Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sdd2

    veterán

    válasz 8th #40 üzenetére

    Kezd nagyon idegesíteni hogy hazugnak nevez ittnem tudom már hány ember a fórumon, aki nem hiszi el olvassa el máshol is a tesztet illetve jelentkezzen nyugodtan, visszakérem az autót és nagyon szívesen elviszem egy útra majd utána beállok a kútra és számolgathat. De mégegyszer senki ne hazuttoljon meg mert nem valótlan adatot írtam hanem tényt!

    Ha valakit nagyon érdekel Agip benzinkúton 95 ös benzinnel tankoltam tele az út elött, majd kinn a Lengyeleknél szintén 95 ös benzinnel tankoltam tele Lukoil kúton, majd itthon ugyan azon az Agip kúton tankoltam tele mint ahol legelőször. Ja és az Agip kúton Szlovák benzin volt akkor (ott dolgozom tehát még az adalékot is én öntöttem az üzemanyagba és én is vettem át az üzemanyagot a tanker autóstól). Szóval aki ezek után sem hiszi el nyugodtan jelentkezzen megmutatom hogy nem hazudok.

    A turbóról pedig annyit hogy egy turbódízel autót miért turbótartományban kell használni? Azért hogy ne erölködjön az autó és ne egyen több gázolajat. Kvázi miért nem kell pörgetni a turbó benzines autót? Azért mert a kellő erő alacsony fordulatnál megvan, kisebb fordulaton kevesebb üzemanyagot kap illetve könnyebben mozgatja meg a mondjuk 1200kg os kasznit mint egy szívóbenzines motor aminek jóesetben 4000es percenkénti főtengelyfordulatnál van meg a csúcsnyomaték, míg a turbósnál ennek a fele mondjuk átlagban.

    Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15

Új hozzászólás Aktív témák