- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #11 üzenetére
Valahol van a driverben egy olyan link, ami ide vezet: http://radeon.com/radeonsoftware/feedback/ - nem tudom, hogy hol, a tesztdriverben nem volt benne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GhostRider23 #33 üzenetére
A kijelző színbeállítások menüre gondolsz? Az nekem ott van. Benne színárnyalat, telítettség, fényerő és kontraszt. A színhőmérséklet nekem a kijelzőnél van nem a speciális beállításoknál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GhostRider23 #35 üzenetére
A színhőmérséklet nekem nem ott van, hanem a kijelzőnél. Ezzel az új csomaggal. A többi stimmel. Az, hogy az előzőnél hogy volt? Nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
3rd Party tuningprogramokat helyből érdemes elfelejteni ezekkel a driverekkel. Annyira sűrűn változtatja az AMD a PowerTune beállításokat, hogy az Afterburner és hasonló programok fejlesztői azt nem tudják követni. Nincs meg rá a kapacitásuk, hogy hetente újraírják az alkalmazott PowerTune hack nagy részét. Enélkül pedig fagyni fog. Ott a WattMan. Ugyanúgy képes tuningot menedzselni, illetve még a feszültséget is engedi emelni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SpongyaBob #94 üzenetére
A hacket attól még betölti, hiszen az AB nem csak egy program, hanem egy szervizfolyamat is a háttérben.
Amíg az AMD nem publikálja a PowerTune működését, addig mindenki, aki 3rd party programot ír a Radeonokra meg van lőve. Vissza kell fejteni minden egyes meghajtót, és aszerint módosítani az alkalmazásba épített hacket. Na most ez időbe telik. Főleg úgy, hogy tegnaptól él a meghajtó.
Szerk.: Felesleges az AB. Mindent tud a WattMan beépítve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Idővel megoldják ezt is, csak nincs olyan mennyiségű programozójuk, hogy gyorsan reagáljanak rá.
Nehéz megmondani, hogy mennyire lesz jó a dolog. Maga a Chill is részben egy PowerTune funkció, tehát a meghajtóban egyre több szolgáltatás épül egy olyan rendszerre, amit az AMD nem oszt meg senki mással. Ilyen formában a megfelelő hackek elkészítése egyre nehezebb lesz. Valószínűleg lesz egy olyan pont, amikor a gyártók feladják és megszüntetik a 3rd party tuningszoftvereket a Radeonra. Túl bonyolult a hardver, hogy ezt dokumentáció nélkül csinálják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
OSD-re nem akarnak a meghajtót fejlesztő cégek alternatívát. A Microsoft eleve azon dolgozik, hogy végezze ki az OSD lehetőségét a 3rd party programokból, mert a játékfejlesztők már nagyon panaszkodnak ezekre (a Nixxes nagyon kirohant már az Afterburnerre). A következő Windows frissítés be is tehet nekik. Azzal már csak UWP-tól lehet overlayezni. Kivéve a drivereket, mert azok tudják, hogy mit kell tenni, hogy megkerüljék a korlátozásokat, de nagyrészt nem fogják, mert a fejlesztők nem akarják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MeszesKPT #138 üzenetére
Különösebben nem érdekli az MS-t, hogy milyen frissítéseket alkalmazol a megvásárolt Win10-edhez. A lényeg igazából az, hogy a fejlesztőknek legyen egy olyan update, ami után ki lehet végezni a 3rd party OSD-ket. Ezután már csak követelni kell a játék futtatásához azt az update-et és kész. Az új DX12 játékok nem indulnak el Anniversary Update alatt, és így lesz ez a Creator Update-tel is. A lényeg az, hogy olyan kombináció ne kerüljön a júzer kezébe, ami instabilitást okoz, mert úgy sem lehet megmagyarázni a felhasználóknak, hogy a mostani alacsony szintű hardverelérés már nem úgy működik, hogy akármit meg lehet tenni, mint régen. Viszont akinek nagyon fontos az OSD, annak lesz menekülőút, ugyanis UWP appnál lesz külön overlay támogatás, és azt elérhetővé teszik a 3rd party alkalmazásoknak is. Tehát lényegében a játékból nem a steames verziót kell megvenni, hanem a WinStore-ost, ha élsz-halsz a 3rd party OSD-kért. Esetleg jó lesz a steames is, ha a platformba beépítik az UWP támogatást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MS megoldja, hogy rendesen működjön, de csak UWP-ből. Az a megoldás egyébként tényleg nagyon tisztességes. Többszintű OSD-t is kezel, szóval perfect arra a célra, amire való. Viszont ezekhez új alapok kellenek, ezért is UWP only, mert ezt fejlesztői oldalon is kezelni kell.
Az MS és az AMD részéről egyébként mehet az OSD. A fejlesztők azok, akik az új API-kkal egyre inkább panaszkodnak rá. Egyébként itt sem lenne panasz, ha az Afterburnert és a hasonló programokat nem amatőrök írnák, mert a Steam overlay eléggé jól működik. Tehát meg lehet ezt csinálni jól, csak normális programozókat kell felvenni. Utóbbira viszont nincs mindenhol keret.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #146 üzenetére
Nem minden OSD-vel van bajuk, de bizonyos alkalmazásoknál az overlay nagyon rosszul van behackelve. Különösen rossz az Afterburner megoldása, és számos DX12-es alkalmazásban bizonyított, hogy instabilitáshoz vezet ennek a programnak a használata. Például a Steam Overlay elég jól működik, azzal ki vannak békülve a fejlesztők. Ugyanakkor a gond az, hogy nincs arra megoldás, hogy a Steam Overlay működjön az amatőrök által összerakott Afterburner overlay pedig ne. Emiatt a Microsoftnak a rendszerbe kell belenyúlnia, hogy átalakítsa az Overlayhez használható modellt.
(#147) Szaby59: A tapasztalat akkor ér valamit, ha ismert a rendszer, amire dolgoznak. A WDDM 2, az új DWM, a DX12, illetve ezek kombinációja annyira új, hogy bizonyos bonyolultság felett már nem lehet hatékonyan dolgozni bennük.
Budget van a Steam-nél is az Overlay fejlesztésére, hiszen többet költenek rá, mint a bármelyik 3rd party tunignprogram fejlesztője. Elsődlegesen azért nem panaszkodnak a fejlesztők a Steam overlay-re, mert a Valve extrém mértékű tesztelésnek teszi ki, emiatt nem a felhasználónál jönnek elő a hibái, hanem még a laborban. Mondjuk az RTSS fejlesztésére megközelítőleg sincs annyi pénz és humánerőforrás, mint a Steam overlay fejlesztésére. Emiatt a tesztelők a felhasználók.Az MS az overlay rendszert átalakítja. Az új UWP többszintű overlayt vezet be. Ezzel az overlay el lesz választva magától az alkalmazástól, sőt, arra is lehetőség lesz, hogy több program overlay-ét is egyszerre lehessen látni. Tehát meg lesz ez oldva, csak idő kell hozzá. A hibakezelés is teljesen új lesz. Ha gond adódik egy alkalmazással, akkor csak a hozzá kapcsolódó overlay veszik oda, míg a többi alkalmazás nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugye elmondták, hogy a legelső Polarishez kiadott meghajtót vették alapul az aktuálisan elérhető legújabbal. Azt akarták megmutatni, hogy ennyit változott a teljesítmény kezdéshez képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.