Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #32 üzenetére

    A Google fülét már rágják a nagy kiadók. Főleg az EA, hogy hoznának a platformjukra full AAA game-et, de buta a droid hozzá. Viszont az NV is ebbe az irányba megy, illetve az EA szándékosan leválasztotta a DICE-ről a Frostbite csapatott, hogy ne csak a Frostbite 3-mal törődjenek, hanem a full OpenGL-t és ES-t is támogató Frostbite Go motor új verzióit is fejlesszék. Utóbbi felel majd a PC-re és konzolra kiadott AAA játékok meghajtásáért Androidon és iOS-en. És nem elégszik meg holmi OpenGL ES 2.0-val. Még a 3.0-t is csak butítva támogatja. Az Unreal Engine 4 el sem fogadja az ES verziót.

    Szóval az Android jövője az OpenGL fejlesztése. És a full verzió támogatásának beépítése nem komoly feladat. Idő kérdése és megtörténik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • azopi74

    addikt

    válasz vicze #32 üzenetére

    " tök jó hogy tudja a OpenGL 4-et, de melyik platform támogatja? :)"

    Tud DX 11-et is, azt pedig a Windows RT (sőt, a WP 8 is) támogatja - igaz jelenleg csak 9_1 feature level-lel, mivel jelenleg elérhető hardverek annál többre úgysem képesek - , de ezek szerint az nem érdekli az nV-t.

    Pedig gondolom nem lenne nagy waszizdasz a MS-nek a kiterjeszteni 11_1-re.
    Hát így viszont tényleg nem tudom, min akarja kidomborítani az nV a Kepler képességeit. A Windows erre tökéletes lett volna. És a MS-nak is jól jönne, hogy kidomborítsa a Windows előnyeit a többi ökoszisztémával - elsősorban az androiddal - szemben. Qualcomm (és a többi ultramobil chipgyártó) ugyanis szerintem még jó ideig nem fog ilyen szintű GPU-val rendelkezni.

    Esetleg az AMD villanthatna, ha belépne újra az ultramobil GPU vagy akár SoC piacra... :)

Új hozzászólás Aktív témák