- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Mas markaknal viszont a DRL csak elol vilagit, hatul sotet a teljes lampatest nappal.
Például az Audinál. És engem zavar, hogy a kocsik hátulja nincs kivilágítva. Láttam olyan parasztot, aki bőven szürkületben is csak a DRL-t használta, a kocsi hátulja meg szinte nem is látszott már méterekről.
#tarcsad
-
Fiery
veterán
Mercedesnel is, legalabbis a par evvel ezelotti modelleknel igy van. Engem azert nem zavar az ilyesmi, mert szerencsere a legtobb premium autos sofor automata allasban hasznalja a fenyszorot, ergo felkapcsol magatol a tompitott, ha nincs eleg vilagos. Kiveve persze nehany sofort, aki azt hiszi, hogy angel eyes-zal vagy karacsonyfa fuzerrel (Audi) menobb kozlekedni, mint tompitottal...
De teny, hogy egyszerubb lenne, ha a DRL hatul is, sot, oldalt is vilagitana nehany LED-del. Elobb-utobb kotelezo lesz ez is szerintem. Sot, en tovabb is mennék: plusz pofeklampat is kotelezove tennék, ami eroteljes fekezeskor vilagitana csupan, es me'g erosebb intenzitassal, mint a sima potfeklampa. Tehat a mostani 3. feklampa mondjuk a hatso szelvedo szelessegenek 1/3-at foglalja el, mellette viszont lenne me'g 20-40 centinyi csik mindket oldalon, ami csak akkor villanna fel, amikor eroset fekez az auto. Mintha a BMW-nel mar lenne ilyen par eve, de az a "sima" feklampa intenzitasat veszi erosebbre. Egy altalanos megoldas, egyertelmu logikaval me'g jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #48 üzenetére
Most komolyan !
A saját írásodat sem tudod elolvasni ?
"Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon."
Ha van menetfény, NEM KELL tompitottat kapcsolni nappal. - ebből indul az egész "vita". (és nem világít a helyzetjelző sem...)(#49) Fiery
Ezt nekem szántad ? - csak mert én is erről beszélek...
V.(#51) Yutani
Nem kell hátul helyzetjelző, mert nem ez a DRL célja. Mint ahogyan a tompított is azért kötelező a DRL célja is a frontális ütközések elkerülése. Ha valaki nem látja szemből közeledő autót és a kettő autó 100-al ütközik, még a hátsó lámpákból sem marad semmi, amíg ha egy autó halad 100-al egy másik utoléri 100+-al, van ideje észrevenni (arról nem is beszélve, hogy a kötelező hátsó prizma miatt a másikat utolérve látszik az autó sötétben, világosban pedig egyértelmű, hogy látjuk, mi megy előttünk)[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Sokat nem értek ehhez itt mi számít jónak, ha jól sejtem az ami van, mert még csak most alakul ki a piac, az meglepő hogy ennyi megrendelőjük van, de érdekesebb lenne látni a darabszámot, gondolom mindenhol csak 1-1 autómodellel próbálkoznak, tehát összesen lehet hogy csak pár tízezer csomagról van szó, vagy annyiról se.
De az lényegesebb hogy itt nem lehet megengedni a csúszást, magyarán ősszel már tényleg elérhetőek lesz(nek) a pascal gpu(k). Gondolom nagyobb mennyiségben éri meg chipet gyártatni ezen az új szélességen, az asztali gpu-k is készen lesznek legkésőbb ilyen tájt. Mondjuk azt nem tudom mi volt tervezve, annyira nem követtem a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
-
#06658560
törölt tag
Egy Audi A8-ból is tizenezreket adnak el, valamint a platformosodás miatt, amint bekerült egy gyártóhoz, azonnal megy sorban az összes rokon modellbe. Ez VW AG esetén a következő: Audi A8, A6, A7, Q7, ha lesz, akkor Q9, VW Passat, Passat CC, Touareg, aktuális Bentley modell(ek), Skoda Superb. Így meg már igen bőséges kínálat. X évre előre tervezve.
Az Audi A6-ból 2014-ben Európában majd' százezret adtak el, világszerte közel háromszázezret.
[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
A 250W nem a konstans teljesítmény, hanem a full load. A kocsikba nem fognak évente új vasat rakni. Adott ciklusra tervezve inkább fentről nyitottnak kell lenni a rendszernek. A fejlesztések során nő a hatékonyság és a tudás. Az autonóm közlekedéshez nem lehet alulméretezni az prociteljesítményt..
.. Esetleg el tudom képzelni, hogy parkoláskor a belső képernyőre felvetítene egy ps4 feletti grafikájú szimulátor progit, amihez príma kormány van a legjobb helyen. A vas megvan hozzá...Auratech Field Recording
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #57 üzenetére
Mert nálunk nem kötelező...
Vannak országok, amelyekben csak úgy lehet forgalomba helyezni, ha a menetfénnyel a hátsó helyzetjelző is világít. - én úgy tudim, ez a legfőbb oka annak, hogy világít-e hátul, vagy sem. (a másik ok, ha egy gyártó meg szeretné mutatni, mennyire szép, elegáns, különleges lámpát alkotott, akkor a DRL mellé kapcsolódik az is)V.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #06658560 #60 üzenetére
Nem olvastam utána, egyáltalán van-e info ilyenről, de az elején az új technológiát nem véletlenül egy modellben, esetleg csak egy új irányt képviselő termékvonalon vezetnek be sokszor. Illetve hogy alapfelszereltség része vagy feláras kiegészítő. Én az elektromos, vagy hybridekre tippelek elsősorban. Ha itt mégis azonnal nagy számú modellbe dobják be mint alapfelszerelés akkor nvidia ügyes volt, de számomra ez meglepő lenne.
-
#06658560
törölt tag
Valószínűleg nem azonnal Golfba teszik szériában, viszont a cégek igyekeznek mindent minél hamarabb úgy kialakítani, hogy adaptálni tudják könnyen. Egy HUD-ot is képesek teljes márkán belül egyetlen termékre cserélni, ha addig típusspecifikust használtak. Mert komplex, drága, értelmetlen több félét tartani belőlük.
Egy modell életútja kezdete: -X. fázis, vagy négy-öt évvel a Job1 előtt: Mi a ma elérhető technológia, mi lesz akkor elérhető megbízhatóan, stabilan, versenyképes áron. Ha ez a vizsgálat azt dobja, hogy egy A8-ba nem fog oda érni az autonóm vezetés, csak a következő A6-ba, vagy A4-be, ha a stratégiai döntésekért felelősek azt mondják, kell a funkció, akkor abba teszik be. Nem várnak a következő A8 programig. Az NV csomagját elnézve szerintem ez maximum kétszáz dollár lehet, vagyis a kamerákkal kell még hozzá számolni, s akár ezer euró anyagköltségbe bele is férhet. Az pedig olyan összeg, amit egy Golf esetén is fel lehet tenni az extralistára, nem csak Passat, Phaeton, A8 esetén. Ha felezni tudják az árat, akkor pedig hirtelen tömegtermékké is válhat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Tőzsde és gazdaság
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- BestBuy topik
- Kupon kunyeráló
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...