- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Dell notebook topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ugye a Controllal az a baja Abunak, hogy a pályák erősen "egyszerű" geometriára építenek, ami Ray-Tracing szempontjából ideális(abb), mint egy jobban kidolgozott, de kevésbé egyszerű geometriájú pálya.
Ettől függetlenül ha RT-t kellene demózni, én is a Controlt venném elő...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #17 üzenetére
Ez tök jól hangzik, csak közben érdemes megnézni, hogy az nVidia egy éve milyen videókat adott ki az RTX marketingkampányában. [Project Sol Part 2.] vagy [Project Sol Part 3.] jól néznek ki, közben még humorosak és minimális tartalommal is bírnak. Most ted melléjük a hírben szereplő videót...
És igen, ez a pénzről szól. Abu azt írta, hogy egyszerűen a grafikusokat felszívta a játékipar, azért sikerült ez így. Pedig a Project Sol megmutatta, hogy nem, ez bizony elérhető ilyen szinten is. Csak nyilván az nVidia sokkal többet áldozott, áldozhatott egy tech demóra, mint az AMD. Abu cikk-címére utalva az nVidia pont olyan mértékben tolta a Ray-Tracinget, hogy nem zavaró volt, hanem hozzáadott grafikai érték...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #24 üzenetére
ez meg azt, hogy mekkora brutális terhelést is elbír a kártya és az új api
Ezt úgy valaki leírta a Microsoft vagy az AMD részéről?
Mert nekem inkább csak egy magyarázatnak tűnik, hogy nem szép, de legalább ronda, és úgy tűnik, mintha rengeteg erőforrást használna. De ugye ezt nem tudjuk, mert ha látnánk futni egy nVidia kártyán, akkor lehetne összehasonlítani, hogy igen, ez tényleg olyan erőmű, amitől megreccsen a Turing lába. Annak a Turingé, amelyik másfél éve kapható...@Duck663: Ugyanez pepitában. Ha erődemonstráció, akkor lássuk az összevetést...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nekem az egyik legmeghatározóbb játékom a Tie Fighter volt. Az első PC-s játékomként ma is nagy nosztalgiával nézek rá. Megvettem a mostani gépeken futó verzióját is, de 640x480 pixel egyszerűen túl kevés már a mai szememnek.
Szóval a fejlődés kell, és igen, a fejlődés azzal jár, hogy a régi játékok elavultnak tűnnek a modern játékok mellett. A játékfejlesztés amúgy pont arról szól, amit te írsz. Manapság a látvánnyal, játékélménnyel akarják eladni a játékot, nem pedig a hú-de-szuper grafikával. A BF:V RTX effektje pl. számomra egy vicc. A Control szvsz a legszebb RTX játék, amivel dolgom volt eddig, de maga a játék azért nem olyan jó, hogy valaha is elő fogom venni még egyszer.
A Ray-Tracing kb. olyan dolog, mint az élsimitás. Hozzáad a grafikai minőséghez, de a játékosok elsöprő többsége nem ugrik az kútba, ha esetleg nem tudja bekapcsolni. De tény, hogy szebb vele a játék...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Komplikato #72 üzenetére
Annak a kártyának a elnevezése Radeon DDR illetve SDR volt. A megjelenése előtt Radeon 256-ként hivatkoztak rá, de végül nem álltak bele a GeForce 256-al való versengésbe.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Komplikato #76 üzenetére
A Radeon DDR volt az első ATi kártyám, az egyik haverom utána SDR-t vett. A 7000 név utána jött, valóban a 8000 széria megjelenése után, de gyakorlatilag csak átnevezett DDR / SDR volt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.