Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz mozso #105 üzenetére

    Gonolom a felemlegetett cégeknél nem 1-2procis r300 clusterek vannak. OpenGLben nagyon állatul lehet programozni ezeket a 2.0s shaderekt. Szinte már végtele ciklusokat lehet képezni, nincs megkötve hányszor futhat végig a pipelinen egy-egy pixel/vertex. Én nem lennék meglepődve ha 16-32es r300 clusterek is lennének.

    Abban teljesen egyetértek hogy 3dfx volt az isten, (meg talán a powerVR a tile based renderinggel). Ők találták ki az aniso filteringet, a dietheringet (16bitem majdnem 24bitnyi szín), olyan kétprocis super sample AAjuk volt ami minden további nélkül többszörözhető volt 4-8 procira. Kár hogy a V5 már csak mutatóba volt. Ők nyomták már ősrégen a minél több független pixel/vertex feldolgozó elvet, ezért nem értem hogy az NV nem tudott mit kezdeni a hagyatékukkal. Ha mégis 3dfx alapokon hozzák ki az NV40et valami full superskalár shader elosztással akkor leborulok előttük.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Aktív témák