- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mini-ITX
- 3DMark (2013) eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3DMark 11 eredmények
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- 3DMark Vantage eredmények
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
it A Meta felügyelőbizottsága megvizsgálja, hogyan kezeli a Meta az AI-generálású, celebeket érintő pornográf tartalmakat.
-
HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
ma Többszereplős együttműködés (HMD, Heineken, Bodega) keretein belül készült el a Nokia 2660 Flip alapjaira építő Boring Phone.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Baromi sok időt meg lehet vele takarítani de igaz hogy az utómunka sok vele. Nem tudom hogy 3D lézerszkenner + pontfelhő felhasználásával dolgoznak, vagy mással....de nem rossz azért.
-
bbTamas77
aktív tag
PC-n csak GCN-es DirectX 11.2-t támogató kártyákon fog menni?!
Tök jó lesz, akkor ezzel nem fogok tudni játszni. mivel a Fermi ezt funkciót nem támogatja. -
Taybore
aktív tag
Ez kell a népnek! Végre valósághű grafika. Eddig akármit láttam, megvolt a "játék" érzés, bárhogy is igyekeztek valóságosnak feltüntetni a terepet. (Pl. Battlefield 4-ben is) De ezt a videót látva, azt mondom: igen, tényleg olyan, mintha egy filmet néznék és én mozgathatnám a főhőst. Mire készen lesznek ezek a játékok, addigra kisebb gond lesz a tárhely (6 terrás vinyók, 8 GB+os RAM-ok) és a DX 11-es videokártyák is olcsóbbak lesznek már. Szóval csak így tovább, hajrá, mert ez a jövő!!
-
ecology_83
tag
Ezt én is pár hónapja kitalaltam, hogy milyen lenne, ha Street view és GTA összefonódna.
-
Kristof93
senior tag
Szerintem pedig ez a megoldás egy zsákutca. A textúrákba bele van égetve a megvilágítás is, megszabadulni tőle pedig nem lehet, ezért minden eredetileg nem ott levő vagy dinamikus objektum csúnyán el fog ütni a környezettől. Ez látszik is a videóban a katonákon meg a telefonon. A másik probléma, hogy csak a valóságban is létező helyek lehetnek a jatékban - ez elég unalmas, főleg hogy még a meglevő elemekből is nehézkes lesz új pályát legózni.
A filmek már rég óta csinálják a fotorealisztikus megjelenítést, még sem használnak ilyesmit.
-
Csatlakozom Kristof93 kollégához:
Ha a megatextúrázás azzal jár, hogy minden dinamikus fény és árnyék odavész, akkor köszönöm nem kell. Szerintem egyáltalán nem a textúrákon kellene nagy mértékben fejleszteni, hanem inkább a megvilágításon és a fizikán. Bőven tökéletesek az olyan textúrák, mint például ami a Hard Reset vagy Shadow Warrior játékokban vannak, azok elképesztő részletesek és tűélesek, nagy felbontásúak, nem értem miért azoknál részletesebb, szerintem nem kell.
A Rage szoftveres megatextúrázós eljárásánál láthattuk, hogy szinte minden fény és árnyék bele volt égetve a textúrába, ami szerintem hányingert keltően ocsmány és végtelenül elavult dolog, egy rossz vicc.Erősen kétlem, hogy a textúrák jelentik a mai AAA címeknél a legnagyobb problémát.
Ha viszont megatextúra mellett minden dinamikus dolgot meg lehet tartani és ugyanúgy fejleszteni őket, akkor rendben van, jöhet.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
TESCO-Zsömle
félisten
Irigylek mindenkit, akit nem gátol szegénység és a fizika törvényei, hogy mindazt a valóságban éljék át, amire másoknak csak a játékokban van módjuk.
Egyszer megnéznélek, mikor meló után bepattansz az F40-esedbe, tolsz pár kört a Norschleifen, majd elkötsz egy repülőgépet és pár perc alatt átruccansz Japánba, hogy pakold a Paganinak Suzukában.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Kristof93
senior tag
válasz huskydog17 #9 üzenetére
Nem a megatextúrázás ellen nyilatkoztam (bár az sem túl szimpatikus) hanem a lézerszkennelés ellen. Egy elég jó megvilágításnál (mondjuk sugárkövetésnél) sokszor még textúra sem szükséges egy-egy anyaghoz, elég az az információ ami a visszaverődésekből és indirekt megvilágításból jön.
-
oraihunter
aktív tag
Hm, egész jó a megközelítés.
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
Taybore
aktív tag
A valóság nem játék. Egy játék attól játék, hogy megtehetsz olyasmiket, amiket a valóságban nem, vagy csak nehezen/drágán. Pl. FPS, szimulátorok, RTS. És ha ezeknek a valósághoz közeli grafikája lesz, hát áldásom rá.
Kristof93: ez még csak a környezet. Ha ezen az úton tovább fejlesztenek, akkor a katonák és a tárgyak is fotórealisztikusak lehetnek majd.
És a dinamikus fények/árnyékok problémájára is lehet idővel megoldás. Azért már nem Wolfenstein 3D színvonalon vannak a játékok, látszik a fejlődés, és senki nem panaszkodik, hogy "fúúú, nekem a FarCry vagy a Battlefield túl valóságos grafikájú".
Szóval még egyszer: hajrá!!!