- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
juzer78
tag
Hát erre most mit lehet mondani? Fél év alatt ennyi sikerült? Elég megnézni mondjuk a talaj textúráit és látszik, hogy ez piszkosul nem egy nagy szám, amivel az anizo szűréssel jobb lesz, azt ez sikeresen hazavágja...
Ez megint csak olyan alkalmazásokba fog bekerülni amiért fizetnek, mert akinek a minőségre egy hangyányi kis igénye is van, az messze elkerüli...
[ Szerkesztve ]
-
juzer78
tag
Igen, és az amit külön belinkeltél, az jobb, mint a cikkben szereplő TXAA-s kép. Erre mondom, hogy az új jövevény rosszabb eredményt produlák, mint az FXAA. Persze ok, hogy szándékos, de megéri egy kis rezgés eltüntetése érdekében tönkretenni a teljes képet? Mert a rezgés nem jelentkezik mindig és mindenhol... Olyasmi eljárást kellene kidolgozni, ami csak ott és akkor működik és nem teszi tönkre az egész képet, ha már ez valakinek annyira szújra a szemét.
-
juzer78
tag
Löncsi, te bele vagy szerelmesedve az FXAA-ba, pedig a post process eljárások közül a létező legrosszabb eredményt produkálja... kicsit körül kellene nézni.
Arra meg ne hivatkozz, hogy hát azt használják, azért használják fejlesztők, mert pénzt kapnak hogy használják, nem azért mert olyan piszkosul jó lenne... undorító ez a szemlélet, hogy a fejlesztők egy vállalatot szolgálnak ki, ahelyett, hogy a játékosokat tennék... a játékosok vásárolják mert a játékokat, nem 1-1 vállalat. Ezen kellene elgondolkozniuk.
-
juzer78
tag
Használj AdaptívAA-t vagy SSAA-t
Az MSAA nem képes textúrán belül eltüntetni az éleket, ennyi a hibája, na meg néhány esetben az erőforrásigénye.
Az FXAA-nál teljesen mindegy, hogy milyen a megvalósítás, éles SOHASEM marad a kép, a legnagyobb mértékében az mossa el a képet.
Erőforrásigény alacsony, na bumm, sokra mennek vala, ha a végeredmény sz.r.
-
juzer78
tag
A Hard Reset-ben eredetileg MLAA volt és az DX9-es, a demoban még meg is hagyták, de aztán (gondolom jó pénzért) és a minőség rovására, lecserélték FXAA-ra, ami nagyon sz.ar lett. Szóval az MLAA működik DX9-en is.
Löncsi, már ne is haragudj, de ha neked az FXAA minősége megfelel, akkor te igénytelen vagy a minőségre.
[ Szerkesztve ]
-
juzer78
tag
Nincs meg a játék, nem tudom megnézni...
Deferred, meg forward render között lövésem nincs, hogy mi a különbség, (Abu85, tudom hogy te tudod, de ne részletezd, valszeg úgy sem érteném ) de ezeken a helyeken illene megtalálni az éleket.
Egyébként szerintem tényleg az lenne a legjobb megodás, ha egy képpont az érzékelési küszöb alá kerülne, mert ezzel az AA létjogosultsága is megszűnne, és egy csomó erőforrás is maradna, amit fel lehet használni másra...
[ Szerkesztve ]
-
juzer78
tag
Jaj igen SSAA, TF2-n néztem meg, a 4xMSAA-hoz képest kb 40%-ára esik a játék sebessége driverből kapcsolt SSAA esetén.