Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ez a lépcső mit számít egy DX11-es tesztprogramnál? Mondtam, hogy az AVP-ben, ami hasonlóan használja a tesszellátort, ott lesz lépcső. DX7-DX8-nál is voltak ilyen váltások. Utóbbi API-ban csillogott a víz, míg az előbbiben nem.
rumkola: Nézd megértem, hogy neked nem számít, hogy nincs AA egy csomó játékban, de én szerintem 2009-ben ez minimális elvárás. Főleg úgy, hogy régóta van rá megoldás a DX10/10.1-ben. Ha neked nem kell AA, akkor nem kapcsolod be. Ez lesz a tesszellátorral is, ha nem kell, akkor nem aktiválod. Senki sem kényszerít semmire.
Dr. Romano: Az AVP lesz az első, ami így használja a tesszellátor. Ilyenekre lehet számítani:
[link]
Szóval lépcső lesz, csak a falak lesznek síkok tesszellátor nélkül.rumkola (152): Látom meggyőztelek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
Bizonyára azt akarták demonstrálni, hogy a tesszelátor lépcsőt is tud generálni. Ha jobban megnézed, nem azt volt odaírva, hogy "DX9/10 vs. DX11", hanem tesselation on(/off).
Ugyanakkor, az is igaz, hogy játékokban nyilván nem szúrnak majd ki ennyire a DX9, és főleg DX10.x-es kártyák tulajdonosaival, hogy még lépcső sem lesz náluk.
Egyébként elég furán néznek ki azok a cserepek a recés ívekkel. Remélem, ezt jobban is meg lehet oldani. Szóval, nem a hw butasága.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Külpolitika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Rap, Hip-hop 90'
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest