- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre szebb nem lesz. Csupán törekednek majd a fejlesztők a közel megegyező minőségre. Bizonyos effekteket le kell cserélni a PC-s portban, mert a DX11-ben nincs elég UAV slot, így trükkökhöz, vagy a DX11.1-hez kell nyúlni.
(#16) Raymond: A WD PS4-es portban nem aktív minden effekt, ahogy az AC4 bemutatókon sem volt aktív a szélszimuláció például.
Nem akarom az Ubisoftot bántani, de a szélszimuláció implementálásának technikai akadálya nincs. Tehát a PC-s AC4 is felfogható egy butított portnak, mert megoldható lenne PC-n is a PS4-es grafika. De ezt le is írtam. Ez nem egy FIFA14, aminek a motorját a teljesen koherensen megosztott memóriához építették, az valóban megoldhatatlan a PC-k nagy többségén.
Igazából a kérdés az, hogy miért maradnak ki az effektek a PC-s portból.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.