Hirdetés
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- Objektívek topikja
- Kompakt vízhűtés
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
tag
Nekem a frissítések óta (már a legújabb verzió van fent) a napi első versenynél, - ami általában LeMans szokott lenni -, mindig lefagy vagy kilép a játék. Van olyan, hogy már a betöltés közben kidob, de olyan is van, hogy az első kör közepén dönt úgy, hogy nem fut tovább és egyszerűen kilép a játékból. A managerek és a bónusz megmarad ugyan, de indíthatom újra az egészet, ami LeMans esetén nem vmi gyors. Ugyan már közel sem laggol úgy, mint a "régi" esetén, de ez a kilépegetés eléggé bosszant. Nálatok rendben fut, tapasztaltatok már ilyen hibát?
Jelenlegi hardver/szoftver: Sony Tablet Z / Android 5.1.1
-
Mezcal
addikt
6.0-án jobban fut a játék, mint 5.1-en!
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
DigitXT
nagyúr
Én a pálya közepén fél másodperccel is vezettem már magamhoz képest.
Aztán sajnos ez a hatalmas előny stresszelt is picit, elfékeztem -> kuka.
De mindenképpen jó jel, hogy lazán megy, és tudom, hol vannak a tizedek:
jahát kérem, be kéne fejezni a kört. Sajnos ott ritkán járok, könnyű hibázni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #5657 üzenetére
Már én is feladtam, még kb. 6 tized van benne nekem, de egyszerűen nem tudok összerakni egy hibátlan kört. Vagy lassabb vagyok, vagy a határon autózom, de akkor tuti elrontom valahol. Ez a pálya nem enged sok hibát, és az autó se beton stabil, de így legalább kihívás.
Amúgy javaslom, aki ma éjfélkor első lesz, az mondja a következőt, lehetőleg minimális goldból maxolható autó legyen.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kgymac
őstag
Elindult a Stingray-es event. A javítási idő 1 óra 35 perc. Az első körös fejlesztések pénzesek (40-60e), 10 perc alatt. Második kör 2 pénzes fejlesztés (30 perc), a többi goldos (15-20), a harmadik kör pénzes fejlesztései 1 órásak.
Első nap:
1) kupa, Laguna seca, 1 kör, nyerj
2) kupa, laguna seca, 1 kör, driftelj összesen 6 mp-et és legyél legalább hatodik vagy ne és legyél az első 3-ban.
3) kupa, Indianapolis, road curse 2 kör, legyél legalább 3.
szerk: repülő rajt, indulás a 3. helyről, a 4-en egy jóval gyorsabb kocsi[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Sordoran #5658 üzenetére
Tekintve, hogy elindult az új Challenge, hagynám ezt az őrült TT-zést...
Belefáradtam az erőltetésébe, pedig tudom, hogy össze lehetne hozni,
"könnyen" egy Top10-es időt: az se rossz, hogy Pepi6 Top20-ba került.Olyan szinten elfáradtam, hogy megnéztem a Ghostodat de nem hogy
1 másodpercet vertem volna rá, ahogy elméletben van, hanem kaptam.Ui: nem vicc, hogy a WR időnek simán odacsaptam 2-3 tizedet, jó pár
kanyar erejéig, csak félúton olvadt el és fordult át hátrányba...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
BikaGT
csendes tag
Eddig nagyon könnyű a Stingray Evolution. Ráadásul szerencsére a szerelési idők és a fejlesztések sem vészesek. Kíváncsi leszek a végére, hogy mennyit fog nehezedni.
-
l4ci
tag
válasz Gyurma_13 #5655 üzenetére
Hmm, nem! Semmilyen reklámot nem kapok se az elején se a végén... Akkor ez lehet az oka, mert régebben soha nem volt ilyen szintű összeomlás. De az a fura, hogy csak LeMans esetén lép ki, de teljesen véletlenszerű helyen, van hogy az első körforgalom után gondolja meg magát és dob ki...
-
Sordoran
addikt
Stage 02
Goal 1: Cup - Mount Panorama 1 kör - Nyerj
Goal 2: Cup - Mount Panorama 2 kör - Ne hagyd el a pályát és nyerj
Goal 3: 3 event: Speed snap, Hunter, Elimination - Nyerd meg az egyiket
Goal 4: Cup - Melbourne 3 kör - Sérülés nélkül nyerjDouble rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Kronok
csendes tag
Stage 3/3-al kinek mi az élménye?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
oz82
aktív tag
Hát fel kell pimpelni a kocsit hozzá. Kellett rá nekem a pénzes tuningok + minimum 3 goldos fejlesztés (motor, hajtás, kipufogó), így tudtam első lenni éppenhogy.
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
-
Sordoran
addikt
válasz rumos14 #5673 üzenetére
Vagy skip. Bizonyára goldért megvehető autó lesz, szóval még mindig olcsóbb tuningolva, vagy pár skipet használva megszerezni, mint utána teljes (vagy 20% kedvezményes) áron. Tuning hosszú távú befektetés végül is, csak legyen ésszerű keretek között megvalósítható az a szint, ami kell hozzá.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
oz82
aktív tag
PErsze hogy nem megy a butítás hiszen csak gyorsulás van, ott meg mindegy Butítás csak a kanyarsebességen lassít!
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Sordoran
addikt
válasz rumos14 #5678 üzenetére
Ha nem kell az autó akkor persze, kihagyható. Én speciel sajnálnám abbahagyni, ha már van lehetőség megszerezni "olcsón".
Amúgy nekem 3 gold tuninggal (Drivetrain, Body és Exhaust) meglett, úgy, hogy még az ezeket követő tier 3 pénzes fel se ment rájuk. (szerintem elég ezek közül kettőt felnyomni, és utánuk lévő pénzest megvárni és abból is megvan)Stage 03
Goal 1: Cup - Mazda Raceway 2 kör - Nyerj
Goal 2: Cup - Mazda Raceway 2 kör - Segíts Ahmed-nek, hogy legalább 3. legyen
Goal 3: Cup - Indianapolis 1 kör - Nyerj (Drag race távolságra kezdesz a célvonal előtt)
Goal 4: Cup - Indianapolis 3 kör - Verd meg Magnus-t, vagy segíts Ahmed-nek legyőzni Rusty-t (legyél első, vagy segíts Ahmed-nek hogy 2. legyen)[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
-
Lirion
addikt
Day 5/Goal 4 szintén drag race lesz, nem lepne meg, ha ugyanilyen szivatás lenne az is. Egyértelmű gold sink ez a 3. napi drag és valszeg pont azért, mert tudják, hogy ezen a szérián kívül kb. senki többet nem fog vele menni, így költeni se fog rá.
A magam részéről ma este akartam elkezdeni (pont az ilyenek miatt, hogy ne érjen meglepi), de most inkább megvárom az 5. napot és a tapasztalatokat. Tartok tőle, hogy a végén érdemesebb lesz skippelni ezt a két versenyt. -
kgymac
őstag
Ezzel kissé vitatkoznék. Megy az, csak sok próbálkozás kell hozzá, s nem feltétlenül a 3/3-as verseny alatt kell elkezdeni. A sorrend látszólag nem változik, de jelentősen lassul a mezőny.
Tegnap a melbourne-t kb. 20x toltam végig (direkt, leharcolt kocsival), az utolsó próbálkozásra majdnem sikerült is megnyerni, kb. 30m hiányzott. Szerviz után sima ügy lett, de továbbra is érdemes csak 50-100m-rel nyerni. Az 50m előny ráadásul kissé szivatós is, mert gold nélkül nem nagyon gyorsul a stingray, be lehet ragadni a célvonal előtt
Ma a 3/2-es verseny adja magát a butításra, mert Ahmed-nek kell 3-nak vagy jobbnak lenni, Te lehetsz akár utolsó is.szerk: ráadásul mintha direkt nem lenne endurance.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
A drag race-nél ha előre meghatározott autó ellen mész, akkor nem tudsz butítani. Az kizárólag a kanyarodási sebességre van hatással, gyorsulási versenynél meg ugye nincs kanyar..
Az 50-100 m előny nem szempont a butítás esetén, csakis az idő a szempont. A legjobb megoldás az, ha hagyod párszor a mögötted levőt utolérni, és amikor majdnem elment melletted, kilököd.
-
kgymac
őstag
Bár nincs kanyar, de dragnál gyengébb ellenfeleket ad. Jelen event esetében a résztvevők nem változnak, csak az idejük nő. Ma kétszer is teljesítettem a 3. napot, a lányom profiljával gyengébb (PR szerint) kocsira erősebb ellenfeleket adott, mint nekem (A 3/4 futam esetén kb. 10 mp-cel volt jobb a futam ideje, mint az én profilommal. Mindkettő profillal nyertem, vezetni nagyjából ugyanúgy - bénán, low segítségekkel - szoktam, nem hinném, hogy 1-2 mp-nél több eltérés lenne a két profil körei között). Igaz, a lányom profiljával nem mentem kb. 20 elvesztett melbourne-i futamot tegnap.
-
kgymac
őstag
@.Habi:
A 4/2-ben Ahmed a lányomnál 2:46:779-et , míg nálam 2:48:119-et ment, nem lett akadályozva/kilökve, stb.
A 4/3.as endurance-ban a lányomnál 7.3km, nálam 5.9km kellett az első futamban az első helyhez.
A különbség a 2. napi melbourne-i sikertelen próbálkozásaimban van. -
kgymac
őstag
A 4/3 endurance-ban botok ellen kell menni. Egy bot ellen 3-4 futam is lehet, 100m-enként csökkenti az első helyhez a távot, retry-vel is (a szokásos hiba: más az indulás és a végén a botok listája/eredménye). Nekem folyqmatosan csökkent a kitűzött táv, majd végül 2.6 után 4 km lett . Kb. 3 futam után 2km lett a cél, ezzel léptem tovább.
A 4/4 a régi stringray-jel fut, ezt is lehet fejlesztgetni (korábban már megvolt a kocsi, 8 szint fejlesztés elég volt a teljesítéshez) -
l4ci
tag
Sokan írjátok itt, hogy nehéz volt megnyerni a kihívásokat. Sajnos én már fullra tuningolt kocsival megyek, így nem tudhatom, hogy mi történne alap autóval (gold tuning nélkül). Biztos nem egyszerű, de így maxon még lestrapált autóval is elsőre meglett a Melbourne, meg a többi is.
Engem inkább az bosszant, hogy tegnap a 6. LeMans körben dobott ki ez a mocsok játék. Egyre idegesítőbb, hogy már bárhol képes lefagyni, de csak LeMans-ban! A Stingray küldetés után már biztos, hogy reinstall lesz a vége, ezt most már kivárom, akármi is lesz...
-
oz82
aktív tag
Én ha tudom, hogy le mans les nyomok egy teló újraindítot, eléggé memóriaigényes a pálys és a SP- memóriában nem bővelkedik (még ha a proc és grafika jó még mindíg benne).
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Sordoran
addikt
Stage 04
Goal 1: Cup - Suzuka 2 kör - Nyerj
Goal 2: Cup - Suzuka 1 kör - Előzd meg Ahmedet a kör végére (Hunter stílus)
Goal 3: Endurance/Drag race/Speed snap - Nyerd meg az egyiket
Goal 4: Cup - Suzuka 1 kör - '69 Stingray 427-et vezetve ne hagyd hogy megelőzzön Ahmed, Hunter stílusban, előnyből indulsz (ha nincs meg az autó nem is fejlesztheted, de így se nehéz)
Goal 5: Cup - Suzuka 2 kör - Ess vissza a 12. helyre, majd nyerjDouble rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #5695 üzenetére
18/31-gyel ment:
3/6 3/4 3/6 2/5 3/4 2/3 2/3
Ez az utolsó tire upgrade nem volt meg előtte, ez kellett hozzá, enélkül nem ment.
Nem tudom eddig ez így mennyi arany volt (*) . De nem szívesen skippelek, eddig sose tettem.(*) Szerk: ha jól számoltam rr3 wiki szerint 85 arany ment bele.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
nagyúr
Persze, skiphez képest megéri. Ez nem az a szint, amikor 1 tuning 195.
Csak ha speciel nem lenne talonban 85 aranyad, akkor... BINGO! Vegyél!Szerk: nem láttam, hogy közben kiszámoltad. Megnéztem a screenshotokat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Motorolaj és szűrő topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Objektívek topikja
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen