Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #27 üzenetére

    Tök mindegy az OpenGL ES 3.0. A unified shader terjedése miatt ma már OGL ES 2.0 alatt is négyszeres a vertex shader terhelés mint egy éve. Ez a legnagyobb gondja a Tegra 4-nek. Az ES 3.0 hiánya csak ráadás.
    A mai mobil benchmarkok abból a szempontból teljesen irrelevánsak, hogy tized akkora vertex shader terhelést használnak, mint egy új mobil játék. Pontosan azért, hogy a nem unified rendszerek eredményei is értékelhetők legyenek. A játékok azonban már továbbléptek.

    Valamekkora sikere biztos lesz. Az NV a Tegra K1-re bevezeti a full OpenGL 4.3-at. Talán a 4.4-et is (+CUDA). Ez semelyik más gyártónál nem lesz elérhető. Még az OpenGL 4 is kétséges. Egyszerűen ez tud olyat, amit más nem. A Tegra 4-nél azt kellett nézni, hogy mi az amit nem tud egy másik SoC-hoz képest.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák