Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz big-J #1810 üzenetére

    Na várj már egy pillanatra, pontosan mit próbáltál? Előző generációs Bosch-t vagy az újat? Azért egy Shimano E8000 vagy egy Brose S eléggé ott van a szeren. Egy E8000-es 2,8kg. Egy ilyen Bafang hány kg? Ráadásul egy E8000-ben rendes Hollowtech tengely van, nem négyszög meg ISIS. A Brose belső szíjhajtásos, nincs rezonancia. Te ezeket motoros szemmel nézed, úgy persze, hogy lóf@sz a teljesítménye. De arra bőven elég, hogy felcsörlőzzön a legnagyobb hegyre is, persze kell neked is dolgozni rajta, végül is ettől kerékpár és nem motor. És, hogy miben tud többet? Egyrészt abban, hogy rendes tömítése, csapágyazása van, viheted terepre, sárba, dzsuvába, nem fog beázni. Mehetsz vele a legdurvább terepen is. Nem vagyok biztos benne, hogy a fos kínai középmotor is bírja a sarat meg a durva terepet hosszútávon. Van ismerősöm akinek már 100 ezer km van a Bosch motorjába. A kínai is elmegy ennyit? Ezeknek van rendes szerviz háttere is, nem úgy mint a noname fosnak. Biciklizéshez, terepre a 25-ös limittel semmi baj nincs. Fölfelé az sok esetben XC világkupa tempó, síkon és lefelé meg úgy is kikapcsolom a motort, mert az akkuval is takarékoskodni kell ha rendes távot, szintet akarsz menni. Amúgy a 25-ös korlát kijátszható ha nagyon szeretnéd, nyilván vannak hátrányai, veszélyei, de megoldható. Te ezt nem bringás szemmel nézed, ezért nem érted, neked az kell hogy húzd a gázt és száguldjon alattad a gép. Nincs ezzel baj, de akkor motorokhoz hasonlítsd a géped, ne kerékpárokhoz. A pedelec alapvetően egy sportszer, nem gázkaros motor amivel 100-al mész. Kevered a szezont a fazonnal. Egy 2,8kg-os, 70Nm-es, Buetooth-os, megbízható Shimano motor egy mérnöki alkotás. Olyan ereje van, hogy a falon felmész fele, persze kell mellé rendes váltó, rendes áttétellel. Bringás szemmel nézve ez több mint elég. Szerintem tökéletesen működnek, a láncot eltépné ha olyan primitíven működne mint ahogy mondod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák