- Azonnali processzoros kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Azt, hogy a RIS-hez alkalmazásoldali támogatás kell."
Igen, ezt egy kolléga már jelezte és tudomásul is vettem, túlléptünk rajta.
"Az NV képén nincs rajta a DX10"
Ja nincs DX10, nyilván ezért írják a DX10-es játékok alatt a szoftverek, hogy D3D10, logikus. Ha az van amit mondasz, akkor DX11-et írnának és nem 10-et, na mindegy hagyjuk nem érdekes.
Teljesen felesleges belemenned megint elméleti technikai dolgokba, amikor a gyakorlat azt mutatja, hogy képminőségben ugyanazt vagy még jobbat képes adni, mint a RIS. Techspot egyértelműen megmutatta és le is írta. Ezen felül engem, mint játékost a legkisebb mértékben se érdekel a RIS, ha nincs DX11 support, egyszerűen azért, mert a kedvenc játékaim mind DX11-et használnak.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ