Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dagidög

    senior tag

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    A shimmeringet megfelelő LOD eljárással masszívan lehet csökkenteni minimális minőségcsökkenés mellett, ehhez nem ez az AA-nak csúfolt valami kell.

    (#9) Löncsi: Nem kell szólni nekik, van SMAA injector és én eddig a Trine-t leszámítva minden általam játszott játékba be tudtam rakni. Persze azért jobb lenne implementálva.

    (#13) brian1987: Szerintem még messze nem vagyunk benne annyira az ultramagas felbontások korában, hogy népvakításnak nevezhessük az AA-t, majd ha minden háztartásban általános lesz a 4K, akkor igazad lehet.

    (#18) Abu85: Ezt már leírtam egy másik cikknél is, hogy szerintem még ebben a formájában sem jobb az SMAA-nál, egyszerűen nem bírom, hogyha a feliratok torzulnak. Persze ez már személyes ízlés kérdése.

    (#26) tntmax: Éppen hogy mozgás közben látom leginkább, amikor az átlós vonalak fordulásnál letáncolnak a pixeleken.

    (#58) Löncsi: Vagy inkább a rendering technikákat finomítgassák és csak lesz implementálható nem post-process megoldás.

    (#60) Sir Ny: Azért ez erős kijelentés. SSAA-t próbáltad már?

    (#78) con_di_B: Ha növeled "k"-t, akkor pontosabb lesz a véletlen mintavételezés. Vagy ez már túlzott erőforrásigénnyel járna?

    Az lenne a legjobb, ha a kijelzőgyártók kifejlesztenének egy olyan technológiát, hogy adott pixel több színt is meg tudna jeleníteni. Ha ez bekövetkezne, akkor a VGA gyártók felköthetnék magukat. :DDD

    (#96) Abu85: Akkor azért szimpatikus mindkettő. :D Én úgy vettem észre, hogy hasonló a végeredmény, csak az MLAA agresszívabb, így az elmosás is nagyobb, illetve az eltüntetett élek mennyisége is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák