- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Habugi
addikt
Crimson mellé is várni kellett egy új AB-re (mivel echte uezt produkálták együtt..), miután kijött, utána jó volt végig/mostanáig, pedig az AMD folyamatosan babrálta a PE-t mert kezdetben elég mélygyász volt ugye, driverben kikapcsolva is.
Azt mond el nekem kérlek ha tudod, hogy amennyiben egy feltételezett majdani újabb AB-vel ugyan úgy kirántom a kártya alól BIOS szinten a PT-t magát mint ahogyan eddig is tettem játék/OC mellé, akkor is fennállhat az összeakadás veszélye?!
Adja magát hogy mindenféle Wattman babrálás nélkül, ofc..[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Steven
addikt
-
Habugi
addikt
Köszönöm!
Őszintén szólva engem nagyrészt csak a saját lustaságom köt az AB-hez, szerintem már van annyira naprakész a PE/PT profil driver szinten, hogy hozza a 98%-át annak amit az AB féle haxal el tudok érni és ez már elég is lenne csak még nem néztem rá..
Igen, a Chillről sejtettem hogy a PT-vel is operál, még csak a leak diákat nézegettem és tudtam hogy ez nálam Offon fog maradni emiatt.
Egyetlen dolog van, amit Steven az imént illetve mások is említettek már korábban, nevezetesen hogy milyen alternatíva lesz akkor OSD-re ha az AB puszta jelenlététől hidegrázást kap a driver?
Mondjuk mintha rémlene olyasmi hogy a RivaTuner szeparáltan is telepíthető, tévedés jogát fenntartva.Esetleg OCAT szinten elképzelhető egy HWInfo64-el/egyébbel való összekapcsolhatóság?
Így nem is kéne sajátot készíteniük, a RT is tudja már ezt a funkciót elég régóta.
Kvázi ha az overlay már megvan mert lehet vele FPS-t kiíratni, innen már feltételezem nem lenne egy nagy kunszt megoldani.Fura ez így mert maga a Pakk és az új driver így ebben a formában, egy a Shadowplayhez immár hasonlítható megoldással, Chillel és kutyafülével együtt állati jó, respect és köszönet a munkáért kategóriás csak az AB/RT/OSD kitorpedózásával az embernek mégis megvan az az érzése hogy egyik kezükkel adtak, a másikkal pedig elvettek. Nem dráma de nem is szerencsés, nyilván valamit valamiért, tartja a mondás.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
bozont
veterán
Ezek a ráerőltetések (akár MS, akár AMD részről) kezdenek arra sarkallni, hogy előbb-utóbb más hobbi után nézzek. Van igény az OSD-re, nem is kicsi. Az nem megoldás hogy letiltjuk. Oldják meg hogy rendesen működjön és ne csak UWP-ből (én onnan pl nem veszek egy játékot sem).
-
nonsen5e
addikt
És mire jó, ha ki tudják nyírni az OSD-ket? Hogy a usernek ne legyen lehetősége lemérni azt, hogy mennyire fut sz*rul az adott program?
A Microsoft is csak ígérget mindent, de még egy olyan döntésük nem volt az elmúlt pár évben amiből (i) lett is valami, és (ii) pozitív lett volna az eredménye a végfelhasználónak.Abba, hogy választhatom a mindennél rosszabb és butább winstore-os verziót ha OSD-t akarok, VAGY választhatom a normális steameset, de akkor búcsút kell értenem az értelmes és okos OSD-től, senki nem fogja belemagyarázni, hogy az Nekem igazából miért is JÓ.
Az egész UWP-ből meg DX12-ből továbbra sem láttam semmi jót kisülni, (max a cégek számára, mert lehet, hogy így még olcsóbban tudják gyártani a silány portokat), de aki 11-gyel is jó programokat csinált az most 12 alatt is az csinál, aki meg recsegő-ropogó vackokat írt 11 alatt is, azoktól a 12-es játékosok is ugyanezt a tendenciát mutatják. UWP-nek továbbra sem látom SEMMI előnyét sem. Csak a megkötés 1, megkötés 2, megkötés 3 és megkötés n+1.
Lehet mondani, hogy azért rossz az egész, mert az Afterburnert meg a többi programot "amatőrök" írják, de akkor hol van az az alternatíva amit nem amatőrök írnak? Leginkább sehol.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
#85552128
törölt tag
Amatőrök, lol. Unwinder még a RivaTunerrel kezdte 10+ évvel ezelőtt. Első monitorozó programok egyike volt és most sem véletlenül használja szinte mindenki az RTSS-t...
A Steam Overlay elhiszem, hogy jól működik, de bonyolultságát tekintve köze nincs az RTSS vagy más overlay-hez, és feltételezem nem is annyi a budget a Steam kliens fejlesztésére mint az AB/RTSS vagy más programokéra...
Az igaz, hogy lassan halad a fejlesztés (nem is hiszem, hogy Unwinderen kívül más dolgozna rajta), meg néha vannak bugok, de az van máshol is. Origin Overlay többször okozott crasht/stuttert a saját játékokkal mint az AB nálam, de a Steam DX12/Vk overlay sem indult problémamentesen.
Lehet jobbat csinálni az MS-nek, akárkinek, ami hasonló szintű featureket tud és jobban működik...A fejlesztőket meg elhiszem, hogy zavarja amikor kiderül milyen szarul megírt, szarul optimalizált, 30 FPS lockos, thread limites, memory leakes, stb. programjuk van, mert ezekkel ugye bárki utánanézhet milyen gyatra munkát végeztek...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Az Afterburner kb 50x annyi funkcióval bir mint a steam overlay.Gyártó (MSI) teszi ki a honlapjára,az a szerencsétlen amatör meg már akkor is ezzel foglalkozott amikor a dx9 még csak a szárnyait bontogatta.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"