- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
De most erre mit mondjak?
Ha jól megvan csinálva akkor:
- Elmossa az éleket, azokat is amiket az MSAA nem
- Éles marad a kép
- Nagyon kevés erőforrást igényel.Nekem ez bőven megfelel, csak eddig sajnos eléggé implementációfüggő a dolog.
Rossz megvalósítás: Skyrim, BF3 (ide még azért jó)
Jó megvalósítás: MP3, SS3 (+TSW esetén is jónak néz ki, de ezt nem láttam élesben).Ennyi. Játékban beépítve nagyon nincs is mostanság más Post-AA, vagy legalábbis nem láttam (Deus Ex-ben MLAA az még jó.. ?)
Abu85
Nekem ez már jó szint és megfelel, ha lesz jobb, akkor implementálják azt. Hol van a játékba épített SMAA és MLAA ? Sehol nem láttam egyet sem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De azért nem kellene álomvilágban sem élni.
Fejlesztők/Chip gyártók is meg kell éljenek valamiből, nem véletlen rakosgatják az extra dolgokat a motorba. És igen is sztem jó az FXAA ha jól meg van csinálva, csak legyen beépítve, mert nekem megfelel, ennyi, nem vagyok erre olyan finnyás, csak legyen valami értékelhető AA. Driverből kényszerítve nem ad jó eredményt, igaz ezt nem néztem.Hogyne lenne fontos az erőforrás, MP3-ban felezi az FPS-t az MSAA, ez nagyon sok.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MSAA erőforrásigénye az jó, csak a deferred render motorokhoz deferred AA is kell. Ilyenkor szinte az összes render targetre lefut az MSAA, ami nyilván többszörös munka, mint egy forward render motoron. Emellett brutálisan feltolja a VRAM-igényt is. Ezért érzed, hogy egyes játékokban többet vett le a teljesítményből, mint más programokban.
(#102) Löncsi: A driverből kényszerítettel csak az a gond, hogy a végső képkockán dolgozik, míg a beépített a HUD felhelyezése előtt szűr. Ennek megfelelően a driveres megoldás leszűri a szöveget is, míg a beépített nem. Ha csak a textúrákat nézem, akkor a driverből benyomott MLAA2.0 mindig élesebb eredményt adott bármilyen FXAA-nál. SMAA inject szintén. Szóval MLAA2.0 vagy SMAA mellett jobb az eredmény, és nyilván játékba építve ezeknél is meg lehet oldani úgy a szűrést, hogy a HUD-ot és a betűket a szűrés után dobja be.
A Max Payne 3 deferred render. Szinte mindegyik render targetre le kell futtatni az MSAA-t. Pont ilyen a BF3 is. A Dirt Showdown például forward render, ott jóval kisebb erőforrásigénye van az MSAA bekapcsolásának.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Ennyire ne zavarjon, hogy élvezem a jóminőségű és gyors FXAA-t.
Itt egy kép az általad "jóminőségűnek" ítélt MSAA-ról:
[link]Ráadásul van olyan kedves és mindössze felezi az FPS-t, tényleg jó.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De van MSAA (4X-es), csak annyira éles a szög, hogy az MSAA nem találja meg.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Max Payne 3. A deferred render miatt nem működik jól az MSAA. Ha egy forward rendert megnéznénk, akkor más lenne a helyzet.
(#124) Löncsi: Meg van a mintavétel, csak több render target lesz összemosva. A deferred renderre nem az igazi az MSAA.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
LordX
veterán
"ha egy képpont az érzékelési küszöb alá kerülne (...) és egy csomó erőforrás is maradna, amit fel lehet használni másra..."
Nem olyan biztos az.
Egy 2x felbontáshoz kell kb. 2x számítási teljesítmény.
Egy 2x AA szűrőhöz kell kb. +5%-50% teljesítmény. Legyen 4xAA, akkor is +10%-100%. Kb. ugyanolyan végeredményt jóval kevesebb prociból oldja ez meg.(Tudom a számokon lehetne pontosítani, but you got my point..)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE