Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DriderG

    tag

    válasz Dany007 #7 üzenetére

    Igen, de az az egyetlen fej le is terhelte a kártyát elég szépen, egy játékban viszont minimum 6-7 ilyennek kéne lennie+a környezet, amihez nem kis teljesítmény kell.
    Ebben az újfajta DX11 tesszelációs eljárásban azt tartom "rossznak", hogy a felületet nem négyzetesen darabolja, hanem háromszögenként, ezáltal pl.: egy cserép szélei töredezettek lesznek, ami összhatásában elég zavaros felületet okoz. Valószínű ez a textúra alapú feldolgozásnak is köszönhető, lehet szebben nézne ki, ha egy Bezier-NURBS felület szerint tesszelálná. (Persze ez megint csak újabb erőforrás igénnyel érne fel)

    Bocs, jó pár órája írtam a posztot és csak most küldtem el... Azóta több száz új hozzászólás érkezett...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák