Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdav88
senior tag
válasz LaptopSystem #499 üzenetére
Ha már pénzt adnék használt e-bikeért inkább nevesebb gyártó termékeit nézegetném(yamaha, bosch, shimano, nagyon esetleg bafangból újabb)
Ha pedig megvan akkor egy állapotfelmérés, akku állapotának vizsgálata elengedhetetlen.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #501 üzenetére
Attól függ, hogy milyen felhasználásra kell? Terepre az agymotort elfelejteném. Aszfaltra viszont elég.
Tudok ajánlani, de miután a felhasználási területet ismerem. -
őstag
válasz LaptopSystem #503 üzenetére
Az én magasságomhoz milyen vázméretet ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #503 üzenetére
Nem a kerékméret dönti el, hogy jó e a bringa vagy nem, anno a 26"-os kerék jó volt mindenkinek a megfelelő vázmérettel.
Persze ettől függetlenül én sem javaslom a 26"-os kereket, mivel már elavultnak számít, kevés a támogatottsága gyártói oldalról.A szól ellene, hogy egy neve nincs gyártó.
Fogalmam sincs, hogy mennyi lehetett újonnan, de igazából ez nem is számít. Ilyen noname gépeket nem ajánlott megvenni. Ha esetleg valami gond lesz az elektromos rendszerével, nagyítóval keresheted a szakit, aki megcsinálja neked.
Mindenképpen jó nevű gyártótól vegyél, ezeknek a hibakeresése is gyors, és van támogatottsága.
183 centis magassághoz általában az L-es vázak szoktak jók lenni. Ez a gyártónként eltérhet, hogy mekkora lesz centire. Érdemes mindig az adott bringa geometria táblázatát átnézni, belső lábhosszt és átlépési magasságot összehasonlítani.Ha nem kifejezetten erdei terepre mennél a bringával, hanem maximum közepesen rossz földutakra, túratempóban, akkor az agymotorral sem lesz különösebb problémád.
De ha MTB felhasználásra is szánnád, akkor viszont csak középmotorosat vegyél.Ebben a hirdetésben van egy L-es méretű KTM bionx-es monti, bár 26"-os, de 300 körül jó vétel lehet ha mindene makulátlan, és az akksi is jó.
Előbb venném meg ezt, mint a neve nincs 29"-et. Simán ki lehet iktatni a korlátozást a bionx-ben, és lazán megy 35-40-et.Középmotoroshoz meg kevés a 250-300 ezres keret, legalább is ha monti kell. Inkább 400-500 körül vannak értelmes darabok.
Egyébként már újonnan sem olyan elérhetetlenek a belépő modellek: [link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #507 üzenetére
Nincs mit! Sajnos valóban sokan beszélnek sok hülyeséget, pláne a pedelec-el kapcsolatban.
Meg lehet venni a használtat is, csak érteni kell hozzá, illetve el kell vinni egy diagnosztikára, pl az ebikeshop-ban megcsinálják 3000ft-ért, szoftverfrissítéssel együtt. Feltéve ha egy általuk forgalmazott gyártó elektromos rendszere van a bringában, Bosch, Yamaha, Brose. Ilyenkor kiírja pontosan a futott km-t és azt is ha valahol probléma van az elektromos rendszerében.
ebikeshop, ambringa, evobike
Persze egyéb kerékpárboltban is lehet kapni jó minőségű pedelec bringát, mert sok gyártó palettáján szerepelnek, de a fent említett 3 üzlet szinte csak kifejezetten a pedelec-el foglalkozik, és a szerviztapasztalatuk is sokkalta jobb ezen a téren.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #512 üzenetére
Bosch CX vagy Yamaha motorosat vegyél. Az alap Shimano steps-et kihagynám. Abból az E8000-es széria a jó.
Őszintén szólva, jobban járnál az enyémmel, mint a fent linkelt gépekkel. [link]
Kb 5 ször akkora élmény, mint amiket linkeltél. -
mdav88
senior tag
válasz LaptopSystem #516 üzenetére
Ghost és Lapierre márkákkal dolgozok, ezeket nyilván csak ajánlani tudom
Ez pl egy nagyon jó ár érték arányú bicaj bosch cx motorral és 500-as akksival:
[link]Ha kicsit kevésbé agresszív is megteszi:
[link]Ha az ár nagyon fontos tényező:
[link]Lapierre-ből van még cross 400 és cross 800 yamahával, egész jó akciós áron.
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
válasz LaptopSystem #518 üzenetére
Eleg egyszeru villa van benne, emiatt kevesbe, a bringa egyebkent jol nez ki. Bar nem tudom hogy van nekik raktaron ez a modell, nagykernek nincs belole.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #518 üzenetére
Én személy szerint a merev vázas pedelec montit, úgy összességében nem tudom annyira ajánlani. Annyira merev a váza, hogy az már lehet zavaró. A középrészük bitang merev. Mondjuk én amúgy is utálom a merev montikat, nekem az semmi élményt nem ad lefelé, de ez már nyilván egyéni ízlés, és bringázási stílus függvénye. Az biztos hogy a fully verziók sokkal nagyobb élményt nyújtanak, sokkal jobb érzés használni. Persze ez csak erdőben fog igazán előjönni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #554 üzenetére
A CX-ből is ki lehet venni a korlátozást, én most adtam el az enyém, tuningal együtt 880-ért.
[link]
Úgy gondolom ez egy kicsit komolyabb mint amit belinkeltél.
Én biztos nem venném meg ezt ennyiért.
Amúgy persze, jó bringa, nincs vele semmi baj.
De a kiegészítő boost szettel 750-ért baromi drága. És egyáltalán kapsz róla valami papírt az adásvételin kívül?
Csak mert én pl eredetiséget igazoló, lepecsételt garanciafüzettel együtt adtam el + adásvételivel.
Ha csak adásvételit ad, az már eleve alku alap egy ilyen értékű kerékpárnál, mert gyakorlatilag nem tudhatod, hogy nem lopott e.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #556 üzenetére
Én ezt elengedném. Egyébként terepen, erdőben is szeretnéd használni, vagy inkább aszfaltra kell?
Terepezni én biztos nem vennék merev vázas pedelec-et.Egyébként sajnos a nagy értékű bicajok 90%-a sima adásvételivel kerül eladásra. Ritka az amikor valaki igazolni is tudja a bringa eredetét. Ha már ilyenbe belemegy az ember, akkor legalább legyen nyomott áron, valamit valamiért. Én ezért a Cube-ért max 450-et adnék. Többet egy petákkal se.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #558 üzenetére
Egyébként ez nem rossz vétel: [link]
-
őstag
válasz LaptopSystem #560 üzenetére
most már elszeretném dönteni,hisz lassan itt a tavasz és aktuálissá válik a vásárlás ténylegesen
80%-ban kerékpár úton 10%-ban aszfalton és 10%-ban terepen használom majd
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #561 üzenetére
Ha trekkinget veszel, akkor terepen 5%-ban sem fogod tudni használni, mert nem arra való. Persze nem tudom te mit értesz terep alatt, én változatos erdei terepet, oda pedig monti kell.
De ha csak jó minőségű föld utakra céloztál, arra jó a trekking is.
Én használtan vennék. Ennyi pénzt nem adnék egy elektromos trekkingért. -
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #563 üzenetére
A Gepidára.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #570 üzenetére
Ezekből a csőrösekből úgy tűnik, amit vele adtak a legnagyobb. De amúgy is csak a 418-as helyett 500-asra tudnál váltani. Amit jobban megéri, hogy veszel még egyet és bedobod hátizsákba és útközben kicseréled. Úgy már megduplázod a távolságot. Ha nem akarod a hátadon, simán lehet csomagtartót szerelni és oda való táskában tudod vinni, ha bátor vagy akár nagyobb háromszög táskába is befér.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #569 üzenetére
Nem lesz vele gond, ez egy megbízható rendszer. Bár én inkább egy Bosch mellett döntöttem volna, ahhoz van 500-as akku is.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #580 üzenetére
Tuning szettol fugg. Van amelyik elossza kettovel a kmh-t, van amelyik siman kiirja.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #582 üzenetére
Ez a jeladót manipulálja. Általában ezek vagy lefelezik, vagy harmadolják a sebességet. Tehát nem a reálisat fogja kiírni. Illetve ezek gyakrabban dobhatnak hibaüzenetet, ilyenkor letiltja a rendszert. Kikapcsolod, majd vissza, aztán működik. A legideálisabb a belső kábeles tuning, ezek között van olyan ami a reális sebességet mutatja, és itt elég ritka a hibaüzenet.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #584 üzenetére
Hacsak nincs DI2 elektromos valtod, ez a valtozat jarna neked ebbol a fajtabol.
[link]Ezek csupan a max sebesseget manipulaljak, de a teljesitmeny nyomatek es fordulatszam szorzata.
Nagy sebessegnel (a fogaskereken pedig nagy fordulatszamnal)mivel nincs sebesseg limit a nyomatekot nem fogja elvenni, igy olyankor nagyobb teljesittmenyt fog leadni. Ez az egyik oka annak, hogy ha 35kmh-val fogod hajtani 25 helyett, az uzemido csokkenni fog.
Ha lassan mesz, mivel az aramerosseget nem varialjak ezek a szettek a gyorsulast nem fogjak javitani.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #584 üzenetére
Megtolja a motor teljesítményét mindegyik tuning, mivel a 25 feletti sebességhez nagyobb wattok kellenek. Akár 500W-ig is felkúszhat az a gyári 250W. A nyomatéka viszont adott, ahhoz nem tud hozzátenni.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #588 üzenetére
Ezek nagyon luxus cikkek, sok minden van amit elotte fejlesztenek.
Amugy az ilyen cserevel jaro fejlesztesekre egy jo okolszabaly, hogy vard meg amig az elozo tonkremegy es majd akkor vedd meg a jobbat.
Pl. ha elfogy a rotor felulete, akkor vegyel nagyobbat, vagy ha eltompulnak a hatso fogaskerekek, akkor venni szebb szinut/nagyobb skalazodasut.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #590 üzenetére
A te gepedre legnagyobb hatassal egy jofajta nyereg tompitasnak latnam ertelmet.
Itt az utolso ketto fajta lesz az erdekes. $200 dodo korul van. Meg egy tipp az iro szerint: erdemes konnyebb embereknek valot(puhabbat) venni ha hatareseten vagy, tobb hasznat veszed.
A thudbuster hatasa egy hatso teleszkopra hasonlit, godroket uthibakat puhit meg, terepre is hasznalhato, le es kicsit hatra csuszol, akar 7.6 centit.
A bodyfloat inkabb a rezgeseket szuri mint a macskako vagy toltes felulete, kisebb hatarok kozott mozog de csak a fel-le tengelyen 1.2 centit. Kisseb, igy az ules minimum magassagat a masiknal kevesebbel noveli.
[thudbuster]
[bodyfloat]Nekem tuti lenne ilyenem ha nem lenne hatul is teleszkopom, de meg igy is gondolkodok rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LaptopSystem #593 üzenetére
Ez egy nagyon gagyi alkatrész. Én ilyet nem tennék a bringára. Még 9 ezret se ér. Lötyögni fog nagyon hamar, amit big-J linkelt, nem véletlenül 250 dollár.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #593 üzenetére
A nyeregcso meretehez kezdesnek vedd ki a jelenlegit, hatja irja rajta, vagy valami bovebb tipusszam, amibol rakeresheto. Enyemen irja. Ha nincs, a bicikliddel ha kaptal konyvet vagy valami adatlapot, ott kellene utana nezni, ha ott sincs, a gyartonak irhatsz egy mailt, majd meressel ellenorizheted amit irtak.
Szerintem a ket fajta amit reszleteztem amik biztosan nem ocskasagok. En azokbol vennek.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #658 üzenetére
Kaosz van az akksiban valoszinuleg.
A toltot eloszor a falba dugd be. Amugy meg kesobb probalkozhatsz ujra, meg szokott ugy javulni neha. Ahhoz nagyon le kell meriteni hogy ne ismerje fel a tolto az akksit. Ha beindul a toltes, hagyd a tolton egy fel napot.
Es kozben kezdj el nezelodni egy felujitasert vagy masikert. En ismeretlen akksirol mindig a legrosszabbat feltelezem.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #661 üzenetére
Errol nem lehet talalni cikket, es ugyanennyiert vannak a tobbi gyartotol amikrol pedig vannak cikkek. Ha megoldott a kabel belso elvezetese akkor szinte mindegy. Nekem pl be van falazva a nyeregcso ahol atmenne a felso vazcsobe.
Gyorsabban ja, de az osszes sebesseged kevesbe lesz nyomatekos/dombmaszasra alkalmas.
Itt ki tudod szamolni pontosan milyen gyorsan.
http://www.bikecalc.com/speed_at_cadence
70-90 a hosszutavon kenyelmes tekeres.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #664 üzenetére
A dropper post meg a suspension post az ket kulonbozo dolog. Van ami a kettot kombinalja de ha nem irjak a hirdetesbe akkor nem az.
A dropper az csak egy ket allapotu nyeregcso, nincs benne rugozas. Ami csak rugozik abba nincs bovden.
A 350mm az a cso hossz, az nem szokott problema lenni, lehet kisebb vagy nagyobb, tag hatarok kozott. Az atmero a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #667 üzenetére
https://www.bike-components.de/en/Suntour/NCX-SP12-Suspension-Seatpost-p31627/
https://www.bike-discount.de/en/buy/suntour-sp12-ncx-seatpost-30.9mm-medium-566529Bar alin is aruljak 15%al olcsobban, a 30.9 meret valoban ritka, es ott a 30.9-at 27.2kent + adapterrel adjak, amik pedig szetvethetik a vazadat, ezek igazi 30.9 meretek innen. Ha megse, reklamalsz es akcios lesz.
Kinezete ellenere 4.8cm az utja, nem semmi.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #670 üzenetére
Nekem ugy tunik semmi.
Remelem nem vagy nagy darab es az ulesnek a sinjeit sem a leghatra logobb pozicioba hasznalod, az adapterek es a hatrafele artikulalo ules tompitok nagyobb stresszet tesznek a vazra, lattam mar olyat ami emiatt a tetejen szetrepedt.
Mivel ugyis hatrafele fogsz csuszkalni vele, a sineket minimum feleig hozd elore ha nincs ugy.
-
big-J
őstag
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #674 üzenetére
Milyen messze akarsz menni?
Ha valahol faj akkor az ellenkezo iranyba allits a lejteseden. Nekem 1 allitasi fokon mulik hogy vegtelen tavot birok ki, vagy mar 10km utan sajogok. Megeri szorakozni vele.