- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy multiplatform címnél sokkal jobban számít a PC és a két konzol együtt, mint csak maga a PC. Tehát az optimalizálásnál is az számít, hogy egy gyártó részesedése milyen a PC és a két elterjedt konzol szintjén. A DICE esetében nem számít annyira, hogy legyen minden tökéletes Pascalon, ellenben fontos, hogy legyen minden tökéletes GCN-en. Ezért GCN-re írnak speciális shadereket és nem Pascalra. Utóbbira is írhatnának, mert például DX11-re van az NVAPI-ban Ballot, csak nincs akkora összesített részesedése egy multiplatform cím célgépein, hogy ezzel megérje foglalkozniuk. Majd a shader model 6-tal megéri, mert akkor mindenkit ki tudnak szabványosan szolgálni a Microsoft wave intrinsics specifikációjával.
Ha a VGA-piaci részesedés számítana egy multiplatform címnél, akkor nem azt látnánk, hogy az AGS 4.0-t használják a fejlesztők. Pont ellenkezőleg. Az NVAPI-ban lévő kiterjesztésekre írnának speci shadert. Mert külön shadert írni eleve egy marha nagy nyűg, már csak az eltérő kódbázisok folyamatos karbantartása miatt is. Például itt, ha az AMD bejelenti, hogy valamit változtat, akkor arra durván hozni kell a patch-et, mert különben a kiadott alkalmazások nem fognak működni.
Egyébként azt nem tartom kizárnak, hogy a DICE használt az NV-re is NVAPI kiterjesztéseket, csak a sok nyűg miatt kivették őket egy patchben. De ezért jön a shader model 6-ban a Ballot, hogy az egységesen oldja meg a problémát. Vagy aki már Vulkan API-t nyom, annak ez a gond egy szabványos SPIR-V Ballottal eleve meg van oldva.
Szóval amíg a wave programozás szempontjából nem lesz egy kialakított szabvány, addig az AMD-féle specifikáció lesz az elterjedt, mert az a konzolos irányvonalat másolja. Innentől kezdve marhára mindegy, hogy mennyi Pascal jut egy GCN-re, mert a portolás szempontjából nagyságrendekkel egyszerűbb az AGS 4.0-t támogatni, mint az NVAPI-t.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210