- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Igen pontosan az a durva,hogy a 290 alá árazták és hozza a 290X-et... ha a 290 bestbuy volt akkor a 970 mi?
(#396) malomkaorm
Továbbra sem látom,hogy írtál volna 105-120K között erősebb alternatívát holott azt írtad vannak jobb vételek...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
mghltm
addikt
az ilyen tesztekhez tobb ido kell ( gtx 980 cpu scaling neven fut majd ), csak vegyunk 5 amd es 10 intel procit az utobbi 2-3 generaciobol, hozza 5-6 nepszeru jatekot + 2-3 felbontast, siman 270 tesztrol beszelunk. gyanitom 1-2 heten belul elerheto lesz valamelyik nepszeru kulfoldi oldalon az iras
(#419) MeszesKPT hihetetlen szohasmenese van, nem tudja mi az a "quality over quantity"
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Anfänger
őstag
"Azért nvidia szerintem direkt nem csinált egyből egy totálbrutál vgat."
Egyértelmü! És az AMD is így gondolkozik,okosan is csinálják,ezt hívják üzletpolitikának.Jobb több bört (pénzt) lehúzni a vásárlókról és érdekesebb is a másik vga gyártóval való versengés.
Miért csinálnának egy olyan vga-t ,ami az 5 év múlva megjelenö játékokat is maximum grafikai beállítással 60 feletti fps-el tudná futtatni? ( Bár ehhez a játékmotorokat is ismerniük kellene .De ha ismernék sem tennék.)Mindig csak egy kis lapáttal dobnak a teljesítményre és csökkentik a fogyasztást,én is ezt tenném a helyükben.
Most az Nvidia villantott,nemsokára villant az AMD is.
Ördögi kör,ami nekik jó nekünk kevésbé.Nichts ist unmöglich? Dann schlag mal ne Drehtür zu! :)
-
HSM
félisten
Cakk-pakk 94K-ért vettem a 290-em, WindForce3-as, boltból, garival zsírújat. Na, az Best Buy volt, majdnem fél éve, a 110K-s 970 mellett sem kell szégyellje magát.
Na, mindegy, tényleg hagyjuk. Arról nem is beszélve, hogy az AMD is bejelentett némi árcsökkentést, na akkor máris érdekes árharcnak lehetünk tanúi... -
hokuszla
aktív tag
"Jó nézni ahogy mindenki védi azt ami éppen neki van.
Mindegyik oldalnak megvannak a saját dolgai amitől valaki jobbnak/szarabbnak tartja a másik felet."Védi a franc ami neki van.
Nekem már megint ati van 6850 után 270x, de most már tényleg utoljára, innen csak nv lesz, mert az ati lassú, hangos, bugos szoftveres. Ez van.[ Szerkesztve ]
10400 16GB 1660s 4.5TB
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lesz semmi sem exkluzív az Ubi játékokban. Egyszerűen csak az új AC esetében a PC-s portot nem csak a programkód, hanem a tartalom szintjén is külön csapat készíti. Persze nem lesz borzalmasan eltérő minőség, de látni lehet majd, hogy a PC-s verzió sok helyen nem ugyanazokat a textúrákat és modelleket használja, mint a konzolos verzió.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Erről őket kell megkérdezni. Azt tudom, hogy az NV és az Ubisoft sem mondta azt, hogy ezek exkluzívok. Ezek szabványos PC-s effektek. Az exkluzív dolog a konzolhoz képest merült fel, de arról már írtam, hogy más stúdió tervezi még a tartalom szintjén is, így a PC és a konzol verzió eltér. Ami az egyikben benne van az nem biztos, hogy a másikban is. De alapvetően nagyjából ugyanazok lesznek az effektek, csak más eljárással kerülnek kiszámításra. Ezt lehetett félreérteni.
Ez egyébként szerintem normális az Ubi szempontjából. A konzol API-ja kevésbé limitáló, tehát egy adott problémára használhatják a lehető leggyorsabb algoritmust. A PC-n ez már nincs így, tehát elő kell venni a trükköket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
aktív tag
-
Szerintem a God Rays-t reklámozni ciki, ez már hosszú évek óta van a játékokban, nincs benne semmi különleges, pont az lenne a fura, ha nem lenne benne. A HBAO és a PCSS-nél továbbra is vannak modernebb, gyorsabb és szebb eljárások. Az egyetlen dolog, amit nagyon érdekesnek találok, az a Hairworks. Bár a képeken lévő farkasokon nagyon szegényes még így is a szőrzet, de legalább egy kis fejlődés történik itt is, szerintem A COD Ghost-ban Riley szebben volt megcsinálva.
Ha valóban minden Gameworks effekt (nyilván a TXAA kivételével) szabványos kód lesz, akkor annak mindig örülünk! Mindössze a sebességük miatt aggódok.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#72042496
törölt tag
Vicces és szomorú is egyszerre, hogy amikor előkerülnek az új játékok és a jövőbeli lehetőségek, sokszor milyen ádáz vita folyik a megjelenítés körül. Fene tudja már hányadik DX, fejlett szűtési eljárások, exkluzív effektek, meseszép grafika, stb... közben a lényeg, a játékmenet meg elrohad(t) a csillogó máz alatt.
Mindegy, nem siránkozom, így legalább több pénzem marad másra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ez még mindig nem exkluzív... csak simán a Gameworks bekerül az ubi játékokba, mint eddig is. Watchdogs és tsai... de attól még mehet AMD-n is. (Max lassabb, ha nagyon elbarmolják a használatukat.)
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
félisten
-
Drizzt
nagyúr
Ps4. Van PS4-em is, viszont csak Infamousom van, meg Fifa 14. Annyi biztos, hogy ez a kettő a közelében nincs a Crysis 3-nak kinézetben. De ha tudsz valami javasolni, amit érdemes megnézni, szívesen venném. Persze nem valószínű, hogy bármit megveszek 15K-ért csak hogy megnézzem, de érdekelni érdekel.
I am having fun staying poor.
-
Jack@l
veterán
Na ne röhögtess a konzollal, vagy vak, vagy valaki más mondta ezt neked...
@parampa: Jó anyag.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Aztán ha nem, akkor nem. Nem vitázok ezen, ha ebben hiszel, akkor higyj benne, csak a szemed azért nyisd ki néha.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Drizzt
nagyúr
"Havernak van ps4-e és láttam Infa-t rajta igaz nem ugyanolyan helyszin mint a Crysis de szerintem szebb nála úgy hogy az ugye ezerszer nagyobb terület mint az egész Crysis széria 2x."
Infaban a környezet szép, meg az effektek, de a modellek a közelében nincsenek a C3-hoz képest. Mindennek a tetejébe még szaggat is igen látványosan a játék.
I am having fun staying poor.
-
decibel
aktív tag
-
Zsmester89
őstag
Engem ne akarj meggyőzni, én is vártam a ps4-et mint a messiást sajna, kb még 2-3 év mire kiaknázzák, akkor ütni fogja a mai pc-s grafikai szintet, de hol fog akkor már tartani a pc-s szint?
Szóval ez a gen most nem jött át, egyedül a MK X-et várom, de mivel jön pc-re majd veszek két ds4-es joyt Finish...A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Jack@l
veterán
Ez megint Abu wishful thinking-je. AAA-s címek pont hogy only pc-re íródnak, jobb esetben később butítják őket konzolra, mert gyenge a hardver hozzá.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
HSM
félisten
Rossz irányból közelítessz... Ha van 110 000-es VGA a piacon, akkor a tulajok elvárják, hogy az "Ultra" grafika ne mediumnak látszódjon. Ugyanakkor ez azt is eredményezi, hogy a 110K-s kártyán jól fog menni, a 60K-son kevésbé. De a 60K-son is ott lesz a medium opció. Ennyi.
-
X Factor
addikt
Egyelőre a játék fejlesztő/kiadó dönti el, hogy mire jelenik megy egy termék. Tehát ha én egy játékfejlesztő vagyok és mondjuk egy üzleti felmérés szerint 3-szor nagyobb bevételt remélhetek a konzolos eladásokból, akkor odafogom pozicionálni a terméket.
Ellenben, ha Józsi a meeting során megjegyzi, hogy kell neki 4-5 kollega, meg 6 hónap és akkor pc-n is fog pörögni az eladás, akkor lehet a vezetőség rábólint, mint amikor ennek mind időben, mind emberi erőforrásban a többszörössére volt szükség.
Nyilván ezen döntések is kihatással vannak a vga piacra.
Ez meg egy olyan dolog, hogy olyan terméket állítanak elő, amire éppen igény van. Kell 40ezres vga, kell 110erzes. Aztán van akinek 3db 4k-s monitora van és nincs rendszer ami meghajtsa. No, ő meg sír, hogy nem igaz h. nem tudnak egy 4096 cuda core-s valamit összerakni...
Make things work
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AC Unity nem tartalmaz nem szabványos dolgot. Azok mindenen futni fognak. A minőség az más tészta. Nyilván az Ubisoft fő stúdiója az Ubi Montreal, és az Ubi Kiev technikai felkészültsége és a rendelkezésre álló erőforrás elmarad a montreáli csapattól, tehát a PC-s porthoz használt dizájn szempontjából biztos, hogy nem fognak olyan szintű munkát végezni, mint a montreáli csapat a két konzolos portnál. Persze az Ubi álláspontja is érthető. A konzolhoz tervezett tartalom önmagában jobb lehet, míg a PC-nél a DX11 limitációiba is bele kell férnie, tehát trükközni kell a működéssel és a textúrákkal a megfelelő minőségi szint eléréséhez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Mert a a GTX750 / 750Ti / GTX980 tesztjeinek nagyon olyan volt a hangvétele, igaz?
Gondolkodjál egy kicsit..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
+1!
Ez a 19 eurós játék az AAA címek túlnyomó többségét nevetség tárgyává teszi.
A The Astronauts most jó alaposan lealázta a legnagyobb stúdiókat és jól bemutatott nekik, hogy hogy is kell egy piszok jó és elképesztően szép játékot létrehozni rendkívül baráti gépigénnyel.
Bizony, itt látszik, hogy a játék PC-exkluzívnak készült és aként is született.Milyen jó is látni, hogy kis 8 fős lengyel stúdió sz*rrá veri a legtöbb nagy stúdiót minőség terén.
Emlékszünk még a Flying Wild Hog-ra? Náluk ugyanez volt: néhány emberke 2011-ben újjáélesztette a hosszú évek óta halottnak hitt klasszikus FPS stílust. Ők akkor megcsinálták azt, amit a nagyoknak nem sikerült.
Ezek után teljesen értetlenül állok az egykori legendás Monolith stúdió húzása előtt, miszerint 6 GB VRAM-ot igényel az új játékuk Ultra szintje. A Tango Gameworks pedig szintén szánalmas gépigényt közölt a The Evil Within-hez. Fogadni mernék, hogy ők sem fogják alkalmazni a Tiled Resources-t az id Tech5-ben.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Jack@l
veterán
Belenéztem a játék trailerébe, ez az a tipikus nextgen konzol szintű "csoda" grafika. Amúgy nem csúnya, le a kalappal előttük, hogy jól futó játékot kreáltak dx9-en.
http://www.youtube.com/watch?v=9oxbkL3N_fMA hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
A Get Even játékhoz a The Farm51 a DirectX 11.2-t fogja alkalmazni, azon belül is a Tiled Resources-t, tehát hardveres támogatást fognak rakni a megatextúrázáshoz, amit a MachineGames-nek és a Tango Gameworks-nek is alkalmaznia kellene.
A Get Even játékhoz tehát mindenképp GCN Radeon fog kelleni, ha a játékos a lehető legjobb élményt szeretné, mivel a Tiled Resources-t csak a GCN-ek támogatják.Amúgy én is úgy gondolom, hogy a jövő évben ez lehet az egyik nagy gyöngyszem, nagyon várom ezt az alkotást.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!