- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! Rásegítés nélkül az agymotorost hajtani elég nagy szopás. Pont ott van a plusz tömeg ahol a legjobban visszafoghatja a bringát, a hajtott keréken. Ebből a szempontból a középmotoros jobb, azt el lehet tekergetni síkon, rásegítés nélkül. Bár amikor megindítod 0-ról, a középmotoros is lomha, érzed, hogy ez bizony nem 16 kiló mint egy normál trekking hanem inkább 23. Viszont ha bekapcsolod az a legkisebb rásegítési fokozatot, az még elég gazdaságos és akkor már a plusz terhet a motor viszi, plusz ad is hozzá egy keveset. 300 körül, ha szerencséd van, ki lehet fogni egy régebbi középmotorosat, 400-as akkuval 60-70km körül biztos tud, mert gondolom nem fogtok 1000m vagy feletti szinteket mászni.
-
Runner_fxr
Ármester
Valamennyi ellenállása van az agymotornak is, meg a középmotornak is. De az agymotornál az a plusz pár kiló brutális ám, amikor nincs bekapcsolva a motor. Hajtott keréken 3-4 kiló az nagyon sok. Sokkal szarabb azt tekerni rásegítés nélkül mint a középmotorosat. De épp ezért mondtam, hogy egy eco mód még bőven olyan fokozat azért ahol te is beleadsz erőt, de kényelmesen haladsz síkon. Semmi értelme az agymotorost kikapcsolni. Agymotorosban úgy kell gondolkodni, hogy végig be van kapcsolva a rendszer, máskülönben hamar meg fogja utálni a barátnőd. Amúgy a bionx egy megbízható rendszer, nincs vele baj, aszfalt használatra teljesen jó. Ami nem szól mellette, hogy épp most ment csődbe a cég, így az alkatrész utánpótlása egy idő múlva kérdéses lesz, bár lehet helyettesíteni egyéb alkatrészekkel.
Én inkább egy újabb Bosch motoros felé hajlanék. A 4-500m szintet és 60-70km-t simán kibírja még a 400-as kisebb akku is, nem kell hozzá sehol se kikapcsolni a rásegítést.
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Agymotorosnál azt a plusz pár kilót ne úgy képzeld el, mintha a komplett bringa lenne pár kilóval nehezebb, a hajtott keréken teljesen másképp viselkedik az a plusz tömeg. Sokkal jobban érvényesül a negatív hatása mintha mondjuk a csomagtartón lenne az a súly. Nem véletlenül adnak emberek akár több ezer eurót egy pehely könnyű, karbon kerék szettért. És nem véletlenül terjedt el inkább a középmotor.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Rossz otlet ez a kikapcsolosdi, csak allitsd legkissebb rasegitesre, es maradjon akkor ugy amig dombbal nem talalkozol. Foleg a bosch motoroknak, amiknek pici az elso fogaskerekuk jelentos ellenallalsuk van kikapcsolt allapotban. Megnyugodhatsz, ugy is lesz mit erolkodni boven rasegittessel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
A kozepmotorosok szetkapcsolodnak igen, ha a motort is hajtanad azt eszrevenned es hallanad. Amire a motorrol a kulso fogaskerekre jut a mozgas, 2-3 atteten keresztul megy, ebben kulonboznek a rendszerek, hogy hanyadik fokozatnal szakitjak meg ha a motor nem hajt, soknal eszre sem veszed. Latom, hogy bar bosch, ez nem a pici fogaskereku valtozat, nem lehet veszes.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Bekapcsolt rásegítéssel biztos, hogy nem lesz csalódás, egyik se. Akár agymotor, akár középmotor. Kikapcsolva, síkon hajtva, a középmotorost egész jól lehet tekerni, az agymotorost szar. De azok a távok, szintek amiket mentek, nem teszik szükségessé a rásegítés kikapcsolását. Tehát tulajdonképpen mindegy, hogy agymotorost, vagy középmotorost vesztek, de én inkább a középmotorost ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...