloszor hogy odaadjak a Khronos Groupnak a Mantle sourcet. Beleegyeztunk. Az ev vegen tudtuk meg hogy a glNext a Mantle open formaban. Nagyon orultunk neki. A Mantlet mar beepitettuk. Egyszeru lesz portolni.
    Fel eve lehet az AMDhez igenyekkel fordulni. Leadtunk parat. Tudjuk mi nem erheto el standard APIval. Ezeket kertuk Mantlebe.

    Nem utasitottak D3D12re. Annyit kertek ne adjunk ki jatekot Mantle 1.0val Q3 utan. Nem terveztunk. Nem tudom megigerni a D3D12 tamogatast. Az engine tamogatni fogja, am a Vulkan jobb. Jatekba ezt engedelyezzuk.

    Az explicit API supportban az engine structure atalakitasa koltseges. Mi eleve GNMre terveztuk az enginet. Mantle, D3D12, Metal, Vulkan olcson tamogathato szamunkra. Elhanyagolhato koltseg.
    D3D11 vs D3D12 bonyolult. Sosem szamoltunk vele. Am nem minden engine structure jo explicit APIra. D3D11rol valtani koltseges lehet.
    Szerencsere mindegyik explicit API validatora a Mantle validator modositasa. Leegyszerusiti a kod validalast.

    Nem erheto el a HSA runtime, a finalizer, etc. Tudom mas studiok jobban erdeklodnek. Majd bejelentik. Engem csak a HSAIL erdekel a sajat complierhez.

Új hozzászólás Aktív témák