Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz iknight #32 üzenetére

    Szerintem sokkal "gázabb" ilyen másolatokban mászkálni, mintha megvenném egy kevésbé drága de nem gagyi cuccokat gyártó cég eredeti termékeit. Én is örülnék ha egy Omega ficegne a karomon de nem engedhetem meg magamnak, mégsem veszek valami szutyok kínai másolatot helyette. Sokkal kínosabb ha kiderül, hogy nem is igazi Omega, mintha mondjuk "csak" egy 50-100k-s Citizen vagy bármi más lenne helyette.
    Ugyanez a már említett Swift, Golf, meg ilyen régi kockaautók tuningolása. Félre értés ne essék, eszem ágában sincs lenézni ezeket ez autókat de attól, hogy tesznek rá valami kályhacsövet a kipufogó végére (persze nem az egész rendszert cserélik) meg leültetik (az is csak rugócsere) meg porszegeccsel felgyányolnak valami spoiler szerűségeket attól még ugyanaz a Swift marad. Zárójelben megjegyzem, hogy sok autóhoz (pláne az olasz meg svéd autók) vétek hozzányúlni mert egyszerűen úgy szép, ahogy azt legyártották.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • Archer

    őstag

    válasz tdd587 #45 üzenetére

    Honnan tudod, hogy nem láttam?
    Nem vennék 1 millióért órát mert mint említettem nem engedhetem meg magamnak de ha lenne arra pénzem, hogy vegyek egy drágább órát, vennék (persze nem több millióért) Nem kellene 5-6 különböző, mert szerintem az óra egy bizonyos idő után hozzá nő az emberhez, hiányérzete is van ha nincs a kezén (én legalább is így vagyok vele), fene sem akarja cserélgetni.
    Persze az ilyen több (tíz)milliós óra hallatán a legtöbb ember legyint egyet vagy bosszankodik, hogy ha lenne annyi pénze, hogy megtehetné akkor sem venne (biztos?) de akárhogy is nézzük egy pontos mechanikus szerkezet megtervezése nem kis mérnöki munka, pláne ha még van benne öröknaptár (persze az is mechanikusan) meg holdállás meg mittudomén mi. Azt kell megfizetni meg a nevet nem csak az anyagok árát amit beletesznek. Más kérdés, hogy manapság a nagy nevű gyártók is betokoznak valami tucatszerkezetet aztán eladják aranyárban.
    Amúgy nekem Festina-m van, viszonylag pontos, jól néz ki, súlya pont megfelelő, szeretem, és 50k alatt volt valamivel.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • Archer

    őstag

    válasz qwertly #63 üzenetére

    Ha van pénz, a kínaiak is tudnak minőségi, jó cuccokat gyártani, ha azt nézed már szinte mindent ott gyártanak de azért, hogy egy több 10 vagy 100 éves múlttal, tapasztalattal rendelkező neves gyártó termékeit minőségben utolérjék (és itt most bonyolultabb dolgokra gondolok: gépek, műszaki cikkek stb.) azért még el kell telni elég sok időnek.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • Archer

    őstag

    válasz qwertly #66 üzenetére

    Igen de pl. ha megveszik a Volvot (mondjuk arról nem találtam infót, hogy csak az autó részleget vagy mindent, mert a tehergépkocsiktól elkezdve a különböző munkagépeken keresztül a hajómotorokig (Volvo Penta néven) gyárt mindent) akkor gondolom a gyártástechnológiák, terveket stb. mind az ő kezükbe kerülnek úgy meg már kis túlzással annyira nem is nehéz jó autót gyártani. A régóta talpon levő cégeknek már csak van ilyen-olyan tapasztalatuk, hogy milyen anyagok, megoldások váltak be vagy melyikek nem, mit érdemes tovább fejleszteni stb.
    Amúgy nemrég olvastam, hogy a kínaiak kezére kerülhet vagy már került is a Hummer brand. Nem mintha érintene a dolog de akkor is durva, az egyik legamerikaibb terepjáró.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák