- Azonnali processzoros kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen processzort vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeRP
csendes tag
Nekem az jött le, hogy fxaa-t lecserélik erre a txaa-ra, ami mossa a textúrákat, ugyan úgy támogatnia kell a játéknak (tehát nem lehet driverből bekapcsolni) és csak az új geforce-okon fog működni. De legalább megszűntet egy olyan problémát, amit nem csak nem tapasztaltam, de most hallottam róla először, hogy ilyen gondja van az fxaa-nak.
Hurrá? -
Brutális eb
addikt
Érdekes.
Majd ha több játékban benne lesz lehet ítéletet mondani.
Most képtelen vagyok eldönteni,hogy az élesebb textura vagy a simább bár mosott képivilág e a jobbPanni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
juzer78
tag
Hát erre most mit lehet mondani? Fél év alatt ennyi sikerült? Elég megnézni mondjuk a talaj textúráit és látszik, hogy ez piszkosul nem egy nagy szám, amivel az anizo szűréssel jobb lesz, azt ez sikeresen hazavágja...
Ez megint csak olyan alkalmazásokba fog bekerülni amiért fizetnek, mert akinek a minőségre egy hangyányi kis igénye is van, az messze elkerüli...
[ Szerkesztve ]
-
Zsoldo
csendes tag
Mit ne mondjak engem ez kicsit se győzött meg! A tájjal nincs olyan nagy gond, de hogy a színek meg az emberek mennyivel rosszabb képet festenek az engem elszomorít.
(#6) HuMarc:
Nekem is az jön be jobban!
[ Szerkesztve ]
BattleTag: Netuddki#2259 Stream: https://www.twitch.tv/netudd
-
HuMarc
addikt
Aha, szóval az élsimítás = a táj elmosásával. Ezt már egy ideje kitalálták, nem?
Ja nekem az élsimítás nélküli kép jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Löncsi
őstag
Jujjj.
Inkább FXAA.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
MZperX75
addikt
De legalább azonos kép lenne fenn beállítás szempontból
(kíváncsi lettem volna a talaj változtatásán)Amúgy nincs gond vele(már az élsimítással),csak nagyon elmossa a dolgokat,
3DFX újra itt van -
con_di_B
tag
Ennyi erővel nyugodt szívvel rátolhatnak egy Gauss blurt a képre, mosni mos az is
-
brian1987
tag
Nem látom jövőjét az élsimításnak.
2560x1440 mind ezt 30"-on nézve legalább 2-3ről.
Amúgy sem látod a pixeleket már 1 méteröl.
Mindenki 1re nagyobb kijelzőn játszik, és nagyobb felbontásban.
Ezért fejleszthetik az élsimítást, mikor akkora pixelek lesznek hogy nagyítóval kell nézned hogy lásd.
Ez pusztán csak pénzkidobás, és nép vakítás.Ez csak az én véleményem.
Szerk. :
Nem neked akartam címezni, csak újat.[ Szerkesztve ]
Régi értékeléseim :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=brian1987
-
Löncsi
őstag
válasz brian1987 #13 üzenetére
Kell az élsimítás, mert a pixelek között akkor is lesz kontraszt.
Nekem elég lenne egy jó minőségben megcsinált FXAA és kész. Éles marad a kép és keveset eszik. Ebben a játékban is van FXAA, de nem tudom milyen.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
SzlobiG
félisten
Fabatkát nem ér ez úgy ahogy AMD oldalon az MLAA se, elmossa a képet én maradok a jól bevált élsimítások mellett.
-
Löncsi
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg kell érteni az algoritmus lényegét. A TXAA arra szolgál, hogy a shimmering jelenséget csökkentse. Az FXAA egy post-process AA, ami próbál éleket simítani, nyilván fejlődhetne tovább is, ha az NV látna benne potenciált, de egyedül azért implementálják a fejlesztők, mert az FXAA DX9 alatt is fut, amúgy az MLAA2.0/SMAA (vagy a többi subpixel pozíciót kereső) algoritmusok sokkal jobb minőséget adnak. Ezeknél viszont a gyors futáshoz DX11 kell.
(#20) juzer78: Nem teljesen értem. A hsz-ben linkelt képen az FXAA van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Értem, de a jó élsimítás lényege az lenne, hogy éles és rece-mentes képet adjon.
Többi paraméter sztem sokad-rangú dolog, nekem a TXAA így nem jön be, mert mossa a képet + erőforrásigényes + only Kepler fícsör. Remélem javítanak rajta.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyat nem, ami a HUD pozíciót kihagyná. Driverből persze lehetne, de az elmosná a betűket. Mindenesetre le tudom rajtat futtatni a shadert, csak nem tudom, hogy hava tettem azt a programot. Na de majd előkerítem.
(#23) Löncsi: Ilyen koncepciója az MSAA-nak van, de többféle élsimítási koncepció létezik. A TXAA más. Valakinek tetszik, valakinek nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jóember
csendes tag
Ha már TXAA, én ott látnám értelmét, ahol nem különösebben fontos a textúra, viszont nagy a kontrasztkülönbség, pl. kék ég előtt lelógó kötél, lánc esetében. Így nagy felületeknél viszont tényleg zavaróan mosottassá teszi a képet.
TXAA + FXAA kombinálva?
Jobban működik, ha bedugod a konnektorba. (Sattinger törvénye)
-
juzer78
tag
Igen, és az amit külön belinkeltél, az jobb, mint a cikkben szereplő TXAA-s kép. Erre mondom, hogy az új jövevény rosszabb eredményt produlák, mint az FXAA. Persze ok, hogy szándékos, de megéri egy kis rezgés eltüntetése érdekében tönkretenni a teljes képet? Mert a rezgés nem jelentkezik mindig és mindenhol... Olyasmi eljárást kellene kidolgozni, ami csak ott és akkor működik és nem teszi tönkre az egész képet, ha már ez valakinek annyira szújra a szemét.
-
#21346560
törölt tag
Érdekes, nekem az élsimítás eddig nem azt jelentette, hogy elmossa a képet, hanem hogy a vonalak "egyenesebbek" és élesebbek lettek
-
stranger28
addikt
Hát engem nagyon nem győzött meg ez így.
-
proof88
addikt
ha még nem láttatok shimmering-jelenséget, indítsátok el a stalkert baromi illúzióromboló tud lenni. Fallout 3-ban is van de abban annyira nem volt feltűnő. Mondjuk elhiszem hogy sok embernek nem tűnik fel, haveromnak is magyaráztam de nem tudja miről beszélek, mikor azt mondom hogy "zizegnek a textúrák".
-
mmdms
addikt
Durva, 47 fps offba, 27 on-ba. Akkor inkább szebb textúra gyorsabban, kevésbé éles képpel.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
lorincmate
tag
nincs kepleres kártyám de szerintem nem maradok le semmiről.
F4 modul
-
arn
félisten
hat eleg szarul nez ki, olyan mintha egy 2ds postprocess blur lenne rajta. ha eleg nagy a felbontas, oda minek ilyen szures? csak a ppin mulik.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
MCBASSTION
aktív tag
hát ezt sem fogja senki használni. mi értelme van a szép textúráknak ha egy ilyen eljárás tönkreteszi őket. ha temporális eljárás kell akk tessék SMAA T2x-et használni, nincs shimmering szép élek és éles textúrák. Plusz a sebessége is jobb...
[ Szerkesztve ]
windows7sins.org
-
Löncsi
őstag
Megnéztem én is. Tulajdonképp igazad van, de valahogy én már hozzászoktam részben az ilyesfajta "remegéshez", lehet ezért nem zavar. A homályos kép nekem szemet szúróbb.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
FlekkeN
aktív tag
Engem nem zavar a rezgés és élsimítás nélkül játszom mivel ingénylem a maximális FPS-t.
Ez a technológia meg csak akkor jobb ha sokkal gyorsabb, mert rezgés eltüntetés és élesség elvesztés, ez így +1-1=0. Sehova se jutottunk. Úgy kéne esetleg megcsinálni, hogy a rezgés eltüntetés választható legyen. -
lujó55
őstag
válasz stranger28 #32 üzenetére
éngem sem
-
Stauffenberg
nagyúr
Nekem az a bajom ezekkel és az ehhez hasonló élsimítási eljárásokkal, hogy nagyon sokat veszít az élesség. Mit érek azzal ha megúszom a recés vonalakat ha közben meg totál mosott és életlen az egész?
Ez akkor lenne jó, ha mellé lenne valós idejű sharpening filter is.
-
Sir Ny
senior tag
Inkább egy sok pont per incses monitor, mint bármi más.
Persze a mozgás elmosás, meg az effektek effektek szintjén rendben vannak. De az élsimítás esetében a probléma a pixelek mérete ( ezért is alkalmaznak alpixeles élsimítást ), amire a legjobb megoldás a pixelek méretének csökkentése.
-
-
Löncsi
őstag
De elvileg nem szünteti meg, csak csökkenti. Pl. egy enyhe lejtés nem 3-4 pixel lépcső lesz, hanem 7-8 akkor, azt még mindig látod. Egy jó élsimítás, ezt kiiktatja.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Cathulhu
addikt
Miert nem veszi rogton 1/4-edere a felbontast es interpolalja fel? Meg az fps is ugrasszeruen none. Ilyen kepminoseg(romlas) meg egy egyszeru atlagszuressel is elerheto...
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest