Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz csuszi #155 üzenetére

    A totalcar tagjai maximum láttak már autógyárat, de érteni nem értenek hozzá. Azért, mert megmutatják a kecskeméti merci összeszerelést még nem lesz fogalma a firkászoknak a gazdasági oldalról. Nem, az autógyárnak (BMW, VW AG, stb.) az újautóeladás az üzlet, abból van a profitjuk. A drága alaktrész természetes, rohadt nagy logisztika van mögötte, rendkívül komoly minöségellenörzésel, táorlási költséggel. S a végfelhasználói ár az inkább a szervíz költségeit, profitját hozza. Pont úgy, ahogy többszörös profitja van a kereskedönek minden eladott autón a gyárhoz viszonyítva.

    A majd lehet jobb is: ha a fizikát nem sikerül új alapokra helyezni, vagy az új alapokat tömeggyártásra juttatni, akkor nem lehet jobb sosem. S ez a probléma az akkukkal jelenleg- figyelembe véve, hogy Nicola Volta óta mennyi idö telt el és mennyire keveset fejlödött a terület.

    #160 Reggie0: azt mondod, a belsöégésü motorok és a köolajfinomítás is romlott hatékonyságban az elmúlt tíz évben? Mire alapozod?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák