- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingüino
senior tag
Ha nem teszed hozzá, hogy pontosan mi alapján érted a "legjobb"-at, akkor is függ a kijelentés igazságtartalma sok mindentől. Nincs valami egyetemes skála, amin be lehetne jelölni, hogy 100%-os objektivitás mellett mi a legjobb. De mindegy, ezen nem veszünk össze.
Ami az előnyöket illeti, a strukturális akkupakknak nem az a legnagyobb előnye, hogy jobb az energiasűrűsége, vagy a tölthetősége, hanem hogy lényegesen olcsóbb, és gyorsabb gyártani, mint a hagyományosakat. A konkurencia pedig hiába vásárol az akkugyártó cégektől 4680-asokat, azok nem ugyanazok, mint a Tesla féle.
A présöntvény alváznak szintén az a nagy előnye, hogy lényegesen olcsóbban, és gyorsabban gyártható vele az autó.
Aztán ezek olyan dolgok, hogy az elején benyelik az olcsó gyárthatóságot, és visszaforgatják gyárépítésbe, amire egyébként nagy szükségük is van. Viszont ha akarják, bármikor bárki alá be tudnak menni eladási árban, mert mindenképpen hasznuk lesz rajta. Plusz hiába van kevesebb gyáruk, mivel felépítéséből adódóan egy gýárépületre lebontva jóval több autót tudnak készíteni, ha nem lassítanak a terjeszkedés ütemével, akkor mindig is többet fognak gyártani bárkinél.
Aztán megkerülhetetlen előny még számukra a SUC hálózat is. Minden konkurens szereplő várta a sült galambot, hogy majd valaki más kiépíti a töltőhálózatot, ők meg ehelyett saját kézbe vették ezt is, és önköltségen létrehozták a legnagyobbat. Aztán hiába lesz most megnyitva a SUC hálózat minden autó előtt, ha van eszük (márpedig van eszük), akkor differenciálva lesz az árazás, vagyis a töltőhálózat miatt is megmarad a tesla előnye.
És végül említésre méltó még az önvezetési próbálkozás is, amiben sokan sokfélét állítanak, de aki mélyebben benne van a témában, az látja, hogy igen nagy eséllyel nekik lesz először 100%-os. Részben a cikkben szereplő házon belüli hardveres megoldások, részben pedig a teljes szemléletmód miatt, mert mint minden máshoz, ehhez a témakörhöz is teljesen máshogy állnak, mint a konkurencia.
A lényeg, hogy van bőven előnyük, amik ugyan külön-külön leküzdhetők a többiek részéről, de ha egészében nézzük a képet, hacsak nem követnek el valami hatalmas baklövést, akkor véleményem szerint nem nagyon lesznek tartósan letaszítva a trónról.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Z8 G4 duplapresszoros és Z4 G4 windows 11 kompatibilis munkaállomások
- Eladó Intel 13600KF + 4070TI + DDR5 32GB 6GMT Ram + 512 gb nvme ssd
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Apple Mac Mini M2 8GB/256GB
- iMac 4K-s Retina kijelző, 21,5 - 2019 - 1 TB - i5
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest