Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Az elektromos rásegítés fokozatváltásához két kar van. Egy fel, egy le. Sztem elég lenne egy kar, ha a fokozatok "körbeforognának", vagyis a trial -> boost után újra off lenne, majd eco és trial. Vagy, a kar két irányban is tudna váltani úgy, mint a jobb oldalon, a mechanikus váltó karja. Most, a két kar miatt a dropper felülre került, amit így nem kényelmes kezelni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
egykerdezo
csendes tag
Kösz szépen.
Való igaz hogy 220 is elég borsos a kínai noname-ért.Használtan viszont 250től kezdődik s nem tudod mi baja lehet,hogy használták stb.Arról nem is beszélve hogy jóformán egyik sincs felszerelve.Szerintem egy kerékpáron alap a sárvédő és a lámpa,plusz ha túrázni használod csomagtartó,dupla csomagtartó táska.Ezeket még pluszban legalább 20ezer megvenni rá.Én is pakolnék rá,boltba járásra használnám pl.Meg nyilván mikor jön a jó idő lehet vele menni,akkor hosszabb utakra,felpakolva sátorral,hálózsákkal,ami kell. -
draco31
veterán
Az egyik képen látni, egy piros jön ki, az megy be az akkuba, és egy sárga, az pedig megy a vezérlőbe.
XLR csati van az akkupakk másik oldalán ha jól láttam.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
simonjoe
senior tag
-
draco31
veterán
Megrendeltem az ismerősnek tegnap, azt irta az oldal, hogy van raktáron. Most meg jön az email, hogy várható szállítás november vége. Nem tudom, most csinálják a gyártósort hozzá?
Így ezt néztem most ki, ez jó lenne ugyan úgy?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
Már törölték azt a rendelésem. Onnan sem rendelek többet semmit az biztos
Akar egy tartalékot minden képen, a gyárija meg 2 hét múlva lenne kb, mert elutaztak a rokonok.
Magamnak szerelgetném a Bosch-t, lehet veszek is egyet hadd legyen. ( bár most nem is találom )
De neki meg inkább legyen gyári megoldás garanciával, eléggé analfabéta ilyen szempontból. Szóval jó az amit linkeltem?[ Szerkesztve ]
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Somatom
veterán
Téged nem ismerlek, a zárszervízes cimborámat viszont elég jól, párszor már láttam, hogy mit tud. Ha ő azt mondja, hogy az rendben van, az számomra megnyugtató. Egyébként mesélte, hogy egyszer hívták ilyen ABUS colostokhoz. A zárral neki hivatalosan tilos babrálnia, csak roncsolással nyithat. Marófejjel pár másodperc alatt fúrta meg a lakat egyik csuklópontját.
sxxorp:
Utólag rájöttem, hogy ez a MasterLock nekem nem volt telitalálat, mert rövid. Elmentem a Bajcsy -n a zárkirályhoz és vettem ugyanolyan minőségű, de hosszabb láncot. Szvsz. láncot ne feltétlenül bringaboltban keress! Aztán rakhatsz rá olyan lakatot, amilyet akarsz.LuckyL:
Amikor vettem a bringát (Berguson -nál), a bótos első tanácsa az volt, hogy mindíg vegyem ki az akkut, ha valahol otthagyom a bringát.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem érted? Ő tudna precíziós nyitást, csak kötik a jogszabályok. Egy idegen kedvéért és egy szaros lakat miatt nem fog kockáztatni. Ha hívsz a lakásodhoz egy zárszervízest, az sem fog a zár lemezkéivel vacakolni. Megfúrja, aztán veszel bele egy másik zárat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Des1gnR
őstag
Vettem ma azt is, meg olyan gumit amibe bele tudom tölteni. Viszont nem akarom elhinni, hogy nem tudom levenni a külsőt. Vettem direkt leszedő műanyagot hozzá, de annyira feszesen van a gumi a felnin, hogy nem tudom közé nyomni. Ez normális? Van erre valamilyen módszer?
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Runner_fxr
Ármester
Na várj már egy pillanatra, pontosan mit próbáltál? Előző generációs Bosch-t vagy az újat? Azért egy Shimano E8000 vagy egy Brose S eléggé ott van a szeren. Egy E8000-es 2,8kg. Egy ilyen Bafang hány kg? Ráadásul egy E8000-ben rendes Hollowtech tengely van, nem négyszög meg ISIS. A Brose belső szíjhajtásos, nincs rezonancia. Te ezeket motoros szemmel nézed, úgy persze, hogy lóf@sz a teljesítménye. De arra bőven elég, hogy felcsörlőzzön a legnagyobb hegyre is, persze kell neked is dolgozni rajta, végül is ettől kerékpár és nem motor. És, hogy miben tud többet? Egyrészt abban, hogy rendes tömítése, csapágyazása van, viheted terepre, sárba, dzsuvába, nem fog beázni. Mehetsz vele a legdurvább terepen is. Nem vagyok biztos benne, hogy a fos kínai középmotor is bírja a sarat meg a durva terepet hosszútávon. Van ismerősöm akinek már 100 ezer km van a Bosch motorjába. A kínai is elmegy ennyit? Ezeknek van rendes szerviz háttere is, nem úgy mint a noname fosnak. Biciklizéshez, terepre a 25-ös limittel semmi baj nincs. Fölfelé az sok esetben XC világkupa tempó, síkon és lefelé meg úgy is kikapcsolom a motort, mert az akkuval is takarékoskodni kell ha rendes távot, szintet akarsz menni. Amúgy a 25-ös korlát kijátszható ha nagyon szeretnéd, nyilván vannak hátrányai, veszélyei, de megoldható. Te ezt nem bringás szemmel nézed, ezért nem érted, neked az kell hogy húzd a gázt és száguldjon alattad a gép. Nincs ezzel baj, de akkor motorokhoz hasonlítsd a géped, ne kerékpárokhoz. A pedelec alapvetően egy sportszer, nem gázkaros motor amivel 100-al mész. Kevered a szezont a fazonnal. Egy 2,8kg-os, 70Nm-es, Buetooth-os, megbízható Shimano motor egy mérnöki alkotás. Olyan ereje van, hogy a falon felmész fele, persze kell mellé rendes váltó, rendes áttétellel. Bringás szemmel nézve ez több mint elég. Szerintem tökéletesen működnek, a láncot eltépné ha olyan primitíven működne mint ahogy mondod.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Egy prémium e-bike nem csak a motortól annyi amennyi, mondhatni az elektromos rendszer a kisebb része az árnak. A karbon vagy prémium aluváz, az összes többi alkatrésze viszik el a költségek nagy részét. Próbálj ki rendes terepen egy Specialized turbo levo-t vagy egy Merida eone sixty-t, az épített fos egy furkósbot ezekhez képest. Lehet, hogy erős, de mellé 50kg és úgy kanyarodik mint egy csuklós busz. De megértem, hogy van akinek ezek gyengék, erre is van megoldás: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Te most amúgy agymotort hasonlítasz középmotorhoz vagy konkrétan mit mivel? 250W-os szabvány pedelec-hez ne hasonlíts jóval erősebb motorokat. Én nem tudom mit vártál, de nem igazán tudom elképzelni, hogy a jelenlegi top pedelec rendszereknél kéne e jobban működő. Abszolút tökéletes bennük a nyomatékszenzor, nagyon jól működik az adaptív fokozat, amikor pedálozás alapján ő dönti el a rásegítés mértékét. A nyomatékot biztos, hogy visszaveszi váltásnál, máskülönben 100km után szakadnának a rajta a kerékpárláncok. Nekem az is tetszik, hogy amikor abbahagyod a pedálozást nem áll le azonnal, hanem még egy kicsit tol. Ez is azért van, hogy meredek emelkedőn, technikás terepen, amikor abba kell hagynod a pedálozást egy pillanatra, ne álljon meg mint a szög. Alacsonyabb fokozaton kevésbé érezhető egyébként. Rendes terepen kéne menned vele, nem egy parkolóban. Akárhogy is próbálkozol, terep bicajt soha nem fogsz tudni úgy megépíteni, ami felveszi a versenyt egy gyári építéssel. Én ennek nem látom értelmét. Ráadásul ami pénzt beleteszel, már az is elég közel van egy jó minőségű, gyári géphez. Nekem tapasztalatom a szabvány pedelec rendszerekkel van, mentem pár kínaival, ezekhez képest egy Bosch vagy Shimano űrtechnika. Sokkal erősebbek, jobbak, finomabb működésűek. Nagy teljesítményű e-bike-al kapcsolatban csak Spitzing-es tapasztalatom van, ezzel mentem többször is, mert a rokonságomban is van egy meg az Eurobike-on is próbáltam, jó jó, de az már motor, feleslegesen erős, meg nehéz az egész szerkezet. Nem kerékpár, nekem meg kerékpár kell. Olyan kerékpár ami technikás, meredek terepen 99%-ban úgy viselkedik mint egy profi analóg Enduro MTB. Országútiban amúgy én sem értem a koncepciót, még ha nem is "az a csodálatos jármű" jut róla eszembe, a flexi karokkal . 300Wh akku nagyon kevés lesz szerintem, 500 a minimum egy szabvány pedelec motor mellé. Nagyobb túrákra 1000Wh-val megyek, egy akku a bicón egy a hátizsákban. Ezzel megyek akár 3000m szintet is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem teljesen mindegy, hogy mit építesz. De azt hiába akarod megmagyarázni, hogy Te jobbat építesz mint a prémium gyáriak, mert ez hülyeség. Erősebb motort lehet bele tenni, de hogy megbízhatóbb lesz e, meg irányításban az egész szerkezet akár csak megközelíti e egy gyári eMTB szintjét, az azért erősen kérdéses. Azt elhiszem, hogy építesz olyat ami oda vissza veri a szabvány pedelec-et erőben, ha neked ez a fontos, ok, de ez csak egy tulajdonság,a többi fontos kérdésben meg alul marad. Túra/aszfalt felhasználásra még amúgy értem is a koncepciót, mert ott belefér az, hogy nem annyira ügyes a gép irányításra, de a terep felhasználást már kevésbé értem, erre vannak jobb megoldások is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
De ne érts félre, én nem akarom neked megmondani, hogy mit építs, miért is akarnám? Felőlem építhetsz egy 3 személyes kanapét is villanymotorral! Semmi közöm hozzá. De ez egy fórum, ahol mindenki elmondja az álláspontját, esetleg ütköztetjük a véleményünket. Az én álláspontom az, hogy a gyári építéseket nagyon nehéz házilag megközelíteni. És ott már az ár is elszalad ha minőséget akarsz. Ez igazán terep használatnál éleződik ki nagyon, aszfalton, túrán nem annyira. És érdemes szétválasztani a kerékpárt a motortól. A pedelec és ebike élesen elválik egymástól!
De azt nem mondtad, hogy pontosan melyik motort próbáltad? Meg a 25km/s korlátozásba is belekötöttél, ami nem azért annyi mert ennyire képesek, hanem mert a KRESZ ezt írja elő, hogy kerékpár tudjon maradni! Pontosan milyen motorokat hasonlítottál össze? Ezt is tudni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Erről az Exess-ről most hallottam először, kerékpár gyártásban nem hinném, hogy különösebben nagy múltja lenne, ahhoz képest meg drága.
Abban egyetértek veled, hogy ha valakinek olyan speciális igényei vannak, amire nem talál gyári megoldást, akkor értelemszerűen az építés marad alternatívaként.Gyári építést én leginkább pedelec viszonylatban vennék, az egyértelmű, mert ezt házilag nem lehet leutánozni, ilyen minőségben, a súly kordában tartása mellett., és minőségi vázzal. Ha ki is jössz olcsóbbra, viszont annyival szarabb is lesz az eredmény.
De ha már erősebb masinát szeretnék, akkor persze egyből előtérbe kerül az építés, mert itt már lehet spórolni sok pénzt a gyárival szemben.
Reise & Müllerben Bosch volt, az is lehet, hogy még az előző generációs CX.
Shimano-nak meg van 4 féle motorja, E5000/6000/7000/8000. 40-50-60-70Nm nyomatékkal. Tehát nem mindegy melyiket próbáltad. Nekem az E8000 van, ami 70Nm és elég jó kis cucc, pláne figyelembe véve, hogy milyen apró és könnyű szerkezet. A Bosch kicsit parasztosabban működik, az biztos, de viszonylag megbízható és jó a szerviz háttere. Shimano abból a szempontból emelkedik ki, hogy megpróbálták megtartani a kerékpáros érzetet, nem egy olyan rendszert akartak ami a motorozás irányába viszi el a kerékpározást. Hanem meg akartak maradni a kerékpáros élmény mellett, mivel ebben van nagyon nagy tapasztalatuk. A Shimano egy olyan szerkezet ami nem szól bele agresszíven ha nem akarod, a q faktora is normál integrált kerékpáros hajtőművel megegyező. Kikapcsolva is kellemes hajtani. Itt ez a lényeg, hogy megmaradjon még kerékpárnak is, de tudjon segíteni is ha arról van szó. Ebben az egyik legjobb. Teljesen felesleges egy olyan motorhoz hasonlítani ami mondjuk jóval erősebb, mert ott mások a szempontok. Az új Bosch-ra kíváncsi leszek, hogy mit tud.
És egy Sur Ront is nagyon kipróbálnék, de az más világ, ott inkább a motoros élmény miatt.Te azért voltál csalódott, mert egy épített, sokkal nagyobb teljesítményről ültél át. Nem Te vagy a célcsoportja, aki normál kerékpárró ül át, az meg el lesz ájulva. Úgy a fair ha szabvány 250W-os pedelec rendszereket hasonlítgatunk egymáshoz, és hasonlíts össze egy olcsó kínai szabvány 250W-os pedelec-et egy Bosch CX-el/Shimano E8000-el/Brose S-el stb. Egyből érzed mi a különbség.
Azért muszáj a gyártóknak harcolni a 25-ös korlátozás kiiktatása ellen, mert ha ezzel nem foglalkoznak és sok lesz a baleset, jöhetnek olyan jogszabályok amik akár a 25-ös pedelec-et is kiveszik a kerékpár kategóriából. Ez az iparágnak egy hatalmas pofon lenne, kb lehúzhatná a rolót a legtöbb!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Azért mert valaki épít egy olyat ami megy 50-60-al 80-al lazán, még nem jelenti azt, hogy szabályos. Egyszer csinálsz vele egy balesetet és azt is rád verik amiért más a hibás! Lehet venni gyárilag 45-ös szabvány pedelec-et, de azt már kismotorként tudod forgalomba helyezni. Aki kerékpárként tekint a bringára, azoknak nincs olyan nagy baja a 25-ös korláttal, csak azoknak akik motorban gondolkodnak, de akkor minek a pedál?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Zéró. A hekkelésig még el sem jutottam. Az a művelet úgy indul, hogy a hekkelő appot telepítjük. Mint láthatod, már itt némi nehézségekbe ütköztem. Ha a múltkori, erroros esetre gondolsz, az nem hekkelés volt, hanem szoftverfrissítés a Shimano által publikált, hivatalos Android alkalmazással. Abba fagyott bele a bringa agyacskája.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Runner_fxr
Ármester
Én ezt nem divat miatt mondtam, egyszerűen nem lehet olyan stabil fogást elérni ezzel a markolattal. Aki persze 4 ujjal szeretne fékezni, annak lehet nem gond. Nem azt mondom, hogy nem lehet használni, de aki valóban szereti zúzni terepen, az egy ilyen markolattól sírva fakad, az biztos. Most ugye a durva terep, meg a lefelé zúzás mindenkinek mást jelent, ki-ki a maga szintjén.
-
Somatom
veterán
Írtam már. 15xxmm -ig lehet levinni a kerék kerületét. GPS szerint akkor cirka 45 -ig van rásegítés. De ott már kell az állandó boost fokozat. Valamint, az enyémen, a gyári 34 -es tányérkerékkel 100 körüli pedálfordulat kell hozzá. Ezért cseréltetem 38 -ra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest