Új hozzászólás Aktív témák
-
rollins
őstag
-
félisten
Ez gyönyörű. Sztem az egyik korábbi cikkben is ebből volt egy kép. A házon mutatta be a tesszellálás lényegét.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen általában ezt használják, vagy szimplán Parallax Mapping-ot, esetleg Normal map. Ezek geometriailag nem jelennek meg a csak virtuálisan részletesebb a felület. Ettől persze a shader erőt brutálisan elzabálja.
rollins: A Tesselation SDK az AMD saját fejlesztőkörnyezete. Ezt használták erre a programra is. Tud Xenos kódot is gyártani, csak nem alkalmazzák.
Az a rövidke demó 12 GB ... valószínűleg kiadják egyszer.D1Rect: Igen a cikkben írtuk, hogy az Unigine-es srácoktól kaptuk a képeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
K21_overlord
tag
Eddig azt mondtam h: Igen? tesszalláció az is valami?
ezután azt mondom h: Igen tesszalláció, az is valami!ui Nvidia csak rombol (physic), ezzel szemben az ati épít. (csak vicc aki komolyan veszi azt megütöm )
A Föld IQ szintje állandó, csak az a baj, hogy egyre többen vagyunk rá.
-
Dr. Romano
veterán
Egyértelműen túlmelegedett a kártyád.
Én is figyeltem hogy a karim felment egész 68-70 fokig, holott átlag játékokban max 60 szokott lenni.
Ez a teszt nagyon jól meg van csinálva, csak a vga-t dolgoztatja, de azt maximumon.Egyébként a "régi" radeonokban lévő tesszelátort nem lehet valahogy életre kelteni ebben a tesztbe?. Elég szomorú hogy bennük van a lehetőség, de kihasználhatatlan azon részük.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
blint63
tag
A tesszalált, kisebb kövekből álló "gyalogút" max arra jó, hogy kitörje az ember a nyakát a sok göcsörtben, legalábbis az alapján, ahogy kinéz. Itt is az a helyzet, mint néha a HDR-nél, már most túlzásba vitték (az ablakkeretnél is, a házfal egészen sima, az ablak mellett meg 20 centikre lógnak ki a sziklák). Okés, hogy látványosat akartak, de így mi értelme...
[ Szerkesztve ]
-
Gergo88
tag
Most nézem az unigine honlapján ezt írják a tesszellációval kapcsolatban:
"so that developers can gain a more detailed look of their games almost free of charge in terms of performance"
Hát ja alig zabálja meg a hardvert...
Mondjuk gondolom attól függ milyen mértékű tesszellációt használnak, de az hogy "free of charge in terms of performance" az azért kicsit túlzás szerintem.Basu gasu bakuhatsu busu basu gaido.
-
zuchy
őstag
válasz Dr. Romano #108 üzenetére
Szerintem ilyen mértékű teszelálásba belerokkanának. Abu is írta, hogy sokkal lassabban megy rajtuk.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
dabadab
titán
.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Ornagy
tag
Végeredmények:
http://stalkerhun.atw.hu/web/unigine.html
http://stalkerhun.atw.hu/web/unigine2.html (élsimítással)
Jó lett, bár DX11-es kari nélkül nem az igazi Majdd he lesz 5870-em.
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
No-kia
addikt
nekem 28 fps el ment a 3870-en, majdnem 700 pont dx9-ben
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
#97544192
törölt tag
azt még elfelejtettem, hogy sokan azt mondják, hogy a videóban milyen szép ez a bencsmárk, déiksz tizenegy jajj be is pisiltem, dx9/10-be meg mennyivel rosszabb... elárulom nektek, ha felvenném a dx9-es látványt, és feltenném youtube-ra, abban a kis méretbe semmit sem vennétek észre, és arra is mondanátok, hogy milyen szép. egy youtube-os videóról ítéltek?
-
#72042496
törölt tag
válasz #97544192 #124 üzenetére
S mivel magyaráznád, ha mégis észrevennénk? Én azzal, hogy baromi látványos a különbség.
Bárcsak játékokban találkoznánk már hasonló grafikával![ Szerkesztve ]
-
sirzollee
tag
Durva !!!Kíváncsi leszek a pontjaimra
-
Kamikaze240
tag
Heelp leszedtem a tesztprgit elinditom minden beállitáson bejön(9600gt-m
van) még a dx11en is betölt kb 5 képkockát lefuuttat és az egyész gép megfagy valami 5let? egyébként win7 64 bitem van -
#97544192
törölt tag
úgy magyarázzátok ezt nekem, mintha annyira kurvára szükség lenne arra, hogy a cserepek össze vissza ki állnak, nem rendesen...
ezért tényleg megéri kiadni pénzt, meg 200 hsz-t írni arról, hogy milyen szar az nvidia, és milyen istenkirály az amd. -
rumkola
veterán
újabb vakítás kockáknak
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #97544192 #130 üzenetére
Szerintem ebben a topikban nem volt NV fika. Mindenki csak a Benchmarkról beszél, meg a DX11 tesszellátorról.
rumkola: Ugyanerre a minőségre DX9-en kevesebb FPS-sel lenne lehetőség. Miért baj az, ha a DX11 gyorsabban tudja ugyanazt? Ez lenne a lényeg, kisebb erőforrással szebb. Végre a felhasználók érdekeit nézik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#97544192
törölt tag
de megéri.
inkább játszok 2 fps-el bazzeg, de szép legyen a fal.abu85: én a helyedbe nem írnék ilyeneket, amikor házigazda léttedre cikkekben ócsárolod az nvidia-t, apró beszólásokkal, pl. "majd ha baj lesz, batman segít"...
más: több fps lesz így??? de mivel? hát 5870-el, meg 5870x2-vel... tényleg a felhasználók érdekeit nézik. ha annyira a felhasználók érdekeit néznék, akkor nem lenne dx10, dx10.1, meg dx11 sem, hanem dx9-re fejlesztenének, mert szvsz semmi gond sincs azzal se, csak megy a parasztvakítás százezerrel.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #97544192 #135 üzenetére
Mi volt a baj a képaláírással. Sok ember nevetett rajta. Meg eleve minden NV slideon csak a Batman játék szerepel és hirdetik, hogy a GTS 250 is megveri a HD 5870-et.
DX9-et el kell felejteni. Lejárt az ideje. Lassú eljárásokat támogat a DX11 gyorsabban tudja ugyanazt a minőséget. Szerinted ez a benchmark HD 5870-en ugyanebben a minőségben milyen gyorsan futna DX9-en? 1 FPS? Kb. Ja és a modellek részletessége még a mérete is durva lenne.
Raymond: Meg lehetett volna csinálni, de a DX11 a jövő. Ez a benchmark pedig a jövőt mutatja. Megnyugtatásul az AVP-ben lesznek lépcsők DX9/DX10-ben is. Igaz a felületek nem lesznek tesszellálva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#97544192
törölt tag
sok ember nevetett rajta, ez a baj... meg az, hogy nagyon örültök ti az nvidia bukásainak, de ha tényleg végleg elbukik az nvidia, az amd szarrászopathatja majd a népet a jó kis akciós árakkal... én sem szeretem az nvidia-t, de nem szeretném ha eltűnne a piacról, mert az csak rossz. az, hogy sok ember nevetett rajta, nem normális dolog, házigazda szempontból főleg nem kéne annak lenni. a poénok jók, de amikor egy gyártót ócsárólsz vele egyben, az már annyira nem jó szerintem. de te tudod.
-
DriderG
tag
Igen, de az az egyetlen fej le is terhelte a kártyát elég szépen, egy játékban viszont minimum 6-7 ilyennek kéne lennie+a környezet, amihez nem kis teljesítmény kell.
Ebben az újfajta DX11 tesszelációs eljárásban azt tartom "rossznak", hogy a felületet nem négyzetesen darabolja, hanem háromszögenként, ezáltal pl.: egy cserép szélei töredezettek lesznek, ami összhatásában elég zavaros felületet okoz. Valószínű ez a textúra alapú feldolgozásnak is köszönhető, lehet szebben nézne ki, ha egy Bezier-NURBS felület szerint tesszelálná. (Persze ez megint csak újabb erőforrás igénnyel érne fel)Bocs, jó pár órája írtam a posztot és csak most küldtem el... Azóta több száz új hozzászólás érkezett...
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #97544192 #138 üzenetére
Ki örülne az NV bukásának? Én biztos nem. Eleve nem én mondtam az NVIDIA-nak, hogy menjenek a HPC irányba. Nem tehetek róla, hogy nem érdekli őket a PC-s VGA piac, két éve sem tehettem róla. Annyi volt a bűnöm, hogy előre megmondtam mi a jobb architektúra, és hogy kivonulóban vannak, illetve átcsoportosítják az erőforrást. De ez logikus én is ezt tenném.
#141: A DX10/10.1 azért maradt ki, mert az NV nem készített rá megfelelő hardvert. Nyilván a fejlődés csak kimaradozik. Most behozzuk amiben lemaradtunk. Amúgy persze szopás volt, hogy nem volt DX10/10.1, mert egy csomó játék jött AA támogatás nélkül. Szerencsére 2010 fordulópont. Én megmondom őszintén örülök, hogy lesz újra normális AA-ra lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
ezt nem hiszem el
eddig ment a húúú majd a dx10, aztán a húúúúú aztánmostmár majd a dx 10.1, most meg jön a húúúúúúúúúú ezmostmárnagyondurva dx11[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Nem a tesszelator hasznalatat fikazom, hanem azt kifogasoltam hogy egy egyszeru lepcsot nem tudnak megcsinalni rendesen amit mar 10 eve is meg lehetett. Egyebkent 1 NV kartyam sincs a laptopban levon kivul. Mar sokszor leirtam de amd/ati fanoknak mindig ujra el kell mondani. Per pillanat van: 9500Pro, X300SE, 4670 es 4850
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dr. Romano
veterán
Remélem azért a későbbi játékokban, amik használni fogják a tesselátort, azok nem teljes egészében arra építenek és az alapvető dolgokat (pl. egy lépcső) hagyományos módon készítik el.
Ennyi erővel az egész játéktér lehetne egyszerű kockák tömege, amikből majd a tesselátor úgy is kifaragja az oda illő dolgokatEz....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ez a lépcső mit számít egy DX11-es tesztprogramnál? Mondtam, hogy az AVP-ben, ami hasonlóan használja a tesszellátort, ott lesz lépcső. DX7-DX8-nál is voltak ilyen váltások. Utóbbi API-ban csillogott a víz, míg az előbbiben nem.
rumkola: Nézd megértem, hogy neked nem számít, hogy nincs AA egy csomó játékban, de én szerintem 2009-ben ez minimális elvárás. Főleg úgy, hogy régóta van rá megoldás a DX10/10.1-ben. Ha neked nem kell AA, akkor nem kapcsolod be. Ez lesz a tesszellátorral is, ha nem kell, akkor nem aktiválod. Senki sem kényszerít semmire.
Dr. Romano: Az AVP lesz az első, ami így használja a tesszellátor. Ilyenekre lehet számítani:
[link]
Szóval lépcső lesz, csak a falak lesznek síkok tesszellátor nélkül.rumkola (152): Látom meggyőztelek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest