Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szaszlaci

    addikt

    válasz Legszuro56 #2505 üzenetére

    "eléggé felháborító,hogy egy üzleti garanciánál,kapásból arról tájékoztatnak,hogy már küldik is tovább a cuccot,anélkül,hogy a SAJÁT szervizük legalább kísérletet tenne a probléma megoldására."
    Üzleti garancia nincs, csak a forgalmazó által vállalt. Tehát vállalja, hogy valamilyen módon megoldja vagy kártalanít.
    Egy merevlemeznél miféle javítást végezhetne egy forgalmazó vagy épp szerviz? Max megnézi, hogy tényleg rossz-e, valós-e az általad adott hibaleírás.
    Ugye ismered azt a példát, hogy a vinyó lemeze és feje közt forgás közben olyan kicsi a légrés, hogy egy füstmolekula beakadna? És ez sok éve volt így, azóta több nagyságrenddel közelebb kell már lennie az adatsűrűség nagymértékű növekedése miatt. (Még akár arra is van lehetőség, hogy kiszámoljuk, kb. 1:10 a fej:sávtávolság aránya.) Azért mondom, mert könnyen lehet, hogy meggyöngült a fejrugó. Most ezt nyomják vissza?
    De lehet, a lemezbevonat vacakol. Ez sem olyan, amit egy szerviz meg tud javítani. Vagy legalábbis megérné egydarabos tételnél.

    "Ezen kívül sehol nem található semmilyen információ,az általuk vállalt plusz 4 év garanciájának a feltételeiről."
    Jogos. Mindenesetre most megkérdezném, ha vásárláskor elfelejtettem.

    "honnan gondoltad,hogy már lejárt a garancia??"
    A plusz garanciát kezdted kifejteni, azt gondoltam, hogy akkor az alap már lejárt.

    "Már bocsi,de tisztában vagyok a jogaimmal,"
    Pontosan melyik jogodról érzed úgy, hogy várhatóan sérülni fog?

    Egyébként nem védem a boltot, sok mocsok szemétláda cég van, de a leírásod alapján semmi jogellenes vagy erkölcstelen dolgot nem műveltek.

    ■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák