- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
válasz bajnokpityu #199 üzenetére
Most nem azért, de nem ezen fog múlni az életem. Havonta 1x megnézem a guminyomást, ha meg ránézésre lapos, már gurulok is el belepumpolni levegőt.
Eddig is megvolt a nép nélküle, ezután is meglenne, gond nélkül kiüttetném belőle. Na majd, amikor eljön az ideje és új autó vásárlás, addig nem rágódom ezen... -
batai15
félisten
Érdekelne hogy ezek a direkt nyomás mérők az áramot honnan veszik? Mivel nincs kontakt a kocsival csak rádión.
-
f(x)=exp(x)
őstag
Lehet szidni a Suzukit...de ezt akkor is jól összerakták!
-
batai15
félisten
-
8th
addikt
válasz f(x)=exp(x) #205 üzenetére
Senki sem szidta.
-
ak76
senior tag
Azért elárulnék pár negatívumot is.
A start stop rendszer egy gyökérség,ha beindítom a kocsit,azzal kezdem hogy azonnal kikapcsolom,mert képes 100 méterenként leállítani a motort,ha olyan a közlekedési szitu,idegesítő,és felesleges.
Ha lehetne véglegesen kiiktatnám,
A műanyagok BORZASZTÓAN érzékenyek a karcokra,foltokra,szennyeződésekre,nem győzöm törölgetni a belsejét,a műszerfal tükröződése a szélvédőn átlag feletti.
A szélzaj 100-120 felett valami fütyülő hangban csúcsosodik ki a tükrök környékéről,eddig még nem sikerült száz százalékosan beazonosítanom honnan jöhet,de dolgozom az ügyön.
Egyelőre ennyi,ezen kívül minden ok,egyre többet látni az utakon,olyan szinten lesz népautó,mint a gömbölyű Swift,ami nem baj,ez nem Maserati,kezeljük a helyén a dolgokat.. -
Pickit3
aktív tag
Azért nem száz méternként állítja le a kocsi főleg ha komfortra nyomkodod a műszerfalban akkor elég ritkán állítja le. Bár a start-stop létével eggyet kell értsek ugyanis fél perc alatt alapjáraton járó motorral nem fogja smogba fojtani a várost.
A műanyagokat átlagosak mondanám, de ha drótkefével kaparod le a műszerfalról a felköpködött tökmag héját akkor persze hogy karcolódik és koszos lesz.
Szélzaj most perpill tényleg van, de ehhez elég beleülni egy álló vitarába és nézni a repülő háztetőket. Ha nagy széllel szembe vezetsz akkor persze, hogy van szélzaj, az összes kocsinál előfordul.
Gondolom amit még ennyi pénzért hiányolsz az a szekvenciális váltó, hidraulikus felfügesztés, végtelen üzemanyag.... -
Integrale
veterán
A vegen levo gunyos megjegyzestol nem lesznek semmisek a felsorolt hibak. Leirta, hogy szerinte mik a gyengei, nem kell kisarkitani szembeszellel meg drotkefevel.
A szelzajnak egyebkent sem kedvez az auto formaja.
A konkurencia ezekben jobb, viszont azok masban gyengebbek."Bad reklám is reklám too"
-
extasymajom
tag
Hmm. Auto helyett nem rossz.
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
bajnokpityu
félisten
válasz Integrale #210 üzenetére
de tényleg egyikkel se találkoztunk igy fél év használat alatt, pedig van mihez viszonyítani.
fekete fényes kijelző körüli rész fogja a port, kb ennyi. meg ne kopogtasd, mert kopog.milyenk nem süvit, sőt 110ig konkrétan csöndes a kocsi. 110ig konkrétan a gumi gördülési zaja a leghangosabb.
asszony 170, én 195 de egyikőnknek se tünt fel a tükröződés, ellenben a slaggal takarítás kutyával, kis gyerekekekkel kifejezetten pozitiv, ahogy pl a hátsó sorban a másfél literes vizespalack helye is praktikus.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #212 üzenetére
Nem ezzel volt bajom, hanem leírta azt, hogy őt mi zavarja, lehet, hogy az előző autója csendesebb volt, így erősebb a kontraszt.
A rá adott válasz volt feleslegesen gúnyos, mindenkinek más az ingerküszöbe, neki ez nem tetszik, másnak az."Bad reklám is reklám too"
-
ak76
senior tag
Minden további nélkül elhiszem hogy felétek az a divat hogy a kocsiban köpköditek a tökmagot,aztán drótkefével estek neki,de szerencsére minálunk ez nem dívik,én a hagyományos szennyeződésekről,és a teljesen átlagos használatról beszélek,a szekvenciális váltót/hidrós futóművet sem hiányolom,a végtelen üzemanyag viszont bejönne,de kinek nem?
-
Giot
addikt
Üdv!
Srácok akinek van sima szívó 1.6 vitarája, milyen a blokk nagyon álmos, pörgetni kell hogy meginduljon?
Gondolom az 1.4 turbós sokkal erősebbnek érződik. -
bajnokpityu
félisten
mihez képest erős? meg melyik tartományban? alul erősebb a szivó, de középen a turbos nyilván sokkal erősebb. 1.6 focus volt a vitara előtt, attól erősebb, de kevéssé élénk.
nem élményautó, villanymotorosan megy a szivó, mindenütt egyenletesen erős (középen egy fokkal gyengusabb), de nincs tüzijáték. kis tsi polot le tudtam rázni vele.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #216 üzenetére
mármint a suzuki féle közvetlenbefecsis turbosat nem próbáltam, de pl egy TSIhez képest ilyen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Giot
addikt
válasz bajnokpityu #216 üzenetére
Értelek. Furcsa vajon a japánok miért ilyen karakterűre lövik be a blokkjaik?
-
Giot
addikt
válasz bajnokpityu #219 üzenetére
Persze nincs is ezzel semmi 2es swiftet használok (M13A blokk), az is hasonló karakterű. A németek inkább nyomatékos karakterre lövik be. Kicsit olyan mintha a japán blokkok elől elvették volna a levegőt a sok előírással. Nem pörögnek már úgy.
-
jksx
senior tag
Az Adblue a NO(x) kibocsátáscsökkentő rendszer része, nem a szűrő tisztítására szolgál, hanem az SCR katalizátor működéséhez szükséges. Nitrogén-oxidok a tökéletlen égés során keletkeznek, amit szűréssel nem lehet csökkenteni.
A DPF a kormot szűri. A DPF "tisztulása" történhet katalítikus reakcióval, magasabb kipufogógáz hőmérséklet mellett (amit elősegít a szűrő elé közvetlenül beépített DOC), vagy a motorvezérlő elektronika által vezérelt befecskendezéssel (akár közvetlen). -
Pickit3
aktív tag
Hagyományos szennyeződés.... Az országban mi voltunk a hatodik boldog vitara tulajok és lassan egy én után valahogy kitapasztaltuk már a kocsit. Ha hétköznapi ruhába vagy öltönybe ülök be a kocsiba akkor se leszek koszos, miért? Mert vigyázok a kocsi tisztaságára, pl néha napján kiporszívózom és letörlöm a port, de ez nem azt jelenti, hogy takarítás alkalmával lapátolom belőle a homokot. Ha a Te kocsid be "hagyományos szennyeződik" akkor már bocs, de az a takarítás hiányára utal.
Műanyagok... Nem recseg nem zörög nem fogdossuk, jól össze van rakva és kész. Fölösleges dolgokon rugózol. Mivel tökéletes kocsi nincs fogalmazzunk úgy, hogy sok kicsi hiba van ami még mindig jobb mint a kevés nagy hiba. Nagy hiba pl hogy a szomszéd duster egy szegedi szalonból kigurulva hazafele majdnem elhagyta az önindítóját ami csak a kábelen figyegett. Nagy hiba pl hogy a C-elysée-be olyan kis motor terveztek ,hogy az 5.-dik sebességet nem bírja el. Ha én elhagynám az önindítót akkor biztos nem az foglalkoztatna, hogy milyen krokodil bőrrel bélelték ki a kocsit. Remélem lejött bár én már több vitába nem megyek ezzel kapcsolatban. -
dragonfx
veterán
no bohockodjunk mit akarnak már lenyomni a magyar torkán?
addig okés volt amig 2-2.5 volt egy uj swift...
aztán mostmár 4 egy swift 6 egy vitara....
még lesz esetleg suzuki 8ért?10ért is?
ne viceljünk ennyiért már premium autot kapni üsse kavics 2-3 évesen....bejartott darab."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rusi
senior tag
válasz dragonfx #223 üzenetére
A Swift alapváltozata sosem volt 4 millió, a listaár ugyan valóban van ennyi (persze nem az alapmodell), de kb. 1 millóval olcsóbban odaadják mindegyik verziót (főleg, mert már kezd kifutni, jön az utód), így a valóságban csak a Sport változat van 4 millió felett. A Vitara szintén 3,7 milliótól elhozható (alapmodell), a tesztelt kivitel pedig listaáron 6,2, a valóságban 5,5 millióért vagy ez alatt megkapod (és ez nem alapverzió!).
A 2-3 éves prémiumautóhoz hozzászámolod a prémium fenntartási költségeket is (fogyasztás, teljesítményadó, kötelező, casco, szerviz, alkatrészek)? No mert ugye te sem hiszed, hogy majd 20-50 ezer km-es dízel szuperszedánt kapsz ennyi pénzért? Márpedig 150-200 ezer km-el (persze óra szerint szigorúan 100 ezer alatt...) már "izgalmasabb" a dolog.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
bajnokpityu
félisten
válasz dragonfx #223 üzenetére
mi tart vissza?
van egyébként ettől drágább suzuki, kizashinak v minek hivják.
astra,ceed,fokusz volt nekem még talonban, a mi szempontjaink (belső hely mérete, design, gyakori kibeszálásos kényelem, felszereltség, várható tartósság, fogyasztás, szervizköltségek 10év alatt összesen) alapján nagyon magasan a vitara nyert. nomeg, furi dolog, de mi beleszerettünk, és napról napra jobban értékelem egyszerűségét.namost, amikor ezeket 150ezerrel 2 évesen fél millával adják olcsóbban, akkor köszönöm inkább kihagyom a használt 2-3 éveset, amik kisebbek is belül, többe kerül fenntartani, többet esznek, stb...
de mindenki másképp dönt, különben csak egy féle tipus menne az utakon.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
sdd2
veterán
válasz dragonfx #223 üzenetére
Te bohóckodsz már ne haragudj. 2,9 millió forintért kapsz egy GL+ LED Swiftet (digiklíma, 4 elektromos ablak, bőrkormány, tempomat, LED nappali menetfény stb) és ez egy új autó, nem kell összehasonlítani egy külföldről behozott 300 ezer km-et futott 2 éves autóval amit 3 milláért kínálnak visszatekert órával. Hozzáteszem nem biztos, hogy az már rossz autó mert ha szervizelik ennyi kilóméterrel még lehet nagyon jó, de remélem érzékeled a különbséget.
A vitara 3,7 millió az alap és 4.1 millió a GL+ verzió amiben sziontén digiklíma, ülésfűtés, radaros tempomat, stb van. És nagyon fontos megjegyezni, hogy ez is vadonat új autó alacsony fenntartási költséggel hosszú várható élettartammal alapból 7 légzsákkal (Swift esetében is) 5 csillagos törtéstesztel amit senkinek ne kelljen kihasználnia inkább.
Tudom neked a tudatodban a f*s suzuki elmélet él, nagyon sajnállak biztos jobb érzés egy 5 éves Golfban ülni mint egy új autóban.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
dragonfx
veterán
nem.
de feltünő hogy szökhet ilyen magasra az ára.
amugy népszerű sok van belőle biztos jó auto.
de nem tudom egy magyar suzukiért ennyit amit elméletben az olcsó népautonak szánnak....
bár mondjuk uj auto ezalkatt nincs.
astránál jobb az biztos amit a kolléga irt sőt a golfnál is. bár nem irtad hányasnál.
2 éves autoba ritkán van 200-300e km...ha valaki nem nézi mit vesz az más tészta magára vessen."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
apaszka
veterán
Hogy ide nem jön egy gazda????
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
sdd2
veterán
válasz dragonfx #228 üzenetére
Nem ritka 2-3 éves autónál ilyen futásteljesítmény, főleg ha kintről hozzák be. A suzuki pedig nem fog 1,5 milláért adni új autót mert egy nem éri meg, kettő az árszabás mindig a piaci versenyhez van alakítva, és ilyen felszereltséggel nem tudsz venni más japán autót, pláne németet... (újról beszélek)
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
ak76
senior tag
Hanem mit?
Szubjektíve lehet jobb kocsit venni,objektíve nem,ez a helyzet,4.2M-ért kaphatsz akár 2006-os S Klasse-t is,háromfeles vényóccal,tizenkétliteres átlaggal,meg olyan szervizszámlákkal amiből a Vitarát 10 évig üzemeltetem,ennyiért van Bangle féle ötös,visszatekerve is 170-180K kilométerekkel,levedlett céges hetes Passat,Mondeo,kettőstömegűs-DPF-es-magasnyomású szivattyús CRDI-s HDI-s JTD-s PDTDI-s szopórollerek,legyen hozzá kényelmesen egy miller a számládon,mert ha gebasz van akkor viszi a családi büdzsét,meg az aprót.
Végigzongoráztam én a haverokkal ugyanezeket a köröket,nehogymár' egy szuzukit' bazmeg' négymillióért,aha,akkor mit,használtat,prémiumot,mer' meg kell jelenni,meg mert az jó...oké,és ha bebaszik az okosság akkor honnan szedek elő 3-4-5 százezreket,vagy akár egy milliót hogy gyorsban kijavítsák a vasat,mert kell oviba vinni a kölköt,meg bevásárolni,meg a napi mindennapokba?
A magyar használt autó piac,egy közepesen lepusztult dögkút,és egy koncentrációs tábor hibridje,olyan arcokkal,és olyan vasakkal,hogy 2-2.5 millió alatt inkább választanám a három golyós orosz rulettet,és az a durva,hogy efelett az összeg felett is könnyedén beleszaladhatsz olyan pofonokba,hogy a fal adja a másikat,ezekhez képest egy új kocsi,legyen az szinte BÁRMI,megváltás.[ Szerkesztve ]
-
ak76
senior tag
válasz dragonfx #228 üzenetére
Mutassak drága autót,siralmas ár/érték arányban?
Ehhez képest egy GL pluszos Vitara maga az eurojackpot[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nem a szuzukisággal van a bajom hanem azzal amit ez az adott modell számomra nyújtani tud. Nekem konkrétan kicsi belül. Na nem elől ott kényelmesen el tudok helyezkedni de saját magam mögé beülve már szűkös a hely. És ha már kiadnék egy autóért 4+ millió forintot akkor szeretnék egy picit nagyobb belső teret, helyet a hátsó utasoknak esetleg egy nagyobb csomagtartót is. Szeretnék jobb zajszigetelést puhább futóművet kifogástalan menetkomfortot. És ha mindezt egy 4 éves használt autóban találom meg négymillióért akkor simán azt fogom megvenni és nem egy olyan új autót ami számomra eleve nem megfelelő. Egyébként pedig részemről szó sem volt semmilyen prémium márkáról. Csak tudod amikor megkapok 3.8M-ért egy minden földi jóval felszerelt tágas kényelmes 3,5éves Skoda Superb kombit 170lovas dízelle dsg-vel minden szarral akkor nem tudom miért kéne egy bénára hangolt futóműves hangos szűkös cipős dobozba beülnöm. Csak mert az új? So what? Ez az új autó fétis a legnagyobb baromság. Elég láma dolog az első fingás jogáért annyi pénzt kidobni az ablakon.
-
ak76
senior tag
Ez nem az első fingás joga,hanem szimpla ésszerűség,hogy ha ezzel 5,tehát ÖT évig bármilyen gondom van,akkor betolom a Géróhoz,íme,lehet javítani,és lőn.
Nem férsz el?
Én 187 centi vagyok,110kilóval,magam mögé be tudok ülni,nyilván nem egy superb,de a két kölök a gyerekülésben vígan elfér,elől az asszony,hátul a csomagok,ennyi.
A DSG-s CR TDI-s nagy vas meg 5 éven belül,nyolc évesen,garantáltan kétszázezer felett,egy vagyont fog kérni,amikor a DSG-ben a lamella sorokat,a vezérlő tömböket csináltatod párszázezrekért,vagy a fentebb említett nagynyomású szivattyút,DPF-et,meg a többi szarságot,nem véletlenül mennek ezek piacra amikor három évesen már alulról nyaldossák a két kilót,vagy a hármat,idehaza persze okosítva 130 ezerre,mert a jobbágy hinni akar,hiába ugatják minden létező fórumon,hogy ilyen nincs,ez mese habbal,hogy egy 8M+ nagy vasat majd 20 ezer km-es sétakocsikázásra vesz a cég,Haseknek,vagy a Passatot Hansnak,a birka magyar simán benyeli a csilingelő nepper kamudumát nyugdíjas-orvos-atomfizikus csak nyáron használt bullshittel,ésatöbbivel.
Nem kétlem hogy a superb/passat/mondeo,vagy szinte bármi,ami annak idején 2-3-5 éve 10M körül volt,használtan is százszor jobb autó mint egy új Vitara 4M-ért,de egy vasat nem megvenni mutatvány,hanem fenntartani,azt hiszem Winkler sütötte el ezt a szöveget,és milyen igaz: "Aki használt autót vásárol,az nem autót vesz,hanem állapotot."integrale
Ahogy mondod.
Ezért vettem szívó benzinest.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Ami régen a Suzuki volt normális árakkal az most a LADA ennyi..
-
apaszka
veterán
Van az tény.
Én is így gondolkodtam több mint 10 évvel ezelőtt!
Sok autóm volt ,és mind használt. Volt jobb,és pénzzabáló is!
Aztán csak megvettem az első zsír autómat! Szerettem,de 1,5 éves korában olyan ajánlatot kaptam mit nem hagyhattam ki!
500000 rel többért beszámoltattam egy nagyobb,és persze új autóba! SX4 be!Ez karácsonykor volt 8 éves!
Még az eredeti izzók vannak benne!
Olaj,és szűrőkön kívül első fékbetéteket kapott! Na meg gondoskodást!A főnököm inkább 4-5 éves autót vesz! Ő is a te véleményedet osztja.
A mostani Jetta előtt egy Mondeója volt. Mondta ez kell neki nagy diesel. Nála volt a fiatal autója 3 évig mi alatt az árárt ráköltötte még egyszer. Elege lett,és eladta bukással,és megvette nemrég a Jettát!
Mit mondjak.
Őt kellene hallgatni . Szóval az ok ,hogy felkelett gumizni,és aksit cserélni,de vannak kisebb gondjai.A múlt héten kért meg,hogy a fórumomon levő tapasztalatokat mondjam már el becsülettel,mert lehet vesz egy Vitarát. Igaz kicsi a csomagtartója . Mondom neki vegyél Grand Vitarát, neked az jobb lenne!
De a feleségének,és neki is tetszik a kék ,fekete tetővel. ........Szóval azt el kell ismerni,hogy a Suzuki legendásan olcsón fenntartható autó! Persze van jobb is,és szebb főleg! De nekem ,csorró multi rabszolgának fenntartható alternatíva!
Jövőre lehet,hogy én is átülök egy Vitarába,ami engem tuti kiszolgál míg élek!
Most 51 vagyok .
Ez majd 10 évesen is úgy néz ki mint egy új! Évi 12000 km körül rakok bele . 10000 ként olajcsere,de inkább előbb szoktam lecserélni.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Tanisz
senior tag
Hát a helyedben inkább valami szívó benzines japánt néznék Pl Toyota Avensis 1.8, 2.0, 2.4 , vagy dízelt, ha ahhoz ragaszkodsz, esetleg egy szürkeimportos Camryt. Vagy egy Honda Accordot 2.4 benzin, vagy 2.2-es dizelt.
Egy baj van csak, hogy alig van a piacon, amik meg vannak azokat is jól ki kell szűrni, deszerintem megéri a fáradtságot és az utánajárást.
Igaz lehet 4 milla alatt nem úszod megSaját tapasztalatból beszélek, anno 4 évesen vettem egy Avensist 1.8 vvti sedant, 8 évig használtam és olajon, szűrőkön és kopóalkatrészeken kívül nem kért mást Egyedül azért adtam el, mert kombi kell, vagy valami baromi nagy SUV a bővülő család miatt. Pedig a csomagtartója nagy, 520 liter, de babakocsi, kutyadoboz egyszerre már nem fér be a sedan mivolta miatt.
Sőt akár Suzuki Grand Vitarát is vehetnél, benzinesben,ha el3g a csomagtartója.
A fogyasztás meg olyan dolog, hogyha nincs pénzed üzemanyagra, ne nézzen az ember drága és nagy autót.
Bárki, akármit mond, egy 2 literes 180 lovas dízel se fogyaszt sokkal kevesebbet (max 2) , mint egy hasonló benzines.
Ha nyomja neki az ember akkor zabál az is, ha meg kultúráltan vezet, akkor mind a kettő gazdaságos a teljesítménye függvényében.
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Integrale
veterán
Grand Vitarat mar ne vegyen ujkent. 2005-os modellrol beszelunk, es akkor sem volt kifinomult auto, buta rugozassal, nem tul jo belteri anyagokkal, es a Renault dizelen kivul magas fogyasztasu mindegyik. Ezekhez merten pedig draga, szerintem nem alternativaja egy csaladi kombinak, de meg az uj Vitaranak sem.
"Bad reklám is reklám too"
-
apaszka
veterán
válasz dragonfx #245 üzenetére
Igen annyi a törlesztője. 800at befizetsz, és hozod ki. A mostani törlesztőm 38500 forint. Ezt leadom, és azt kihozom. De ezt befogják számolni, éld annyival kevesebb lesz, vagyis több extra, nagyobb felszereltségűt hozok ki.Glx et 4x4 1.6 ost. nem turbót.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Tanisz
senior tag
válasz Integrale #247 üzenetére
Ok Grand Vitarában nincs tapasztalatom, csak ismerősnek van, Neki benzines és meg van vele elégedve.
Nem új autóról beszélek, használtról.Apaszka: hitelre autót? Még ha kpban venné az ember azt mondom megéri a 4 M a Vitara, de hitelre? "Bátor" emberek még vannak : D
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Stanlee
őstag
Annyiert 250-300 e km-t futott superb-et kapsz. Altalaban ceges auto, nalunk a nemet kollegak nem igazan kimeltek a ceges jarmuveket, 3 ev alatt ennyi km-t csak ugy lehet beletenni, hogy szethajtod az autopalyan, mert kozben dolgozni is kell. Ceges autot en is hajtottam, az eves futasteljesitmeny a legrosszabb evemben 80 ezer felett volt. Csak az autoban eltoltottem tobb mint 1000 orat evente, es kozben meg dolgoznom is kellett a megrendeloknel. Nem tokoresztem vele, szet is lett hajtva, 4 evesen mar komplett motorcseret javasoltak benne, meg szerencse, hogy belemjott egy kisbusz es gazdasagi totalkarral kilephettunk a penztemetobol.
Aki evente sok km-t hajt, az nem vesz hasznalt sok km-es gepet. Aki meg csak 10 e km/ev miatt vesz autot, annak egy ilyen suzuki tenyleg jobban megeri, ha uj gepsarkanyt akar.
Felre ne erts, en is hasznaltat vennek, ha egyszer odaig jutnek, hogy magamnak kell autot vennem, mert nincs masra penzem.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...