- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ne haragudj, de nekem ez nem kerek. Az, hogy optimalizálunk valamit valamire az sebesség növekedéssel jár, vagy minőség javulással.
Nem hinném, hogy ha egy játéknál VGA piaci optimalizálás a cél és nem a konzolból adódó ficsőr van , akkor a piac 75 % án lévő VGA kon lassulna az optimalizáció után.
Értem, hogy te elírod, hogy biztos bekapcsoltak valami effektet, de szerintem ez nem igaz, tény nincs rá. Szerintem A teszt nem állja meg a helyét, és ebben szinte biztos vagyok.Itt pl [link] 89 FPS-t tud az 580 És egy napon készült a másikkal a teszt. nem azért mert NV romlott, hanem azért mert 2 gépem van és abból egyikben 1060 van a a másikban pedig 1070 mindkettőn az általam játszott játékban javulást tapasztaltam ( Dirty bomb) az új driverekkel, valamint a Residentr Evil 7 is gyorsult pár FPS-t. Battlefield csak az 1060 -as gépen van fent, azt nem tudom sajnos,és nincs januári viszonyítási alapom, mert akkor még nem volt 1070 kártyám.
Biztos vagyok benne, hogy ha 15-20 % sebességcsökkenés történt volna világszinten az NV kártyákon,( 127 vs 109) akkor arról már harsogna a bulivársajtó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy multiplatform címnél sokkal jobban számít a PC és a két konzol együtt, mint csak maga a PC. Tehát az optimalizálásnál is az számít, hogy egy gyártó részesedése milyen a PC és a két elterjedt konzol szintjén. A DICE esetében nem számít annyira, hogy legyen minden tökéletes Pascalon, ellenben fontos, hogy legyen minden tökéletes GCN-en. Ezért GCN-re írnak speciális shadereket és nem Pascalra. Utóbbira is írhatnának, mert például DX11-re van az NVAPI-ban Ballot, csak nincs akkora összesített részesedése egy multiplatform cím célgépein, hogy ezzel megérje foglalkozniuk. Majd a shader model 6-tal megéri, mert akkor mindenkit ki tudnak szabványosan szolgálni a Microsoft wave intrinsics specifikációjával.
Ha a VGA-piaci részesedés számítana egy multiplatform címnél, akkor nem azt látnánk, hogy az AGS 4.0-t használják a fejlesztők. Pont ellenkezőleg. Az NVAPI-ban lévő kiterjesztésekre írnának speci shadert. Mert külön shadert írni eleve egy marha nagy nyűg, már csak az eltérő kódbázisok folyamatos karbantartása miatt is. Például itt, ha az AMD bejelenti, hogy valamit változtat, akkor arra durván hozni kell a patch-et, mert különben a kiadott alkalmazások nem fognak működni.
Egyébként azt nem tartom kizárnak, hogy a DICE használt az NV-re is NVAPI kiterjesztéseket, csak a sok nyűg miatt kivették őket egy patchben. De ezért jön a shader model 6-ban a Ballot, hogy az egységesen oldja meg a problémát. Vagy aki már Vulkan API-t nyom, annak ez a gond egy szabványos SPIR-V Ballottal eleve meg van oldva.
Szóval amíg a wave programozás szempontjából nem lesz egy kialakított szabvány, addig az AMD-féle specifikáció lesz az elterjedt, mert az a konzolos irányvonalat másolja. Innentől kezdve marhára mindegy, hogy mennyi Pascal jut egy GCN-re, mert a portolás szempontjából nagyságrendekkel egyszerűbb az AGS 4.0-t támogatni, mint az NVAPI-t.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz Milka 78 #200 üzenetére
Sajnos ebben van valami, RX 550-et nem tudok elképzelni LP kivitelben és passzív hűtéssel... pedig jó volna.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
félisten
Ezt értem, és most kijövő játékoknál egyet is érthetnék veled, de ez nem magyarázat arra, hogy miért lassult le egy fél éve működő stabil működő kód és játék egy frissítés miatt, mikor szemmel láthatóan nem történt változás. 1070 kártyán hirtelen lelassult 480 kártyákon nem gyorsult és 580 kártyán meg igen ?
Itt van két teszt azonos oldalról azonos játékkal.
1060 teszt februári
580 teszt április[ Módosította: CoolMan ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
namaste
tag
- Nem minden pixelt fog fedni háromszög
A kép rajzolás képbuffer törléssel kezdődik: egységes háttérszínű az összes pixel (pl. kék ég), Z-buffer inicializálás, ez egyszerű felülírás, nem kell ROP hozzá. Amely pixelre nem kerül háromszög, az marad háttérszínű.- Lesz olyan pixel, amit több háromszög is fed
Ha a kirajzolandó háromszög pixele
- takarja a már kirajzoltat, akkor felülírja, vagy ha átlátszó akkor színkeverés történik,
- takarásban van, akkor nem lesz új ROP művelet.- MSAA
A pixel és subpixel fedettséget ellenőrizni kell, erre hardver a raszterizálóban van, tehát a raszterizáló is többet dolgozik N-szer, mintha N-szer több pixel lenne, a pixel shadert csak egyszer futtatja, az eredményt a ROP a fedettség szerint maximum N helyre írja ki.- Biztosított-e, hogy a raszterizáló minden háromszögön csak egyszer megy keresztül?
Szerintem igen.- Mikor történik a ROP művelet?
Miután lefut a pixel shader, minél hamarabb. Biztos vannak várakozási sorok, pufferek, ahol az elkészült pixelek sorakoznak, ha a ROP elfoglalt lenne.- postprocess
Vagy pixel shaderrel, vagy compute shaderrel oldják meg. A pixel shaderhez kell egy teljes képernyős háromszög, raszterizálás, pixel shader, ROP-ok. -
nagyúr
OK, akkor még egy adag kérdés
A kép rajzolás képbuffer törléssel kezdődik: (...) nem kell ROP hozzá. Amely pixelre nem kerül háromszög, az marad háttérszínű.
Nem elsősorban erre gondoltam. Mi a helyzet a GPU által generált részecske-effektekkel - köd, füst, stb.?
Ha a kirajzolandó háromszög pixele
- takarja a már kirajzoltat, akkor felülírja, vagy ha átlátszó akkor színkeverés történik,
- takarásban van, akkor nem lesz új ROP művelet.No de akkor mit csinál tulajdonképpen a ROP? Ebből a szakaszból úgy tűnik, hogy a Z-tesztet sem ő végzi, akkor gyakorlatilag csak színez, szükség esetén blendinggel együtt?
MSAA
Nagyon meglep, amit írsz, ahol eddig foglalkoztak a raszter : ROP aránnyal, mindenhol az MSAA-t emelték ki, mint a több ROP haszonélvezőjét. Ez biztosan így van?
Miután lefut a pixel shader, minél hamarabb.
Egy komplexebb motorban, jelenetben jópár shader lefut egy pixelre. Szerinted megoldható az, hogy az összes shader lefut egy pixelre, és csak utána van ROP-művelet?
Postprocess
OK, értem. Ez akkor egy teljesen külön kör, amiben a képet végigzavarja a teljes pipeline-on?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
namaste
tag
köd, füst, stb
Ezeket textúrával, pontokkal, apró háromszögekkel is meg lehet valósítani.Persze, a ROP-ok mélység vizsgálatot is végeznek, az is ROP művelet.
MSAA
Szerintem igen. Ez sehol sincs így konkrétan leírva, ill. csak annyi, hogy az MSAA a raszterizálásnál, a fedettségvizsgálatnál kezdődik. De mi lenne, ha nem így lenne? A raszterizáló képes órajelenként 16 pixelt megvizsgálni, ha az MSAA be van kapcsolva, akkor még N-szer annyi subpixelt is. Szerintem nem.Minden megoldható, de ahhoz tárolók kellenének, vagy cache, vagy memóriába kiírni. De hát ezt csinálja a ROP is, kiírja a képbufferbe, csak sokkal kevesebb helyet foglal, mert felülírja a takarásban lévőket.
Postprocess
Ha compute shaderrel oldják meg, akkor nem.Szóval még mindig azt mondom, hogy a ROP-ok legfeljebb annyi pixelt dolgoznak fel, amennyit a raszterizáló előállít.
-
ultraviolenc
csendes tag
Sziasztok
i7 870 vagy egy AMD Athlon 64 X2 6000+ elég lenne neki? -
Mans20
addikt
válasz ultraviolenc #208 üzenetére
Elég. Inkàbb a 870 et vàlaszd.
-
nagyúr
Ezeket textúrával, pontokkal, apró háromszögekkel is meg lehet valósítani.
Persze, anno rövid ideig divatos volt ilyeneket geometry shaderrel csinálni, viszont ha rögtön screen space-be dolgoznak, akkor szvsz nem kell hozzájuk raszter - ROP viszont igen.MSAA
Hmmm, igazad lehet - én a coverage vizsgálatot máshová képzeltem.Minden megoldható, de ahhoz tárolók kellenének, vagy cache, vagy memóriába kiírni. De hát ezt csinálja a ROP is ...
Pont ide akarok kilyukadni - nekem az tűnik logikusnak, hogy a "bonyolultabb" pontokon több ROP-művelet van, mert egy pass-ban nem tud minden shader lefutni rajtuk.Postprocess
OK, de gondolom, ha compute shader csinálja, akkor nem kell sem raszterizáció, sem ROP.Összességében oda lyukadtam ki, hogy jóval kevesebb helyen lehet több ROP / pixel művelet, mint eddig gondoltam, de valamennyit továbbra is látok. Nyilván ez a kérdés egyre inkább akadémikus, mert ha a raszter : ROP arány mondjuk 1:1.07, akkor ugyanúgy egyenlú számú kell belőlük, mintha 1:1 lenne. nVidiáéknál meg ettől függetlenül lehet értelme a több ROP-nak, mert a blending az INT8 formátum kivételével felezett sebességű, így pl. FP16-tal szélső esetben egy 8-as raszter 16 ROP-ot tud etetni.
Ja, és közben az jutott eszembe, hogy az nVidiának kellene, hogy legyen olyan unitja, ami órajelenként 8 pixelt raszterizál, mert a Kepler GPC-kben olyan volt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
namaste
tag
Van olyan, mikor egy pixel shader több adatot ír ki, Multiple Render Targets, deferred shading esetén használják. Ilyenkor több ROP művelet van, mint raszterizáció.
Tudnál olyan példát mondani, ahol nincs grafikus primitív (pont, vonal, háromszög), nincs raszterizálás, de van pixel shader és ROP művelet?
Az a kérdés, milyen gyakran használják az INT8-tól eltérő képformátumokat színkeveréssel. A GTX 1060 több ROP egysége inkább kivétel, mint szabály.
Ha a GT 1030 egy felezett GTX 1050 Ti, akkor van 1 GPC órajelenként 16 pixelre képes raszterizálóval és két darab órajelenként 8 pixel sebességű ROP blokk.
-
Ginkologic
senior tag
Az milyen már, hogy dual link dvi-d-t csak a manli tud, a többinek a max felbontása dvi-on csak 1920x1200....trééé
Tévedni emberi dolog, viszont állati nagy hülyeség ;)
-
nagyúr
Tudnál olyan példát mondani, ahol nincs grafikus primitív (pont, vonal, háromszög), nincs raszterizálás, de van pixel shader és ROP művelet?
A lentiek alapján nehezen. Nekem erre az MSAA és a pixel shaderes post process effektek voltak a tippjeim, de ha az előbbinél a fedettségvizsgálatot a raszterizáló csinálja, az utóbbiak pedig egy bazi nagy háromszögön keresztül dolgoznak, akkor egyik sem nyert.
Még egy tippnek ott van a screen space-ben csinált részecske-effekt - ha van ilyen egyáltalánAz a kérdés, milyen gyakran használják az INT8-tól eltérő képformátumokat színkeveréssel.
Ezt én is nagyon szeretném tudni...
A GTX 1060 több ROP egysége inkább kivétel, mint szabály.
Most már igen - anno a Fermi és a Kepler generációban a legnagyobb chipekben kevesebb volt a raszter, mint a ROP.
Ha a GT 1030 egy felezett GTX 1050 Ti, akkor van 1 GPC órajelenként 16 pixelre képes raszterizálóval és két darab órajelenként 8 pixel sebességű ROP blokk.
Persze - a kérdés csak az, hogy nem buheráltak-e rajta valamit. Valahonnan jönni kellett a konfúziónak, hogy 8 vagy 16 ROP. Abu emlegetett pixel throughput tesztje ugyan nem bizonyíték semmire, de jelezni az is jelez valamit.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#73029888
törölt tag
A PH miért nem teszteli le ezt a kártyát az AMD RX550 karöltve?
Legutolsó teszt az RX580/570 volt.....
UI: RX560 sincs...de gondolom a VEGA az le lesz mert az fontos.....
[ Szerkesztve ]
-
#73029888
törölt tag
válasz elfelejtette #215 üzenetére
Olvasd már el mit írtam...
-
Balion
senior tag
Szerkesztett
[ Szerkesztve ]
-
valenc
tag
Én most vettem egy zotacot. Nagyon jó kis kártya egy gond van vele: csak x4-en kötötték be a pcie-t így régi rendszerben mint ami nekem is van(775) 1.1 x4-en fut ami szerintem kevés neki. Nézegettem teszteket ahol elvileg full hd-ban a bf1 megy közel 60fps-n low grafikán. Na most ez nálam igaz hogy régi 4 magos quad procival de jó ha 30fps és az se stabil. Szerintetek ez a pcie miatt van vagy alapból ez a proci már ennyivel gyengébb?(A tesztben 6gen.-es i3 volt)
[ Szerkesztve ]
-
elfelejtette
veterán
A PCX-en volt összehasonlító teszt, ott i5-7500 mellett közepes beállításokkal ment átlag 41fps-sel.
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
félisten
GT1030 tesztek jórészt modern i5-ösökkel, DDR4 memóriával, stb. mentek; a régi s775-ös, DDR2-es Quad proci ma (jó ha) egy i3-asnak felel meg, szóval óvatosan az elvárásokkal!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
banderasz77
addikt
Most ez komoly, hogy PCIex4? Dell Optiplex 7010-ben ez lehet szűk keresztmetszet? Azt hiszem az csak 2.0-át tud.
-
BenceShearer
aktív tag
Ezekből melyiket érdemes venni? Az LP kártyák csak méretben kisebbek, de egyebkent ugyanazt tudják? Egy passzivan gondolkodom játékra (néha játszom csak) egy i36100 mellé.
Vagy játékra ventilátoros lenne javasolt?[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz BenceShearer #223 üzenetére
Passzív ugyanúgy jó játékra.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
félisten
válasz BenceShearer #225 üzenetére
Ja, sajna ár/érték arányban rosszabb az RX550...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
valenc
tag
válasz banderasz77 #222 üzenetére
Igen sajnos csak X4. Nekem PCIe 1.1 -el eléggé visszafogja de sztem a 2.0 X4 elég neki.
-
félisten
válasz #73029888 #228 üzenetére
Az eSport-videokártya: MSI Radeon RX 550 Aero ITX 2 GB OC teszt
PCX összehasonlító tesztSzerintem apróról vadássz inkább egy használt RX 460 2GB-ot, 25-30k HUF körül vannak fenn.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
félisten
Igen, úgy érdekesebb lenne.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
szazbolha
addikt
Ennek a GT 1030-nak van saját fóruma? Nem találtam.
-
szazbolha
addikt
válasz Amazonas #233 üzenetére
ASUS GT1030-SL-2G-BRK (pazzsív hűtésű) VGA-t vettem és játék alatt 79 fokig melegszik.
Mekkora a max hőfők ezeknél a kártyáknál?
Érdemes lehűteni egy ventivel?Furcsaság:
Egy GTX285-el összehasonlítva minden tesztben 25-50% előnye van.
Kivéve furmark benchmark alatt. Itt 30%-al gyengépp eredményt ad. Vajon miért? 1280x1024 8x MSAA -
PuMbA
titán
válasz szazbolha #234 üzenetére
Igen vagy jobb ház hűtést csinálsz. Passzív kártyából mindig érdemes a legnagyobb bordást venni, nem a félmagas kicsit. A 64bites memória sávszélesség miatt lassabb. 8xMSAA felejtős ezzel a kártyával. Ha ezt kikapcsolod, akkor gyorsabb lesz a kártya a GTX285-től.
[ Szerkesztve ]
-
szazbolha
addikt
Köszi a válaszokat.
Átmeneti kártyának vettem, később valami minigépbe szánom, ezért alacsony profilú.
8cm-s ventivel megtámogatva 30 fokot esett a GPU hőmérséklete.
Viszont semmiféle teljesítmény nővekedést nem tapasztalok, lehet eddig sem vett vissza a magas hőfok miatt. -
Amazonas
senior tag
válasz szazbolha #234 üzenetére
Szia,
nekem is az ASUS passzív változata van.
Csak a házban lévő huzat hűti (elől 2x14 cm, hátul 1x12 cm házventi), így 30 fok körül van terheletlenül, de terhelés alatt sem megy 40 fok fölé.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy én tényleg csak arra használom, amire való: filmnézéshez. -
szazbolha
addikt
válasz Amazonas #239 üzenetére
Most már nekem is csukott házban van (eddig oldallap le volt véve), közepes-jó szellőzéssel, de a ház arra készült hogy hangtalan legyen, alig pörögnek a ventik. A CPU hőmérséklet indítána a ventiket, de az nem megy 40-45 foh fölé.
Játék alatt 99% GPU terhelésnél 70-77 fok között változik a 1030-as. Amikor a ház nyitva volt és feküdt akkor sikerült a 80 fokot elérni. Nyugalmi állapotban szépen beáll 34-35 fokra. HD film alatt nekem sem megy 40 fölé.
.
Elégedett vagyok a 1030-as VGA-val, lehet hülyeség de szinte élvezem, hogy ekkora számítási teljesítmény kijön 30 wattból. 7-8 éve a csúcskártyák nem tudtak ennyit 200 wattal. -
szazbolha
addikt
A 1030-asok fogyasztását lehet "mérni" és kijeleztetni AIDA-val vagy más programmal?
Afterburner-ban sem találok ilyesmit. -
szazbolha
addikt
válasz szazbolha #241 üzenetére
Még egy kérdés: Van a DX12-nek fóruma itt PH-n? Vagy az ehhez kapcsolódó új multi GPU szisztémának?
Szeretném kipróbálni az explicit multi GPU lehetőséget.
Persze tudom kevés játék támogatja még, de érdekelne hogy skálázódik 2db 1030-as vagy 2db 1030 + 1 db 1050-es. Sőt lehet egy radeont is párosítanék a 1030-al. -
Fred23
nagyúr
Ezt nem hittem volna a GT 1030-ról.
Az ilyen abszolút pici kártyák mindig érdekeltek, kár, hogy PH!-n még nem tesztelte senki. Mondjuk a GTX 1050 talán minden szempontból jobb megoldás játékra, és itt szinte csak játékosok tesztelnek. De azért ha egy tulajnak lenne kedve egy logout.hu-s saját teszthez, én biztosan elolvasnám!
-
félisten
Tom'sHardware-en és Computerbase-en volt két jó teszt, érdemes csekkolni.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
félisten
A 10-es szériánál szinte már alig van különbség a mobil és az asztali VGA között, annyira jó a fogyasztása, energiagazdálkodása.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
#27216896
törölt tag
Ez tényleg így lenne?
-
dunc
nagyúr
ASUS GEFORCE GT1030 2GB DDR5 PCIE GT1030-SL-2G-BRK
Sziasztok a fent említett kártya tudja e 4K n a 60 hzt ? Illetve m,megbirkózik e a 2160p lejátszásával?
-
Fred23
nagyúr
Tudnia kell. Mintha korábban a HDMI 2.0b meglétéhez kötötte volna valaki, de talán nincs is olyan GT1030, amin nincs HDMI 2.0b.
Szerk.: Megnéztem az ASUS oldalán, és valóban nem írják, milyen HDMI-t tettek a karira! Durva lenne, ha nem tudná a 4K@60-at, szerintem 99%, hogy képes rá.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Fallout 4
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Cyberpunk 2077
- Honor 50 - apám nevében
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- 17 Darab !Hibás! XFX RX 470 8GB (csikozza a képet)(Eladó vagy keresek embert aki javítja!)
- Eladó GIGABYTE GTX 1060 3gb OC Verzió!
- Gamer Gépből! Asus GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming Whit 2027.02.16-ig magyar számlás gari!
- Eladó GIGABYTE GTX 1050 2gb OC
- Keresek PowerColor RX 6800 XT Red Devil 16GB GDDR6