- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #1840 üzenetére
Ez nem igaz, BT-n keresztül is lehet downgradelni:
[link]Igaz, maga a program nem ingyenes, 1 Euro, illetve amennyiben unlock is kell akkor további 30 Euro a motorszámhoz kötött licensz, de még mindig sokkal olcsóbb mint beszerezni egy pce-1 vagy pce-2 eszközt.
Az én Focusom 8000-es motorját rögtön a vásárlás után 4.3.2-re raktam vissza a StepsUnlocker segítségével, megvettem a licenszet és azóta boldogan használom 25 kph fölött is, az egész procedúra nem volt több mint 20 perc a PayPal-es licenszfizetéssel együtt.
Ha pedig valami miatt kell a gyári állapot az Etube seperc alatt felrakja az aktuális legújabb firmware-t (most 4.7.1) és nincs para, és ami a legfontosabb nincs garanciavesztés sem! -
baluka
tag
válasz Somatom #1843 üzenetére
Tehát, röviden, tömören: Érdemes azzal kezdeni, hogy letöltöd az ingyenes, hivatalos, a Shimano által fejlesztett Etube appot, csatlakoztatod BT-n a kerékpárhoz, amennyiben kéri megváltozatod a 6 nullából álló kódot tetszőlegesre majd a motoron kívül minden eszköz firmwareját frissíted.
Ezután bontod a kapcsolatot, kilövöd a háttérből az Etubet.
A StepsUnlocker weblapjáról letöltött 4.3.2 firmware kicsomagolt összes fájlját bemásolod a telefon/tablet Etube appjának megfelelő mappájába (lásd az általam előzőleg linkelt leírást), ezután megint csatlakozatod az Etube appot a kerékpárhoz, kidobja hogy a motorhoz van 5-ös verziójú frissítés ami valójában a 4.3.2, hagyod hogy felrakja, bontod a kapcsolatot, kilövöd a háttérből az Etubet.
Most jön a StepsUnlocker app: miután elindítottad a beállításokban változtasd meg a default PIN-t arra amit az Etubeban megadtál, csatlakoztatod a kerékpárhoz, és a menüből kérsz licenszet a motorodhoz, amit PayPal segítségével megfizetsz, ezután már tudod módosítani a sebességlimitet tetszés szerint.
PC tulajdonképp csak a kicsomagoláshoz/másoláshoz kell, ha ezt meg tudod oldani az Androidon belül, akkor nem kell.
Miután végeztél, törlöd az Etube mappájából az átmásolt fájlokat, vagy ami még egyszerűbb, az egész Etube appot és újra letöltöd az áruházból, így biztosítva azt hogy ha kell, akkor gond nélkül fel tudd tenni a 4.7.1-et.Sok sikert,
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #1864 üzenetére
Szia, nem tudom kitől származik az az infód hogy a szoftveres unlock garanciavesztéssel jár, én hivatalos Focus márkaképviselet üzletben vettem a kerékpáromat, ahol rögtön fel is kínálták hogy megcsinálják a szoftveres unlockot, ők ezzel dolgoznak:
ráadásul hivatalos forgalamzóként állnak kapcsolatban a fejlesztő olasz céggel:
2017 elejétől kb 500 E8000-es motort unlockoltak, ezek közül volt amit később garanciáztatni kellett egyéb okok miatt, soha még csak fel sem merült hogy az unlock negatívan befolyásolta volna a garanciáztatás folyamatát.
Az már más kérdés hogy a Shimano tűzzel-vassal irtja a lehetőségeket, az újabb és újabb firmware-k kiadása jórészt a kiskapuk befoltozásáról szól, és ugyebár az egész dolog ha nem is drasztikusan illegális, mindenképp szürkezónás, éppen ezért sokszor a granciavesztés rémével fenyeget a gyártó, amit aztán az egyszeri user szépen be is nyel -
baluka
tag
Az egész olyan mint az Apple vs jaiblreak, ez is végtelen történet. Ott is fenyegetett az Apple ezerrel, hogy jailbreak esetén megvonják a garanciát, aztán láss csodát, mégsem
-
-
baluka
tag
válasz Somatom #1903 üzenetére
Ami az Androidnál az .apk, az az iOs.nél az .ipa, amennyiben megvan az .ipa (akár netről letöltve, akár a már készülékre telepített appból visszanyerve) az impactorral fel tudom telepíteni, igaz, nem olyan egyszerűen mint egy .apk-t (nem ellenőrzött appok angedélyezése), jár vele egy kis macera, de semmi olyan amit egy it oldalon fórumozó mezei user ne tudna kisujjból megoldani...
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #1905 üzenetére
Pontosan, csak ugyebár itt is érvényes: egy lépéssel a másik oldal mindig előrébb jár, mondom ezt mindenféle mellékzönge nélkül, még mielőtt valaki félreértene...
-
baluka
tag
válasz Somatom #1909 üzenetére
A sör nem opció, mivel egyátalán nem iszom sört, de a lényeg úgy is egészen más: örülök hogy segíthettem, a fórumnak voltaképp erről kellene szólnia, egymást segíteni saját tapasztalatok megosztásával, nem pedig okosságok beböfögéséről és a másik kritizálásáról
Jómagam az e-bike nyeregre 2017 őszén szálltam fel egy ilyen gépen:
[link]
Ezt most egy hónapja váltottam le erre:
[link]
Az ok nagyon egyszerű, a Shimano motor jobban megfelelt igényeimnek, a Brose sokkal nyersebb, nem testreszabható, kevésbé érzi az ember az összhangot, jelenleg ebben a Steps a csúcs.
Az e-bike használat lényege nálam - ahogy runner_fx is írta - az hogy nagyobb kedvvel ülök a nyeregbe mert tudom hogy meszebb jutok el, magasabbra fel merek tekerni, és nem kedvetlenít el a visszaút obligát fáradságból adódó "rémképe".
Nem arra kell nekem e-bike hogy tankként használva mindenkit lenyomjak a sztrádaminőségű kerékpárúton, hanem hogy eljussak olyan helyekre is, ahova rásegítés nélkül esélyem sem lenne, és mivel a munkám miatt állandó az időhiány eből adódóan nincs megfelelő kondim sem, ezért nálam prioritás hogy ha van egy/fél szabad napom akkor tekerős élményekre vágyok bejárva új és új helyeket, közben megmozgatva a testemet, de nem agyonterhelve, kifárasztva. -
baluka
tag
Tendencia, hogy szinte az összes gyártó szeptember végén kezdi "forgalomba helyezni" az új modelleket, tehát a 2020-as felhozatal ekkortól kezdve válik fizikailag is elérhetővé az üzletekben, innentől kezdve lehet ráülni a kiszemelt modellekre.
Amennyiben normális a hozzáállás az általad preferált eladó/üzlet részéről, akkor annyit mindenképp megended hogy legalább az üzlet környékén menj egy gyors próbakört, ez persze csak első benyomásnak jó, főként arra hogy a váz geometriáját teszteld egyátalán megfelel-e neked, egy igazán mérvadó teszteléshez el kell hoznod a bicót egy napra, erre is fel vannak készülve a normális kereskedők különböző konstrukciókkal, természtesen pénzbeli letét ellenében.
Azt ugye mondani sem kell csak hogy internetes tesztek alapján, saját tapsztalat és kipróbálás nélkül nem veszünk kerékpárt, különösen nem e-bikeot!
Saját tapasztalatom szerint érdemes úgy az adott év augusztusa környékén elkezdeni figyelni az aktuális modellek leárazásait, most is bele lehet futni nagyon szép kedvezményekbe a 2019-es modellekre, egy példa:Ez a típus nyáron még az eredeti, megjelenéskori 7499.- Euros áron szerepelt mindenhol, aktuálisan 5200.- Euro a hivatalos forgalmazóknál is, nem csak mindenféle ismeretlen webshopokban, 2300.- Euro mínusz azért már szép...
Nézetem szerint 2020-as modell jóárasítására egy darabig hiába vársz, eleve a gyártók előírják, megszabják az egyes modellek árait illetve a leárazási stratégiát, szval korábban mint jövő nyár közepe/vége ne számíts "big discount"-ra a 2020-as felhozatalt illetően.
Szerintem érdemes a környékeden lévő kerékpárboltokba elmenned és a 2019-es modelleket nézegetni, tesztelgetni, tuti hogy nagyon jó ajánlatokkal fognak meglepni! -
baluka
tag
Ha rákeresel YT-n találsz ilyen témájú videókat szép számmal, persze nem állítom hogy mindegyik motorgyártó szerepel (Bafang, Bianchi, Bofeili, Bosch, Brose, Ebikemotion, Impulse, Oli, Panasonic, Sachs, Shimano, TQ, Yamaha) ugyanazon tesztben, ez több mint valószínűntlen, de azért ha szűkítjük a kört mondjuk Shimano vs Bosch stb módon, akkor azért előbb-utóbb bele lehet futni a mérvadó tesztekbe, kulcsszavak keresésének kérdése az egész
Példa: [link]Ebben az a jó hogy az öreg CX, a CX 2020 és az E8000 van egymás mellett, főleg 5:00-tól érdekes a zaj viszonyítás szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Lehet, hogy így a videóról az jön le, viszont a "kommentátor" az 5 mp körül induló zajteszt során azt mondja hogy "it looks the new CX is the most noisy", szval...
Saját tapasztalat: két évig Brose motoros bringám volt, tényleg nagyon halk volt, köszönhetően a kevlar ékszíjas hajtásnak a közvetlen fogaskerekes helyett, de egy komolyabb nyüstölés során hajlandó volt ha nem is túlmelegedni de eléggé felforrósodni, akkor aztán megjött a hangja...
Most hogy E8000-em van kijelenthetem, hogy nagyon kadenciafüggő a motor hangossága: komolyabb meredeken felfelé nagy áttételen ahol ugyebár eleve adott a nagyobb tekerésszám+Boost módban hangos is tud lenni, ugyanakkor sima terepen a legkisebb áttételek valamelyikén tekerve Eco-ban szinte alig van hangja. -
baluka
tag
válasz Runner_fxr #2003 üzenetére
A Haibike új, Flyon (ami ugye TQ) motoros gépeinek van aztán hangja!
Nem saját tapasztalat, de érdemes csekkolni:3:30 körül, aszfalton, sík terepen... aztán persze lehet hogy max a rásaegítés, de akkor is...
-
baluka
tag
válasz Somatom #2012 üzenetére
Az áttétel módosítás nagyon könnyen megoldható, a 34T lánckereket kell kicserélned a Shimano MT sorozatból valamelyik 44T-re (MT510, MT770 stb), ezek csereszabatosak méretileg, rögzítésileg a Steps motoros középagyakra általában szerelt lánckerekekkel (az persze más kérdés, hogy a kerékpár gyártója nem mindig Shimano cuccal oldja meg a középagy/hajtókar kérdést, de ezek szabvány alapján csereszabatosak), pont ez a nagyszerű a Steps rendszerek esetében, főleg az E8000-nél: a Shimano az egész fejlesztést a klasszikus kerékpáros nézőpontból oldotta meg, tehát szinte minden hagyományos alkatrészekből épül fel, bármikor cserélhetőek, ellentétben más gyártókkal (a Bosch csupán a 2020-as motorjával jutott el oda hogy végre hagyományos középagy/hajtókar kerüljön a motorba, eddig egy nevetségesen pici lánckerék szerencsétlenkedett a régi CX-el szerelt gépeken).
-
baluka
tag
Jogos a felvetés, a 44T tényleg sok lehet az E8000-es rendszernek, alsóbb Steps osztályok (főleg E6000-es modellek) esetén biztosan nem gond, ezeket eleve 44T-vel dobják piacra, de esetükben trekking/városi bicókról beszélünk, nem vérbeli hegyikerékpárokról.
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #2015 üzenetére
Való igaz, minden e-bike terméknek megvan a maga célcsoportja, a TQ motoros benga dögöket nyilván nem azok veszik akik az analóg világból jőve a lehető legtöbb hasonlóságra vágynak az eddigi gépeikkel tömeg, geometria, irányíthatóság stb terén e-bike fronton is, élvezve a kifinomult rásegítés adta előnyöket.
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #2020 üzenetére
Ez nem trekking markolat, ez egy Ergon GS3, abból is a rövid változat:
Endurance versenyekre lett fejlesztve, mivel én sokat megyek sík terepen de nehéz viszonyok között (dunai ártéri erdők stb) akár 100 - 120 km-es távokat is sokszor jól jön a fogásváltás.
Tegnap 400 m szintkülönbséget jöttem lefelé egyhuzamban, nem volt gond a fékezéssel
Igen, egy Jam2, ami a Focus dedikált trail e-bike-ja, de nem enduro, az a Focusnál a Sam2. 378 Wh az integrált akksi kapacitása, persze ott figyelt a hátizsákban a TEC kiegészítő akksi:
29 km volt az integrálttal úgy, hogy ennek kb fele volt a meredek felfele, ahol jórészt már boost mód kellett (piros jelzésű gyalogos turistaösvények, ahol már az sem volt, vízmosások )
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #2023 üzenetére
Jöttem lefele rendesen, meg lett eresztve a gép ahogy kell, 58 kph volt a gps szerint a max, erdőben, fák között, sziklák, gyökerek és egyéb nyalánkságok... szval tényleg nem volt gond sem az irányítással sem a fékezéssel, nem éreztem a hátrányát a tenyértámasztós gripnek.
-
baluka
tag
Rosszul közelíted meg a dolgokat, hozzászólásaidból azt szűröm le, hogy nulla kerékpáros múlttal rendelkezel, ezáltal azt hiszed hogy egy minőségi pedelec kijön 1000, max 2000 euróból, illetve azt gondolod hogy egy elektromos rásegítésű kerékpár az tk egy elektromos robogó...
Mivel alacsony költségvetésben gondolkozol, ezáltal nem is érdemes a prémium márkák aktuális motorjaival foglalkoznod, ezek eleve neves kerékpárgyártók vázaiba kerülnek beépítésre, ahol nem alacsony az ár...
Maradnak a kínaiak, elsősorban a Bafang és annak klónjai, az ezekkel szerelt bicók bármelyik nagyobb áruházlánc, sportáruház sőt még barkácsáruház kínálatában is megtalálhatók, max 1400-1600 eurós áron. Idén tavasszal két barátom is - az én tanácsomra - Bafang motoros gépeket vettek, kedvezményes áron sikerült megoldani 1400 euróból, az ő igényeiket maximálisan kielégítik (90%-ban aszfaltutak sík terepen, néha némi földút, szinte semmi hegyi terep, max 40 km-es túrák).
Egyet semmiképp se felejts el: a nagynevű kerékpármárkák gépei nem a nevük miatt drágák, hanem az adott modell ill modellcsalád fejlesztésébe ölt rengeteg munkaóra és persze pénz miatt, szval nem a csak nevet fizeted meg...
A Te oled tévéd Sony (akárcsak az enyém), mégis jóval drágább mint az ugyanazt a panelt használó LG, ennek okát a vonatkozó fórumban épp eleget fejtegetted, próbáld ezt az elvet követve ráérezni a pedelec világra is és rögtön képben leszel... -
baluka
tag
Még mindig az a véleményem, hogy érdemesebb a még raktáron lévő 2019-es modelleket nézegetned, az 5000-es limittel sokkal jobban jársz, jobb ár/érték arányú gépkbe tudsz belefutni, mint a friss, 2020-as felhozatalból... az persze igaz, hogy a friss Bosch motor ilyen szempontból kiesik...
-
baluka
tag
válasz Ironizer #2186 üzenetére
Ilyen bringam van: [link]
Megvettem hozza a TEC packot is, tehát saját tapasztalat alapján írom hogy amennyiben csatlakoztatod a TEC-et, akkor a bekapcsolás után ez lesz az elsődleges akksi egészen addig míg le nem merül, egy kis csavar azért van a történetben, mivel a lemerülés után ki kell kapcsolni a rendszert és fizikailag le kell csatlakoztatni a kábelt a TEC-ről, pont emiatt van a felső cső hátsó részében egy mágneses, kör alakú bemélyedés kiképezve hogy ezt az így felszabadult kábelvéget ide pattintva biztonságban legyen a kábel, magyarul ne vesszen el még a legrosszabb terepviszonyok okozta rázkódások során sem még akkor sem, ha nincs nálad hátizsák vagy egyéb tárolásra alkalmas motyó, ezután megint bekapcs és már az integrált akksival mész tovább. Az egész művelet nem több mint 30-40 másodperc, szval semmiség. -
baluka
tag
válasz Ironizer #2196 üzenetére
Csinálhatod fordítva is, tehát felkattintod a TEC-et de nem csatlakoztatod, elindulsz a tervezett utadra, ahogy alakul az igénybevétel az alapján látod hogy mennyire merül a belső akksi, ha kell akkor rapattintod a kabelt a TEC-re es mesz tovabb mosolyogva, a következő utadon kezdesz a TEC-el, ezáltal egyformán veszed igénybe mindkét akksit, szval problem solved... Azert a Focusnal elegge atgondoltak ezt az akksi temat, nem azt mondom h tokeletes megoldas de van benne racio
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #2204 üzenetére
Egy nullával többet sikerült írnod annál az egy órás töltésnél...
A koncepciód jó, de ugyebár nem mindig olyan útvonalat jár be az ember ahol van lehetőség tölteni... -
baluka
tag
Megosztok egy linket egy fantasztikus videóról:
Nem egész 20 perc, érdemes rászánni az időt, aki épített/átalakított/fejlesztett már bringát az mindenképp nagyra tudja értékelni, de szvsz ebben a topikban mindenkinek van némi vonzalma a kerékpárok iránt, szval senki sem lő mellé ha megnézi
-
baluka
tag
8000-es motorra nincs új firmware, maradt a 4.7.1:
Release Date Unit Model No. Ver. Note
May 18, 2020 DU-E5000 4.3.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E5080 4.3.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6100 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6110 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6180 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E7000 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
May 18, 2020 EW-SW100 3.0.2 'Firmware uploaded to fix error W200 (battery temperature protection) which are displayed for a short time.Vadim már dolgozik az új Stunlocker-en, mától már van "pre-support" a május 18.-i firmwarekre:
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Egyetértek abban, hogy érdemes várni az új motorra, aminek a paramétereit jelenleg még pletykaszinten is alig ismerni, még a neve sem tisztázott, Te 8100-asként hivatkozol rá, angol/német nyelvű fórumokon E9000-t emlegetnek...
Ami viszont hátrány lehet hogy a testreszabhatóság nem lesz olyan mérvű az új motornál mint a jelenlegi modelleknél, 100% hogy a Shimano is a Bosch útjára lép és ellehetetleníti a szoftveres tuningot, Stunlocker megy a levesbe...
A 8000-es "örökre" tunigolható marad, a 4.3.2-es firmware bármikor visszaállítható, még abban az esetben is ha a 4.7.1-es (ami a legfrisebb és régió átállításával tuningolható illetve nagyon részletesen testreszabható) után a Shimano kiad egy olyan firmwaret amibe már az Stunlocker sem tud belepiszkálni.Félreértés ne essék, nem tartom létszükségletnek a tuning meglétét, ráadásul nem is preferálom a sebességhatár teljes kiiktatását, de a 25 helyett a 32 km/h mindenképp nagyon jó dolog, ehhez pedig kell a megengedő firmware, hacsak nem akar az ember az USA-ban kerékpárt venni és onnan behozni...
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Tavaly szeptemberben vettem a bringámat, ezt a modellt:
akkor 3700 Euróra volt leárazva, emellett sikerült megegyeznem a kereskedéssel hogy anyagárban átépítik a váltást DI2-re, vagyis elektromosra, ehhez kellett elsősorban a XT Di2 RD-M8050-GS DI2-es hátsó váltó 250 Euróért, illetve vezetékek és a váltókar nagyjából 100 Euróért, akksi ugyebár nem kellett mert ebike esetében ez már eleve jelen van. A rendszert meg kellett még "tanítani" a DI2-re, mivel a gyárból analóg váltóval jött ki és erre is volt felprogramozva, de ez rutin szintű dolog, az STunlocker is tudja.
Előtte csak tesztbringán használtam DI2-őt, igazán élesben tehát csak az új Focusomon tudtam kipróbálni, de nagyon meggyőzött hihetetlen pontosságával, gyorsaságával, arról nem is beszélve hogy tökéletesen integrálódik a Steps rendszerbe, a kijelzőn látom az aktuális fokozatot 1-től 11-ig, aminek sorrendje testreszabható az Etube appon keresztül, gondolok itt arra hogy az 1-es legyen a legkisebb fogszámú fokozat vagy fordítva ill a váltókar gombjai is felcserélhetőek, magyarul hogy az alsót nyomva felfele váltson vagy lefele vica versa.
Ezzel a felállással a rendszerem okosabb lett az analóghoz képest, mivel a vezérlő szoftver pontosan tudja a DI2 jelei alapján hogy melyik fokozatban vagyok és ehhez mérten tudja még pontosabban adagolni a rásegítést, természetesen az aktuálisan kiválasztott rásegítési fokozat ill a cadencia figyelembevítelével.
Egy aprócska hátrány lehet: ha nincs bekapcsolva a rendszer akkor nem tudok váltani, de ez egészen extrém helyzetet feltételez, mivel nem bekapcsolt ebike-on tekerni eleve értelmetlenség, ilyenkor ugyebár nem működik a kijelző sem, tehát nincs sebesség, távolság stb mérés, rögzítés sem. Ez nem egyenlő azzal hogy rásegítés nélkül akarok tekerni, mivel ilyen esetben simán kikapcsolom a rásegítést de attól még a rendszer be van kapcsolva. Persze jogos lehet a felvetés hogy mi van akkor ha lemerül az akksi, ez is megoldott mivel az akksi csontra soha nem merül le, annyi kraft mindig marad benne hogy a rendszer működjön, ezáltal a váltás is, csupán a résegítés nem működik, off-ról nem lehet feljebb pöckölni. -
baluka
tag
válasz Runner_fxr #3466 üzenetére
E-enduro kategóriában ütős újdonság minden földi jóval:
Link az egyes modellekre:
Kicsit furcsa a motorbeépítés szöge,ilyesmit eddig csak a Specinél és a Rocky Mountainnél láttam, de azok nem Shimano motorosak, sem E8000, sem EP8 (eddig) motort nem láttam még így beépítve..
-
baluka
tag
Itt szépen összegyűjtötték az eddig megjelent EP8-as motorral szerelt gépeket, persze a teljesség igénye nélkül, de van miből szemezgetni...
-
baluka
tag
Még egy adag, némi átfedéssel:
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #3491 üzenetére
Megnézve ezt a videót
nagyon megtetszett a Stevens, full carbon, 720-as akksi, alig több mint 23 kg, akár 170/160-as villa/rugóstag és mindez megáll 6000 Euro alatt... nice...
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- További aktív témák...