- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sdd2
veterán
válasz Motion_Blur #4 üzenetére
Csak városban használva rövid távokon nem agyonpörgetve 7.3 volt az átlag, de a Lengyel úton ami hosszabb volt országút, faluk, városok vegyesen ennyi lett az átlag. Nem fogyasztási vitát szerettem volna elindítani, ha ennyi lett akkor ennyit írok ha 7 liter lett volna a Lengyel kiruccanás átlaga annyit írtam volna, erre megesküszöm, sőt nyugodtan próbálja ki!
Sőt saját autómmal tavaly nyáron Budapest- Velence oda vissza országúton az átlag 4.8 liter volt ( induláskor tele, visszaérkezéskor tele) és az egy 1.3 as 8 szelepes 96-os swift. Ez a fogyasztás nagyon vezetési stílus fügvénye. 3 különböző embernél 3 féle fogyasztás jön ki ugyan azon a távon, ugyan azzal a kocsival ezt szerintem mindenki tudja.
[ Szerkesztve ]
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz vodkaboy22 #14 üzenetére
Snow módban a hegyen átmenetelkor volt, amúgy végig Sport módban (azaz élénkebb gázreakció, automata kerekek közötti nyomatékelosztás) mentem vele.
Az összkerékhajtást ha rá is zárod a Lock funkcióval 60km/h ig engedi utána kiold a 4 kerék hajtás, ezért is csak a hegyen átmenetelkor használtam abban.
[ Szerkesztve ]
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz vodkaboy22 #18 üzenetére
Sok a különbség persze, meg hozzá kell tenni, hogy ebben az 1.4 Turbós verzióban 6 sebességes váltó van, de a légellenállás és a gördülés ellenállás is sokat számít, de fontos megjegyezni, hogy kvázi majdnem mindeggyik Suzuki motor keveset eszik a versenytársakhoz mérten is. De függ a sofőrtől is meg a forgalomtól is!
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
Kezd nagyon idegesíteni hogy hazugnak nevez ittnem tudom már hány ember a fórumon, aki nem hiszi el olvassa el máshol is a tesztet illetve jelentkezzen nyugodtan, visszakérem az autót és nagyon szívesen elviszem egy útra majd utána beállok a kútra és számolgathat. De mégegyszer senki ne hazuttoljon meg mert nem valótlan adatot írtam hanem tényt!
Ha valakit nagyon érdekel Agip benzinkúton 95 ös benzinnel tankoltam tele az út elött, majd kinn a Lengyeleknél szintén 95 ös benzinnel tankoltam tele Lukoil kúton, majd itthon ugyan azon az Agip kúton tankoltam tele mint ahol legelőször. Ja és az Agip kúton Szlovák benzin volt akkor (ott dolgozom tehát még az adalékot is én öntöttem az üzemanyagba és én is vettem át az üzemanyagot a tanker autóstól). Szóval aki ezek után sem hiszi el nyugodtan jelentkezzen megmutatom hogy nem hazudok.
A turbóról pedig annyit hogy egy turbódízel autót miért turbótartományban kell használni? Azért hogy ne erölködjön az autó és ne egyen több gázolajat. Kvázi miért nem kell pörgetni a turbó benzines autót? Azért mert a kellő erő alacsony fordulatnál megvan, kisebb fordulaton kevesebb üzemanyagot kap illetve könnyebben mozgatja meg a mondjuk 1200kg os kasznit mint egy szívóbenzines motor aminek jóesetben 4000es percenkénti főtengelyfordulatnál van meg a csúcsnyomaték, míg a turbósnál ennek a fele mondjuk átlagban.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
A Suzuki mostani dízelkínálata: Swift 1.3 DDiS, S-cross, Vitara 1.6 DDiS mind Fiat dízelmotorok, vagyis olasz a dízelmotor amit én nem nagyon ajánlanék senkinek. Nagyon hangos, nagyon remeg tőle az autó és kételkedem a megbízhatóságában is.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz bajnokpityu #53 üzenetére
Ne haragudj, hogy nem tudtam beszerezni egy fél millás fényképezőt a tesztképek miatt, sorry.
Azt hogy ez egy fizetett teszt vagy élmény beszámoló volt azt kikérem magamnak, nyugodtan telefonálj be a Magyar Suzuki Zrt-hez és érdeklődj utána (még nem került plussz pénzbe elmenni az autóért, majd hazajönni és visszavinni majd hazajönni). A cikket pedig nem volt kötelező elolvasni, nem akartam sima autóstesztet írni, abból van pár száz a neten keress rá ha azt szeretnéd olvasni. Véleményem szerint egy hosszabb út tapasztalatai többet elárulnak egy autóról mint mondjuk a nagy újságoknál hogy ül napi 10 percet a kocsiba majd 150km után levonja a következtetését.
Minden jót
Más
Az Agip benzinkútra mint mondtam nem magyarországról érkezik az üzemanyag, illetve nem is a Mol-tól (nem volt még átadás sem, tehát az Agip még az Eni Magyarországé) hanem valamikor Németország, Ausztria, Lengyelország vagy Szlovákiából érkezik, és az Eni adalékát öntjük (öntöm) az üzemanyag lefejtésekor a tartályba. Ez az adalék nem a Spuri meg a hasonló termékek, azoknál sokkal erősebb és komolyabb hatásfoka van. Tulajdonképpen az adalék nem más mint egy állag javító amitől jobb égést produkál a motor.
A 98-as és 95-ös benzin adaléka eggyezik, ott a keverési arány más, míg a Diesel és DieselTech más adalékot kap, mivel a prémium gázolaj ugyan olyan mint a sima gázolaj csak az adaléka más hatásfokú és jóval drágább is az a fajta adalék.
[ Szerkesztve ]
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz vodkaboy22 #70 üzenetére
Én értelek és logikus is, viszont a 2000-es vagy 3000-es fordulatot tovább tart a szívónak elérni, mag í turbósnak nem az 1500-1800-at, illetve a motorokat manapság a fogyasztásra hegyezik ki legfőképp, illetve az emissziós szabványokra amikre muszáj.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
Legközelebbi cikkek: BMW 220d xDrive Gran Tourer
Suzuki Vitara 1.6 GLX DDiS AutomataJó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz plömplöm #115 üzenetére
Bocsánat elírtam, Dacia Daster Rust ott vannak érdekes dolgok
ak76
Ha tudnád naponta mennyit látok a kúton aki bejön a BMW-vel (jellemzően E36, E46) és 1500 vagy max 3000ft-ért tölt 95-ös benzint. De volt már aki X5-ösbe 1500-ért tankolt, szerintem csak a 2 km-re lévő Shell-ig jutott el vele
[ Szerkesztve ]
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
-
sdd2
veterán
-
sdd2
veterán
válasz dragonfx #223 üzenetére
Te bohóckodsz már ne haragudj. 2,9 millió forintért kapsz egy GL+ LED Swiftet (digiklíma, 4 elektromos ablak, bőrkormány, tempomat, LED nappali menetfény stb) és ez egy új autó, nem kell összehasonlítani egy külföldről behozott 300 ezer km-et futott 2 éves autóval amit 3 milláért kínálnak visszatekert órával. Hozzáteszem nem biztos, hogy az már rossz autó mert ha szervizelik ennyi kilóméterrel még lehet nagyon jó, de remélem érzékeled a különbséget.
A vitara 3,7 millió az alap és 4.1 millió a GL+ verzió amiben sziontén digiklíma, ülésfűtés, radaros tempomat, stb van. És nagyon fontos megjegyezni, hogy ez is vadonat új autó alacsony fenntartási költséggel hosszú várható élettartammal alapból 7 légzsákkal (Swift esetében is) 5 csillagos törtéstesztel amit senkinek ne kelljen kihasználnia inkább.
Tudom neked a tudatodban a f*s suzuki elmélet él, nagyon sajnállak biztos jobb érzés egy 5 éves Golfban ülni mint egy új autóban.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz dragonfx #228 üzenetére
Nem ritka 2-3 éves autónál ilyen futásteljesítmény, főleg ha kintről hozzák be. A suzuki pedig nem fog 1,5 milláért adni új autót mert egy nem éri meg, kettő az árszabás mindig a piaci versenyhez van alakítva, és ilyen felszereltséggel nem tudsz venni más japán autót, pláne németet... (újról beszélek)
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz vodkaboy22 #265 üzenetére
Fel kell hívni más kereskedést, van-e raktáron nekik. Javaslom a Suzuki Világot Budaörsön
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...