Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • R9DEON

    senior tag

    válasz nonsen5e #146 üzenetére

    A Microsoft is csak ígérget mindent, de még egy olyan döntésük nem volt az elmúlt pár évben amiből (i) lett is valami, és (ii) pozitív lett volna az eredménye a végfelhasználónak.

    Nem tudom de szerintem nagyon stabil és jól sikerült OP rendszere van jelenleg a Microsoftnak és nem igen van potenciális ellenfél.

  • R9DEON

    senior tag

    válasz nonsen5e #149 üzenetére

    Mondjuk nagyjából az Anniversary Update óta minden Winfrissítés alkalmával van legalább 2 rokon/barát/ismerős, akinek tönkre vágja minden második driverét az update, aztán rosszabb esetben csak a win reinstall segít.

    Ebben azért jócskán lehet felhasználói error is, fiam minden feltört sz@r játékot kipróbált egy halom bugos zenelejátszó meg egyéb szoftverrel együtt és a 16 hónapos Win 10 kiválóan működik, nem tudom elképzelni hogy a Win 10 hogyan lehet reinstalra hazavágni amikor van automatikus visszaállítás, a szomszéd lányka meg 3 éve kínozza a Win 8 -at azóta nem is láttam a gépét pedig mindig hozzám jön vele.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #146 üzenetére

    Nem minden OSD-vel van bajuk, de bizonyos alkalmazásoknál az overlay nagyon rosszul van behackelve. Különösen rossz az Afterburner megoldása, és számos DX12-es alkalmazásban bizonyított, hogy instabilitáshoz vezet ennek a programnak a használata. Például a Steam Overlay elég jól működik, azzal ki vannak békülve a fejlesztők. Ugyanakkor a gond az, hogy nincs arra megoldás, hogy a Steam Overlay működjön az amatőrök által összerakott Afterburner overlay pedig ne. Emiatt a Microsoftnak a rendszerbe kell belenyúlnia, hogy átalakítsa az Overlayhez használható modellt.

    (#147) Szaby59: A tapasztalat akkor ér valamit, ha ismert a rendszer, amire dolgoznak. A WDDM 2, az új DWM, a DX12, illetve ezek kombinációja annyira új, hogy bizonyos bonyolultság felett már nem lehet hatékonyan dolgozni bennük.
    Budget van a Steam-nél is az Overlay fejlesztésére, hiszen többet költenek rá, mint a bármelyik 3rd party tunignprogram fejlesztője. Elsődlegesen azért nem panaszkodnak a fejlesztők a Steam overlay-re, mert a Valve extrém mértékű tesztelésnek teszi ki, emiatt nem a felhasználónál jönnek elő a hibái, hanem még a laborban. Mondjuk az RTSS fejlesztésére megközelítőleg sincs annyi pénz és humánerőforrás, mint a Steam overlay fejlesztésére. Emiatt a tesztelők a felhasználók.

    Az MS az overlay rendszert átalakítja. Az új UWP többszintű overlayt vezet be. Ezzel az overlay el lesz választva magától az alkalmazástól, sőt, arra is lehetőség lesz, hogy több program overlay-ét is egyszerre lehessen látni. Tehát meg lesz ez oldva, csak idő kell hozzá. A hibakezelés is teljesen új lesz. Ha gond adódik egy alkalmazással, akkor csak a hozzá kapcsolódó overlay veszik oda, míg a többi alkalmazás nem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák